-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт (влаштування системи пожежної сигналізації) в Фастівському академічному ліцеї №2 за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 44. м. Фастів. Київської області»
Торги не відбулися
742 610.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 713.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 713.05 UAH
Період уточнення:
09.11.2021 09:27 - 15.11.2021 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
4e9c76a3a8544fb585b13c8459c8f4fa
Дата опублікування:
12.11.2021 13:10
Опис:
Доброго дня! Шановний замовнику, у тендерній документації наявна вимога щодо надання копій чинних документів, що підтверджують наявність власного, орендованого, суборендованого представництва (приміщення офісу, складу тощо) в м. Фастові та/або в Київській області. Як потенційний учасник з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності офісного і складського приміщення у в м. Фастові та/або в Київській області, не має можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню до інших учасників. Крім цього, вказане тягне за собою численні порушення у сфері публічних закупівель, зокрема суттєве зменшення компаній учасників. Послуги відповідно до ДК 021: 2015 - 45312100-8 становлення системи пожежної сигналізації здійснюються суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії ДСНС на право виконання робіт протипожежного призначення. Виконання робіт з протипожежного призначення регулюються Ліцензійний умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженні Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852. Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтверджувальних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Тобто, учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі " «Капітальний ремонт (влаштування системи пожежної сигналізації) в Фастівському академічному ліцеї №2 за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 44. м. Фастів. Київської області» " на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. Крім того дія вищезазначениї ліценції поширюється на всю територію України, а одже, компанії, які отримали вказуну ліцензую, мають право виконувати роботи, що становлять предмет вказаного договору, у тому числі у в м. Фастові та/або в Київській області. Зважаючи на вищевикладене, просимо Вас виключити з тендерної документації вказану дискримінаційну вимогу.
Розглянувши Вашу відповідь на подібне запитання у закупівлі UA-2021-11-01-012206-a дійшли висновку, що даний засовник є КОРУМПОВАНИМ, та таким, що порушує всі принципи прозорості та максимальної економії під час здійснення закупівель.
Пропонуємо даному Замовнику, переглянути рішення АМКУ з приводу подібних рішень.
Наголошуємо, що якщо Замовник не прибире дискримінаційні вимоги, ми, як потенційний учасник направимо відповідну скаргу до АМКУ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Відповідь:
Добрий день. Тендерний комітет розглянув вашу вимогу. За результатами розгляду повідомляємо наступне:
Шановний учаснику, звертаємо Вашу увагу, що Замовник під час формування тендерної документації та її умов, керувався Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та нормами чинного законодавства, враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель, в тому числі принципом добросовісної конкуренції серед учасників та їх недискримінації.
Статтею 16 Закону унормовано, що:
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
• наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
• наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
• наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Крім того, відповідно до ч.3 ст.22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Враховуючи вищевикладене, Замовником визначена вимога щодо надання копій чинних документів, які підтверджують наявність власного, орендованого, суборендованого представництва (приміщення офісу, складу, тощо) в м. Фастів та/або в Київській області.
По-перше, п. 6 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (далі – Ліцензійні умови), передбачено, що ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди), матеріально-технічної бази згідно з видом робіт (послуг), на який отримано ліцензію, разом з даними, що дають можливість її ідентифікувати, мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) відповідного рівня підготовки, що підтверджується відповідним ступенем вищої освіти, визначеним цими Ліцензійними умовами.
Тобто відповідно до законодавства потенційний учасник зобов’язаний забезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди).
По-друге, Замовником були прописані саме такі вимоги з метою забезпечення якісного та своєчасного виконання робіт в зазначені строки та у потрібному обсязі.
Умова щодо наявності власного, орендованого, суборендованого представництва (приміщення офісу, складу, тощо) в м. Фастів та/або в Київській області не є дискримінаційною, а встановлена з метою забезпечення розміщення матеріально-технічної бази у максимальній доступності до об’єкта Замовника, перевірки якості наданих послуг, проведення тестувань по закінченню робіт. Встановлення даної умови надасть впевненість Замовнику в тому, чи Учасник має змогу в повному обсязі здійснювати послуги після закінчення процедури закупівлі та обслуговувати встановлене ним же обладнання.
Діюче законодавство та умови тендерної документації дозволяють кожному Учаснику на період виконання робіт отримати у користування відповідне приміщення у м. Фастів та/або в Київській області. Придбати у власність, користування, оренду, суборенду приміщення може кожен учасник закупівлі і дана вимога не є дискримінаційною.
Вами не підтверджено неможливість виконання даної вимоги (враховуючи передбачену Ліцензійними умовами та Законом необхідність наявності у потенційного Учасника власного (орендованого) приміщення для виконання таких робіт) та яким чином така умова порушує Ваші права та інтереси, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію.
Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку України № 3302-06/3812-06 від 07 лютого 2017 року, якщо особа, яка має намір прийняти участь у торгах, вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, така особа може зокрема звертатись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника. При цьому, Вами не надано пропозицій, які саме конкретно зміни потрібно внести до умов тендерної документації.
Виходячи із вище наведеного, зазначена Замовником інформація жодним чином не створює умов щодо не можливості її виконання потенційним Учасником, більше того, дана інформація жодним чином не створює умови за яких дискримінується можливість Учасників щодо участі у даній закупівлі так як відповідає ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 6 Ліцензійних вимог.
