• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з організації та проведення навчань у онлайн-школі підприємця "Бізнес-платформа"

Торги не відбулися

50 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 250.00 UAH
Період уточнення: 08.11.2021 11:35 - 12.11.2021 10:00
Відповідь надана

Щодо вимог

Номер: 606b7000adfc49b4adc097f8e2301ef6
Дата опублікування: 10.11.2021 14:23
Опис: В оголошенні про закупівлю зазначено: "Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/ уповноваженої особи учасника." Просимо зазначити, яким саме вимогам та яких саме нормативно-правових актів повинні відповідати документи, що подаються учасниками?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. На сферу публічних закупівель повною мірою поширюється українське законодавство з питань діловодства і документообігу, у тому числі електронного, однак з особливостями, відображеними в Законі України «Про публічні закупівлі». Щодо оформлення документів варто керуватися національними стандартами оформлення документів, тобто ДСТУ. Нагадаємо, що з 01.09.2021 почали діяти нові національні стандарти оформлення документів ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів».
Дата відповіді: 10.11.2021 16:16
Відповідь надана

Щодо технічних вимог

Номер: 589a5505f59a4c958ede1147ddbbd20d
Дата опублікування: 10.11.2021 14:18
Опис: Якою площею має бути аудиторія для проведення семінарів? Просимо зазначити параметр від мінімального до максимального.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. З урахуванням правил проведення масових заходів під час карантину, встановлених постановою Кабінету Міністрів України № 1236 від 09.12.2020, площа приміщення для проведення заходу повинна бути від 60м2.
Дата відповіді: 10.11.2021 16:43