-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Картопля продовольча (ДК 021:2015: «03210000-6 Зернові культури та картопля»)
Завершена
65 151.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 326.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 326.00 UAH
Період уточнення:
11.11.2021 15:14 - 17.11.2021 17:00
Відповідь надана
06
Номер:
d19519c454594befb92328925659b3f9
Дата опублікування:
16.11.2021 19:33
Опис:
В документації є незаконна вимога надати «Скан-копію оригіналу договору про надання послуг з санітарної обробки автотранспорту та складського приміщення дійсний на термін виконання договору; акт про надані послуги на спеціалізовані транспортні засоби та складське приміщення, якими планується здійснюватися постачання предмету закупівлі із внесенням всіх записів, які дозволяють транспортування, зберігання товару; датоване не більше місячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій». Надання актів залежить від строку звернення учасника до уповноваженого суб’єкта , який надає такі послуги. Учасник не обмежений в часі. Він може надати акти за минулий місяць жовтень 2021 року і не надавати за листопад 2021 року, оскільки дані роботи проводяться включно до 30.11.2021р. Прошу вилучити цю незаконну вимогу, яка обмежує конкуренцію
Відповідь:
Добрий день, шановний Учасник! На ваше питання повідомляємо, кінцевий строк подачі пропозицій щодо закупівлі картоплі продовольчої визначено 25.11.2021 включно. Дана вимога є законною і не обмежує конкуренцію, оскільки закуповуються продукти харчування. Тому, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме до 25.11.2021, маєте право подати акт з санітарної обробки автотранспорту та складського приміщення датований не раніше 25 жовтня 2021 року.
Дата відповіді:
17.11.2021 16:50
Відповідь надана
05
Номер:
556e770e21854800b51b6d5d1d7c1aca
Дата опублікування:
16.11.2021 19:27
Опис:
В документації є незаконна вимога надати «Витяг з реєстру потужностей операторів ринку харчових продуктів на складські приміщення та транспортні засоби (ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості та якості харчових продуктів» пункт 1.1 наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам» (далі – Наказ), який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 12.03.2016 за № 382/28512).» Відповідно до ч. 5 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.». Прошу вилучити цю вимогу, адже це є дискримінація прав учасників , оскільки ви самостійно повинні знайти цю інформацію у відкритих джерелах, наприклад у мережі Інтернет
Відповідь:
Добрий день, шановний Учасник! На ваше питання повідомляємо, в даному випадку можна надати лист з посиланням на номер в реєстрі потужності, для того, щоб замовник міг перевірити достовірність даних.
Дата відповіді:
17.11.2021 16:51
Відповідь надана
04
Номер:
ad8a070b8803450c894acda96d7a7ca2
Дата опублікування:
16.11.2021 19:18
Опис:
У документації є незаконна вимога надати «Скан-копію оригіналу акту перевірки Держпродспоживслужби учасника, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР на підприємстві учасника (згідно наказу Міністерства аграрної політики № 446 від 08.08.2019. Акт без виявлених порушень), датований не більше шестимісячної давнини відносно кінцевого строку подання пропозиції.». Цей документ , який називається «акт» або як правило «звіт» видається не органами Держпродспоживслужби, а виключно тими суб’єктами , що надавали учаснику сертифікати ISO. Також даний Звіт видається раз на 1 рік, тобто учасники можуть надати даний документ про інспектування в поточному 2021 році або не надати його, адже інспектування буде заплановане в кінці грудня 2021 року. Прошу вилучити явно незаконну та дискримінаційну вимогу, яка встановлена виключно під «свого» учасника, з яким Замовник заздалегідь досяг корупційних домовленостей.
Відповідь:
Добрий день, шановний Учасник! На ваше питання повідомляємо:
Вимоги до предмета закупівлі та кваліфікаційні вимоги до учасника визначаються замовником у тендерній документації, порядок складання якої визначено статтею 22 Закону.
Перш за все слід зазначити, що продукти харчування закуповуються для державної установи «Білоцерківська виправна колонія (№35)», що є установою закритого типу, де знаходяться засуджені до позбавленням волі.
Зокрема, замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а також перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям.
