-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Засіб для швидкої дезінфекції невеликих за площею поверхонь, Засіб для дезінфекції поверхонь, санітарно-технічного устаткування; знезаражування виробів медичного призначення одноразового використання, медичних біологічних відходів, хлормістний, Засіб для антисептичної та хірургічної дезінфекції рук та ліктьових згинів донорів, шкіри операційного та ін'єкційного полів.
Завершена
58 802.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 295.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 295.00 UAH
Період уточнення:
26.09.2017 16:03 - 02.10.2017 16:08
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
75bc0acb16c44c509c17654ba6e75d70
Дата опублікування:
01.10.2017 11:41
Опис:
Чому,ставиться вимога про гарантійні листи від виробника, з посиланням на рішення АМКУ від 2014р, якщо це рішення стосується конкретних, ВІДКРИТИХ торгів, тим більше, що з 2016р внесені зміни до Закону, отже попередні рішення втратили свою вагу. Питання інше, чому прописані засоби з конкретним складом (Манорм, представник якого є скаржник гарантійних листів), дуже дивно. Чому вся закупівля прописана під конкретні засоби певних представників(Дніпро Фарма) в м. Дніпро? Чи це не корупційна змова? Чи це не дискримінаційні вимоги?
Відповідь:
На Вимогу від 29.09.2017, ID: 91149168f3f94a72ba50034ce44bbdcb КЗ «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 7» повідомляє.
Відповідно до потреб КЗ «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 7» в системі електронних закупівель ProZorro було оголошено Допорогову закупівлю № UA-2017-09-26-001434-c за ДК 021:2015: «24455000-8 — Дезинфекційні засоби».
Регулювання допорогових закупівель через систему ProZorro здійснюється виключно до Наказу ДП «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» вiд 13.04.2016 N 35.
Замовник під час оголошення закупівлі розміщує в Системі ProZorro інформацію про предмет, очікувану вартість, умови договору, порядок та умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасників та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Відносно закупівлі №UA-2017-09-26-001434-c за ДК 021:2015: «24455000-8- Дезинфекційні засоби», то медико-технічні вимоги цієї закупівлі складено з урахуванням потреб КЗ «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 7» і в цих потребах не має дискримінації, так як засоби, які необхідні нашому закладу виробляє не один постачальник, тобто наш заклад підтримує статтю 5 Закону “Про Публічні закупівлі 922-VIII від 25.12.2015, яка визначає основні принципи здійснення закупівель:
1. добросовісна конкуренція;
2. відкритість;
3. максимальна економія;
4. недискримінація кожного з Учасників;
5. неупередженість.
Під час проведення торгів інформація, зазначена під час оголошення Закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених документах (за наявності). У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена Замовником під час оголошення Закупівлі.
Щодо гарантійного листа то згідно з наказом Наказу ДП «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» вiд 13.04.2016 N 35 Замовник може додатково вимагати забезпечення Пропозиції, у вигляді гарантії виконання зобов’язань Учасника перед Замовником. Гарантійний лист підприємством-виробником оформлюється, за умови, що особа(юридична або ФОП), яку він уповноважує діяти від свого імені є добросовісним представником (дистриб’ютором) та не чинить антиконкурентних дій. Замовник убезпечує себе від придбання товару у осіб, які бажають спотворити результати закупівлі та неякісного товару.
Враховуючи вищевикладене КЗ «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 7» жодним чином не порушує принципу недискримінації учасників Закупівлі №UA-2017-09-26-001434-c, та чинного законодавства України. Таким чином, зазначені нами кваліфікаційні та технічні вимоги не обмежують кількість виробників та постачальників.
Дата відповіді:
02.10.2017 10:26