• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія за ДК 021:2015: 09310000-5 — «Електрична енергія»

Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.

Завершена

6 241 104.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 205.52 UAH
Період уточнення: 13.11.2021 18:06 - 08.12.2021 00:00
Відповідь надана

Щодо формування ціни пропозиції

Номер: 7b2890bb76b643da91e85f1e3214d5c6
Дата опублікування: 23.11.2021 08:52
Опис: З метою запобігання демпінгу (необґрунтованому заниженню) ціни учасниками під час проведення закупівлі пропонуємо розглянути можливість внесення змін до тендерної документації шляхом обов’язкового застосування Учасниками формули розрахунку загальної суми тендерної пропозиції (загальної вартості тендерної пропозиції), яка розраховується та вноситься Учасником на електронний майданчик наступним чином: Ціна тендерної пропозиції = Цфакт * Ф, де Ф – плановий обсяг споживання електричної енергії (кВт*год), який Замовник має намір придбати за результатами цієї процедури закупівлі. Розрахунок ціни відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону, за яку Учасник згоден виконати замовлення, повинен здійснюватися наступним чином: Цфакт = (Цод*(1+К/100)+T+Р+В)*1,2; де Цфакт – вартість електричної енергії за розрахунковий період; «Цод» – ціна за 1 кВт/год електричної енергії. «Цод» для даної процедури закупівлі не може бути нижчою прогнозованої ціни РДН ОЕС, яка для даної закупівлі становить – _____ грн. за 1 кВт*год без ПДВ. Дане значення визначено як середньозважену ціну на РДН у торговій зоні Об'єднана Енергетична Система України за перші 10 днів листопада 2021 року – _____ за 1 кВт*год без ПДВ за даними ДП «Оператор ринку», розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua, з урахуванням індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання. Замовник встановлює величину цього індикатора однакову для всіх Учасників в розмірі + 10%. «Цод» не включає ПДВ, Т, Р, К, В. «Т» – затверджений Постановою НКРЕКП тариф на послугу передачі електричної енергії НЕК «Укренерго» (оператор системи передачі – ОСП) на відповідний місяць постачання. «Т» є регульованою складовою ціни Договору і складає _____грн. кВт*год. «Р» – затверджений Постановою НКРЕКП тариф на послугу розподілу електричної енергії оператора системи розподілу – ОСР на відповідний місяць постачання. «Р» є регульованою складовою ціни Договору і складає _____грн. кВт*год. «В» – затверджений постановою НКРЕКП від 11.06.2021 №971 тариф на здійснення операцій купівлі-продажу на ринку «на добу наперед» та внутрішньодобовому ринку в розмірі ____ грн./МВт∙год. «В» є регульованою складовою ціни Договору. «1,2» - математичне вираження ставки податку на додану вартість (ПДВ – 20 %), яке нараховується згідно Податкового кодексу України. «К» – коефіцієнт прибутковості Постачальника (маржа, вартість послуг Учасника), запропонований Учасником у відсотках від загальної ціни тендерної пропозиції (Цод), % *. Під час формування цінової пропозиції Учасники не можуть застосовувати показник маржі (вартість послуг Постачальника) «К» з мінусовим (від’ємним) значенням. Після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, що визначена найбільш економічно вигідною, замовник перевіряє показник маржі (вартість послуг Постачальника) «К» за вказаною вище формулою. Застосування учасником в своїй остаточній тендерній пропозиції мінусового (від’ємного) значення показника маржі (вартість послуг Постачальника) «К» вважатиметься не відповідністю вимогам тендерної документації і така тендерна пропозиція буде відхилена на підставі абз. 3 п.1 ч.1 ст. 31 Закону.
Відповідь: Ваші рекомендації будуть розглянуті Замовником і в разі погодження будуть внесені відповідні зміни до умов закупівлі. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 24.11.2021 16:14
Відповідь надана