Крім того, пунктом 3 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідним до неї включити. Також відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 16 ЗУ «Про здійснення публічних закупівель», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Відносини між операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів, порядок забезпечення безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, що виробляються, перебувають в обігу, ввозяться (пересилаються) на митну територію України та/або вивозяться (пересилаються) з неї, регламентовано Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі – Закон про безпечність).Так, відповідно до Закону про безпечність суб’єкти господарювання, які провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні яких перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), є операторами ринку харчових продуктів та несуть відповідальність за дотримання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів.
Крім того, відповідно до частини восьмої статті 20 Закону про безпечність операторам ринку забороняється здійснювати обіг харчових продуктів, отриманих з потужностей, що не пройшли державної реєстрації або не отримали експлуатаційного дозволу відповідно до Закону про безпечність, та/або використовувати такі харчові продукти у виробництві інших харчових продуктів.
Ст. 25 Закону про безпечність говорить, що державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу. Тому з метою поліпшення санітарно-епідеміологічної ситуації щодо групових захворювань на гострі кишкові інфекції, харчові отруєння вважаємо за доцільне не вносити зміни до тендерної документації, адже серед основних порушень виявляються: відсутність державної реєстрації операторів ринку, систематичне порушення зберігання харчових продуктів та відсутність документів, що засвідчують їх якість і безпеку, що в свою чергу негативно виражається на здоров’ї засуджених.
Також доводимо до відома, що акт за результатами перевірки видає виключно Держпродспоживслужба, а не суб’єкти що видають ISO. Планова перевірка Держпродспоживслужби учасника, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР на підприємстві учасника згідно наказу Міністерства аграрної політики № 446 від 08.08.2019р. проводиться один раз на рік, але є і позапланова перевірка, яка за потреби учасника можна проводити хоч і щомісяця.
Дата відповіді:
17.11.2021 16:53
Відповідь надана
03
Номер:
cf7f8c1fe5804e4a91498d0d8e2e1634
Дата опублікування:
16.11.2021 19:14
Опис:
У документації є незаконна вимога надати «Скан-копію оригіналу акту Держпродспоживслужби учасника, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю, інспектування) щодо додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоровя та благополуччя тварин на Учасника (згідно наказу Міністерства аграрної політики № 447 від 08.08.2019. Акт без виявлених порушень), датований не пізніше шестимісячної давнини відносно кінцевого строку подання пропозиції.» Цей акт видається раз на 1 рік, тобто учасники можуть надати даний документ про інспектування в поточному 2021 році або не надати його, адже інспектування буде заплановане в кінці грудня 2021 року. Прошу вилучити явно незаконну та дискримінаційну вимогу, яка встановлена виключно під «свого» учасника, з яким Замовник заздалегідь досяг корупційних домовленостей.
Відповідь:
Добрий день, шановний Учасник! На ваше питання повідомляємо:
Вимоги до предмета закупівлі та кваліфікаційні вимоги до учасника визначаються замовником у тендерній документації, порядок складання якої визначено статтею 22 Закону.
Перш за все слід зазначити, що продукти харчування закуповуються для державної установи «Білоцерківська виправна колонія (№35)», що є установою закритого типу, де знаходяться засуджені до позбавленням волі.
Зокрема, замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а також перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям.
Крім того, пунктом 3 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідним до неї включити. Також відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 16 ЗУ «Про здійснення публічних закупівель», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Відносини між операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів, порядок забезпечення безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, що виробляються, перебувають в обігу, ввозяться (пересилаються) на митну територію України та/або вивозяться (пересилаються) з неї, регламентовано Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі – Закон про безпечність).Так, відповідно до Закону про безпечність суб’єкти господарювання, які провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні яких перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), є операторами ринку харчових продуктів та несуть відповідальність за дотримання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів.
Крім того, відповідно до частини восьмої статті 20 Закону про безпечність операторам ринку забороняється здійснювати обіг харчових продуктів, отриманих з потужностей, що не пройшли державної реєстрації або не отримали експлуатаційного дозволу відповідно до Закону про безпечність, та/або використовувати такі харчові продукти у виробництві інших харчових продуктів.
