-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з організації та проведення навчань у онлайн-школі підприємця "Бізнес-платформа"
Торги не відбулися
50 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 250.00 UAH
Період уточнення:
08.11.2021 11:35 - 12.11.2021 10:00
Відповідь надана
Щодо вимог
Номер:
606b7000adfc49b4adc097f8e2301ef6
Дата опублікування:
10.11.2021 14:23
Опис:
В оголошенні про закупівлю зазначено: "Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/ уповноваженої особи учасника."
Просимо зазначити, яким саме вимогам та яких саме нормативно-правових актів повинні відповідати документи, що подаються учасниками?
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за запитання.
На сферу публічних закупівель повною мірою поширюється українське законодавство з питань діловодства і документообігу, у тому числі електронного, однак з особливостями, відображеними в Законі України «Про публічні закупівлі». Щодо оформлення документів варто керуватися національними стандартами оформлення документів, тобто ДСТУ. Нагадаємо, що з 01.09.2021 почали діяти нові національні стандарти оформлення документів ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів».
Дата відповіді:
10.11.2021 16:16
Відповідь надана
Щодо технічних вимог
Номер:
589a5505f59a4c958ede1147ddbbd20d
Дата опублікування:
10.11.2021 14:18
Опис:
Якою площею має бути аудиторія для проведення семінарів? Просимо зазначити параметр від мінімального до максимального.
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за запитання.
З урахуванням правил проведення масових заходів під час карантину, встановлених постановою Кабінету Міністрів України № 1236 від 09.12.2020, площа приміщення для проведення заходу повинна бути від 60м2.
Дата відповіді:
10.11.2021 16:43