Вимоги тендерної документації

Номер: 737d4d65076f4dcaa2cf6f479eceb26c
Дата опублікування: 22.11.2021 19:37
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до п.2 Додатку 2 до тендерної документації 2. Учасники для яких створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим, надають довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу на території Волинської області або будь-якої з суміжних областей (Рівненської/Львівської) або посадової особи, з робочим місцем на території Волинської області або будь-якої з суміжних областей(Рівненської/Львівської), на яких покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, оскільки постачальники не зобов’язані мати свої структурні підрозділи в кожній області України. Постачальники отримують відповідну ліцензію, згідно з якою мають право здійснювати господарську діяльність по всій території України. Жодними чинними нормативно-правовими актами не встановлено обов’язку про створення структурних підрозділів, як це вимагається тендерною документацією. З огляду на вище зазначене, встановлена вимога дає можливість взяти участь у закупівлі лише обмеженому колу учасників. Рішенням № 22165-р/пк-пз від 30.11.2020 року АМКУ України Комітет встановив, що така вимога є надмірною, дискримінаційною та незаконною щодо інших суб’єктів господарювання. Враховуючи викладене просимо виключити зазначену вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Шановний Учаснику! Вимоги, які Ви вимагаєте виключити з тендерної документації, сформовані на виконання положень «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених постановою Національної комісії, що здійснює регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018р. №312. Вважаємо, що намір замовника торгів реалізувати свої законодавчо закріплені права на проведення особистого прийому посадовими особами постачальника електричної енергії та оперативний розгляд і вирішення звернень, скарг і заяв, отримання необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника під час особистого прийому, не може вважатись дискримінаційною вимогою та жодним чином не порушує вимоги статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» і не суперечить вимогам законодавчих актів України. Також вважаємо, що електропостачальник не має права позбавляти споживача можливості у зручний для споживача спосіб реалізувати свої права, передбачені Правилами роздрібного ринку електричної енергії, а навпаки зобов’язаний вжити усіх необхідних заходів для реалізації цих прав. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 24.11.2021 16:10
Відповідь надана

Необгрунтована вимога

Номер: 8bd6648e4d7d46f1ba254e398234a147
Дата опублікування: 22.11.2021 18:47
Опис: Вимога замовника: "Гарантійний лист в довільній формі про відсутність висновку/висновків органів державного фінансового контролю про виявлення порушень вимог п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами моніторингу/моніторингів публічних закупівель, які проводились за кодом ДК 021:2015 - 09310000-5 - Електрична енергія та в яких Учасника було визнано переможцем." суперечить нормам Закону про публічні закупівлі. У випадку проведення моніторингу закупівлі з боку ДАСУ наявність зазначеної вимоги може призвести до рішення ДАСУ про скасування закупівлі в зв'язку з невідповідністю тендерної документації замовника вимогам Закону про публічні закупівлі.
Відповідь: Шановний Учаснику! Зважаючи на те, що відповідальність за порушення законодавства щодо закупівель несе Замовник, дана вимога реалізовує наше право на співпрацю із постачальником, який виконує взяті на себе зобов’язання по договору з дотриманням ЗУ «Про публічні закупівлі» і відповідно щодо нього відсутні виявлені моніторингом порушення в процесі виконання договорів про постачання електричної енергії.
Дата відповіді: 24.11.2021 16:05
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: e8c834297b8f4116828e2590061008f5
Дата опублікування: 22.11.2021 18:41
Опис: Шановний замовник! Відповідно до п.3, 4 чатини 4 Додатку 1 на підтвердження інформації, що учасником обслуговується певна кількість споживачів Замовник вимагає надати: "довідки від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу електричної енергії. Довідки повинні бути видані не пізніше 20 календарних днів відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій". Зазначена вимога тендерної документації призводить до дискримінації тих учасників, які не звертались до ОСР до оголошення Замовником процедури закупівлі, оскільки отримання відповідей від всіх ОСР вимагає більше часу ніж час від дати оголошення закупівлі до кінцевого строку подання пропозицій, бо якщо для аналогії застосувати ч.1 ст.20 Закону України «про звернення громадян», то звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. Враховуючи викладене просимо виключити зазначену вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Шановний Учаснику, зважаючи на те, що в будь-якому випадку між учасником-електропостачальником та оператором системи розподілу існують договірні відносини, а реєстр споживачів ведеться оператором системи в електронному вигляді, то не вбачається жодних проблем з наданням оператором системи розподілу в строк 20 днів інформації щодо кількості споживачів. Також Замовник зазначає, що деякі ОСР публікують інформацію про кількість клієнтів елетропостачальника на свої сайтах. Як приклад, можна навести АТ "Миколаївобленерго" на сайті якого розміщується інформація про кількість клієнтів електропостачальника. (Електронна адреса: https://www.energy.mk.ua/?option=com_content&view=article&id=1135, розділ "Розширені відомості про постачальників електричної енергії Миколаївської області"). А тому твердження про неможливість та ускладненість отримання довідки від ОСР, не відповідає дійсності. Даний приклад показує, що ОСР володіють інформацією про кількість споживачів електропостачальника та для підготовки довідки, яка вимагається замовником, не потрібно робити якихось додаткових зусиль.
Дата відповіді: 24.11.2021 16:13