Викладене вище свідчить про дотримання Замовником вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, тому виключення з тендерної документації вимоги щодо наявності приміщень суперечить чинному законодавству та не є необхідним.
На підставі зазаченого, викладені Вами вимоги задоволенню не підлягають.
Дякуємо за взаєморозуміння.
Дата відповіді:
15.11.2021 10:57
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
26a4da0f1443469ebe7bbdac86620aa4
Дата опублікування:
12.11.2021 12:49
Опис:
Доброго дня! Шановний замовнику, у тендерній документації наявна вимога щодо надання копій чинних документів, що підтверджують наявність власного, орендованого, суборендованого представництва (приміщення офісу, складу тощо) в м. Фастові та/або в Київській області. Як потенційний учасник з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності офісного і складського приміщення у в м. Фастові та/або в Київській області, не має можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню до інших учасників. Крім цього, вказане тягне за собою численні порушення у сфері публічних закупівель, зокрема суттєве зменшення компаній учасників. Послуги відповідно до ДК 021: 2015 - 45312100-8 становлення системи пожежної сигналізації здійснюються суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії ДСНС на право виконання робіт протипожежного призначення. Виконання робіт з протипожежного призначення регулюються Ліцензійний умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженні Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852. Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтверджувальних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Тобто, учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі " «Капітальний ремонт (влаштування системи пожежної сигналізації) в Фастівському академічному ліцеї №2 за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 44. м. Фастів. Київської області» " на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. Крім того дія вищезазначениї ліценції поширюється на всю територію України, а одже, компанії, які отримали вказуну ліцензую, мають право виконувати роботи, що становлять предмет вказаного договору, у тому числі у в м. Фастові та/або в Київській області. Зважаючи на вищевикладене, просимо Вас виключити з тендерної документації вказану дискримінаційну вимогу.
Відповідь:
Добрий день. Тендерний комітет розглянув вашу вимогу. За результатами розгляду повідомляємо наступне:
Шановний учаснику, звертаємо Вашу увагу, що Замовник під час формування тендерної документації та її умов, керувався Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та нормами чинного законодавства, враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель, в тому числі принципом добросовісної конкуренції серед учасників та їх недискримінації.
Статтею 16 Закону унормовано, що:
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
• наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
• наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
• наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Крім того, відповідно до ч.3 ст.22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Враховуючи вищевикладене, Замовником визначена вимога щодо надання копій чинних документів, які підтверджують наявність власного, орендованого, суборендованого представництва (приміщення офісу, складу, тощо) в м. Фастів та/або в Київській області.
По-перше, п. 6 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (далі – Ліцензійні умови), передбачено, що ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди), матеріально-технічної бази згідно з видом робіт (послуг), на який отримано ліцензію, разом з даними, що дають можливість її ідентифікувати, мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) відповідного рівня підготовки, що підтверджується відповідним ступенем вищої освіти, визначеним цими Ліцензійними умовами.
Тобто відповідно до законодавства потенційний учасник зобов’язаний забезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди).
По-друге, Замовником були прописані саме такі вимоги з метою забезпечення якісного та своєчасного виконання робіт в зазначені строки та у потрібному обсязі.
Умова щодо наявності власного, орендованого, суборендованого представництва (приміщення офісу, складу, тощо) в м. Фастів та/або в Київській області не є дискримінаційною, а встановлена з метою забезпечення розміщення матеріально-технічної бази у максимальній доступності до об’єкта Замовника, перевірки якості наданих послуг, проведення тестувань по закінченню робіт. Встановлення даної умови надасть впевненість Замовнику в тому, чи Учасник має змогу в повному обсязі здійснювати послуги після закінчення процедури закупівлі та обслуговувати встановлене ним же обладнання.
Діюче законодавство та умови тендерної документації дозволяють кожному Учаснику на період виконання робіт отримати у користування відповідне приміщення у м. Фастів та/або в Київській області. Придбати у власність, користування, оренду, суборенду приміщення може кожен учасник закупівлі і дана вимога не є дискримінаційною.
Вами не підтверджено неможливість виконання даної вимоги (враховуючи передбачену Ліцензійними умовами та Законом необхідність наявності у потенційного Учасника власного (орендованого) приміщення для виконання таких робіт) та яким чином така умова порушує Ваші права та інтереси, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію.
Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку України № 3302-06/3812-06 від 07 лютого 2017 року, якщо особа, яка має намір прийняти участь у торгах, вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, така особа може зокрема звертатись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника. При цьому, Вами не надано пропозицій, які саме конкретно зміни потрібно внести до умов тендерної документації.
Виходячи із вище наведеного, зазначена Замовником інформація жодним чином не створює умов щодо не можливості її виконання потенційним Учасником, більше того, дана інформація жодним чином не створює умови за яких дискримінується можливість Учасників щодо участі у даній закупівлі так як відповідає ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 6 Ліцензійних вимог.
Викладене вище свідчить про дотримання Замовником вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, тому виключення з тендерної документації вимоги щодо наявності приміщень суперечить чинному законодавству та не є необхідним.
На підставі зазаченого, викладені Вами вимоги задоволенню не підлягають.
Дякуємо за взаєморозуміння.
Дата відповіді:
15.11.2021 10:57