• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуга з побудови, створення і впровадження системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) в будівлі Добронадіївського навчально-виховного комплексу "ЗОШ І-ІІІ ступенів ДНЗ", що розташована за адресою: Дніпропетровська обл., Томаківський район, с.Добра Надія, вул.Шкільна, 1, код за ДК 021:2015 – 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Торги не відбулися

281 482.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 407.41 UAH
Період уточнення: 12.11.2021 11:13 - 18.11.2021 00:00
Відповідь надана

Роз'яснення

Номер: 49f16c98ef5a4922a8d630012408a2a5
Дата опублікування: 17.11.2021 15:18
Опис: Поясніть, яка мета для отримання наступних документів: - копія форми №1 “Баланс” за звітний період 2020 рік та останній квартал з початку звітного періоду 2021 року з відміткою органів статистики або іншого уповноваженого на те органу, а в разі якщо документ подається в електронному вигляді, з документом, що підтверджує подачу даного балансу, фізична особа – підприємець подає фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва за 2020 рік та останній квартал з початку звітного періоду 2021 року (у разі, якщо ведення такого документу не передбачено законодавством – пояснювальна записка у довільній формі до тендерної документації з зазначенням обґрунтованих обставин); - копія форми №2 “Звіт про фінансові результати” за звітний період 2020 рік та останній квартал з початку звітного періоду 2021 року з відміткою органів статистики або іншого уповноваженого на те органу, а в разі якщо документ подається в електронному вигляді, з документом, що підтверджує подачу даного, для фізичних осіб (підприємців) - фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва або копію декларації про одержані доходи за 2020 рік та останній квартал з початку звітного періоду 2021 року (які перебувають на загальній системі оподаткування) або копія звіту по єдиному податку за 2020 рік та останній квартал з початку звітного періоду 2021 року (які перебувають на спрощеній системі оподаткування), а в разі якщо документ подається в електронному вигляді, з документом, що підтверджує подачу даної звітності (у разі, якщо ведення такого документу не передбачено законодавством – пояснювальна записка у довільній формі з зазначенням обґрунтованих обставин); - копія форми №3 “Звіт про рух грошових коштів” за звітний період 2020 рік з відміткою органів статистики або іншого уповноваженого на те органу (у разі, якщо ведення такого документу не передбачено законодавством – пояснювальна записка у довільній формі з зазначенням обґрунтованих обставин), а в разі якщо документ подається в електронному вигляді, з документом, що підтверджує подачу даної звітності. Суб’єкти малого підприємства господарської діяльності, для яких встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати, надають інформацію з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про те, що їх фінансова звітність не містить звіту про рух грошових коштів; - копія форми № 4 “Звіт про власний капітал” за звітний період 2020 рік та останній квартал з початку звітного періоду 2021 року (у разі наявності). Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. Обсяг річного доходу(виручки) за звітний період має становити не менше ніж 90% від суми очікуваної вартості цієї закупівлі.
Відповідь: Шановний Учасник, в Законі України «Про публічні закупівлі» передбачено такий кваліфікаційний критерій, як «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю». Ця вимога замовником встановлюються з метою перевірки учасника, його можливостей забезпечити реалізацію закупівлі та виконати вимоги з надання послуг чи виконання робіт за її результатами. Замовник має впевнитися, що публічні кошти, витрачені на закупівлю, не будуть втрачені через фінансові проблеми в діяльності учасника. Таким чином, замовник сам вирішує, який спосіб підтвердження кваліфікаційного критерію встановлювати, у тому числі критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю». Цей критерій має орієнтир на документи, що може вимагати замовник, адже в ньому чітко зазначено, що він підтверджується фінансовою звітністю.
Дата відповіді: 18.11.2021 13:47
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: 142d3062fe984985a54d6b8ff0e2fd24
Дата опублікування: 17.11.2021 15:16
Опис: У п. 2.6. На дату оприлюднення Замовником оголошення про закупівлю, персонал Учасника, які будуть виконувати пусконагоджувальні роботи, повинен мати необхідні знання та вміння щодо налаштування та обслуговування протипожежного обладнання (прибори, сповіщувачі, гучномовці), встановленого на об’єкті Замовника. Учасник повинен надати у своїй тендерній пропозиції документальне підтвердження щодо проходження відповідного навчання від виробника (ів) або представництва (в) чи філії виробника (ів) або від імпортера (ів) іноземного виробниика. Вами встановлено дискримінаційну вимогу. Негайно прибиріть дискримінаційні вимоги із ТД!!!
Відповідь: Шановний Учасник, для виконання послуги з побудови, створення і впровадження системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) в будівлі Добронадіївського навчально-виховного комплексу "ЗОШ І-ІІІ ступенів ДНЗ", що розташована за адресою: Дніпропетровська обл., Томаківський район, с.Добра Надія, вул.Шкільна, 1, працівники Виконавця повинні мати усі необхідні навики для взаємодії з устаткуванням та обладнанням, яке буде змонтованим згідно проєкту, саме тому умовами передбачено надати документальне підтвердження щодо проходження відповідного навчання від виробника (ів) або представництва (в) чи філії виробника (ів) або від імпортера (ів) іноземного виробника. Дана вимога не в якому разі не обмежує коло учасників, бо Замовник повинен бути впевненим, що Учасник планує залучити до надання послуг працівників-виконавців пусконалагоджувальних робіт, які мають необхідні знання та вміння щодо налаштування та обслуговування протипожежного обладнання (прибори, сповіщувачі, гучномовці) установлені на об’єкті Замовника.
Дата відповіді: 18.11.2021 13:46
Відповідь надана

Внесеня змін

Номер: da8e54adbcff42ceb800159e2a120957
Дата опублікування: 17.11.2021 15:14
Опис: Шановний замовник. У додатку №1 до тендерної документаці міститься дві таблиці №1. Кожна із них суперечить одна одній. ВИМАГАЄМО привести тендерну документацію до норм чинного законодавства, бо в іншому випадку звернемося до АМКУ
Відповідь: Шановний Учасник, ваші зауваження прийняті, зміни внесені
Дата відповіді: 17.11.2021 15:46
Відповідь надана

Еквівалент

Номер: 7a777bba2d3f44ef95203284418a2389
Дата опублікування: 17.11.2021 14:56
Опис: У разі надання еквіваленту товарів, учасник повинен надати документ (сертифікат, декларація, технічний паспорт, протокол випробувань), що запропонований товар дійсно є еквівалентом (крім листа в довільній формі). Надайте роз'яснення, що саме вимагається в цьому абзаці......??? В жодному із документів сертифікат, декларація, технічний паспорт, протокол випробувань не буде зазначено, що товар 1 та товар 2 є еквівалентом.....
Відповідь: Шановний Учасник, еквівалент – це товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату. Отже, у разі надання еквіваленту товарів, Замовником вимагається окрім листа у довільній формі надати технічний документ, який би підтвердив рівнозначність товару за його технічними характеристиками(сертифікат, декларація, технічний паспорт, протокол випробувань).
Дата відповіді: 18.11.2021 13:45