Ст. 25 Закону про безпечність говорить, що державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу. Тому з метою поліпшення санітарно-епідеміологічної ситуації щодо групових захворювань на гострі кишкові інфекції, харчові отруєння вважаємо за доцільне не вносити зміни до тендерної документації, адже серед основних порушень виявляються: відсутність державної реєстрації операторів ринку, систематичне порушення зберігання харчових продуктів та відсутність документів, що засвідчують їх якість і безпеку, що в свою чергу негативно виражається на здоров’ї засуджених.
Також доводимо до відома, дана вимога є законна, оскільки планова перевірка проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю, інспектування) щодо додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин на Учасника згідно наказу Міністерства аграрної політики № 447 від 08.08.2019р. проводиться один раз на рік, але є і позапланова перевірка, яка за потреби учасника можна проводити хоч і щомісяця.
Дата відповіді:
17.11.2021 16:54
Відповідь надана
02
Номер:
eeeaebc9057848a4bc1273e5201fbd68
Дата опублікування:
16.11.2021 19:03
Опис:
У документації є незаконна вимога надати «Довідка у добровільній формі, що затверджує наявність в Учасника працівників, які перебувають в зареєстрованих трудових відносинах (надати підтверджуючі документи трудові книжки або договори) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в даному напрямку роботи; зазначити особу, яка буде відповідальною за виконання замовлень, її обов’язки та контактний номер телефону». Працівники можуть працювати не по договору і не по трудовій книжці, адже існує таке поняття як робота за сумісництвом. А отже, вимагати такі відомості є незаконно. Прошу вилучити цю вимогу
Відповідь:
Добрий день, шановний Учасник! На ваше питання повідомляємо:
Робота за сумісництвом регулюється, зокрема, постановою Кабінету Міністрів України «Про роботу за сумісництвом працівників державних підприємств, установ і організацій» від 3 квітня 1993 року № 245 (далі — Постанова № 245) та Положенням про умови роботи за сумісництвом працівників державних підприємств, установ, організацій, яке затверджено наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства фінансів України від 28 червня 1993 року № 43 (далі — Положення № 43).
З працівником-сумісником, навіть якщо він уже працює за основним місцем роботи, обов’язково потрібно укласти трудовий договір. Такий договір має бути оформлений наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу.
Таким чином, дана вимога є законною. Тому на працівника, що є сумісником, учасником надається на вимогу Замовника наказ, трудова угода тощо.
Дата відповіді:
17.11.2021 16:55
Відповідь надана
01
Номер:
2e7c8c175b614bfcac45637867692f31
Дата опублікування:
16.11.2021 18:57
Опис:
У документації є вимога надати «Витяг з реєстру потужностей операторів ринку харчових продуктів на складські приміщення та транспортні засоби». Ви маєте на увазі надання «Рішення про державну реєстрацію потужності оператора ринку» ? Прошу чітко і детально роз’яснити
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учаснику!
На ваше питання, повідомляємо: Оператор ринку, який провадить діяльність на будь-якому етапі виробництва або обігу харчових продуктів, зобов’язані працювати в рамках законодавства, а саме провести реєстрацію потужностей операторів ринку або отримати експлуатаційний дозвіл.
Відповідно ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані зареєструвати потужності, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів в порядку, затвердженому наказом Мінагрополітики від 10 лютого 2016 року №39 “Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам”, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 12.03.2016 за № 382/28512.
Згідно пункту 69 статті 1 Закону визначено, потужності – це споруди або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби, а також територія, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів.
На виконання вказаної вимоги, Учаснику необхідно надати витяг з Реєстру операторів ринку та потужностей стосовно власного чи орендованого автотранспорту, та автотранспорту перевізника, що будуть задіяні в постачанні товару (картопля продовольча). Якщо Учасник користується послугами перевізника – надати витяг з Реєстру операторів ринку та потужностей стосовно автотранспорту перевізника, а також Учаснику надати витяг з Реєстру операторів ринку та потужностей стосовно власного чи орендованого приміщення (виробничі, складські)
Дата відповіді:
17.11.2021 14:31