-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А-95, Бензин А-92, Дизельне паливо
Торги не відбулися
2 370 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 23 700.00 UAH
мін. крок: 1% або 23 700.00 UAH
Період уточнення:
06.11.2021 21:06 - 14.11.2021 00:00
Відповідь надана
Відсутність місця поставки товару у Додатку 2
Номер:
63bed9a999dc4bbeb1929193790ead12
Дата опублікування:
08.11.2021 11:43
Опис:
Додаток 2 Проект договору НЕ містить місце поставки ТОВАРУ, що є суттєвою умовою при постачанні ТОВАРУ.
Також, місце поставки необхідне учаснику для врахування транспортних витрат у ціновій пропозиції.
Інформація у технічних вимогах НЕ є проектом договору, а тому робить невідповідність з проектом договору Додатку 2, де відсутнє місце поставки Товару.
Відповідно до статті 662 Цивільного кодексу України продавець зобов'язаний передати покупцеві товар, визначений договором купівлі-продажу. При цьому обов'язок продавця передати товар покупцеві вважається виконаним у момент: 1) вручення товару покупцеві, якщо договором встановлений обов'язок продавця доставити товар; 2) надання товару в розпорядження покупця, якщо товар має бути переданий покупцеві за місцезнаходженням товару. Договором купівлі-продажу може бути встановлений інший момент виконання продавцем обов'язку передати товар (стаття 664 ЦК України). Поряд з цим згідно зі статтею 186 Податкового кодексу України місцем постачання товарів є: а) фактичне місцезнаходження товарів на момент їх постачання; б) місце, де товари перебувають на час початку їх перевезення або пересилання, у разі якщо товари перевозяться або пересилаються продавцем, покупцем чи третьою особою; в) місце, де провадиться складання, монтаж чи встановлення, у разі якщо товари складаються, монтуються або встановлюються (з випробуванням чи без нього) продавцем або від його імені. Ураховуючи викладене, замовник зазначає у проекті договори місце поставки товару.
Вимагаємо внести інформацію про місце поставки у проект договору Додатку 2 та дотримуватися законодавства в частині статей 662, 664 Цивільного кодексу України, щоб унеможливити під час поставок отримати вимоги привозити товар у будь-яке місце, що забажає Замовник. (ТЕХНІЧНІ вимоги НЕ є проектом договору, а тому робить невідповідність з проектом договору Додатку 2, де відсутнє місце поставки Товару.)
У разі незадоволення нашої вимоги будемо звертатися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь:
зміни будуть внесені
Дата відповіді:
15.11.2021 10:03
Відповідь надана
Працівники персональні дані
Номер:
00b6c21b3fc944a4a3947bd583a8dddd
Дата опублікування:
08.11.2021 11:39
Опис:
У частині 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник вимагає надати : «копії повідомлень про прийняття працівника на роботу разом з квитанціями про отримання кожного такого повідомлення органом Державної податкової служби України, та щодо кожного з працівників, що вказані учасником у складі відповідної довідки у довільній формі, що надається у складі пропозиції згідно з вимогами цього розділу.»
Повідомляємо, що дані документи мають конфіденційну інформацію про працівників в частині ідентифікаційного коду та інші тощо, однак відповідно до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо персональних даних Учасник НЕ МОЖЕ закрити дану інформацію від інших учасників як конфіденційну (лише замовник бачить), так як дана вимога міститься у кваліфікаційних критеріях, які заборонено робити конфіденційними та відхиляється згідно з ст 31 Закону.
Ми, як учасник, не бажаємо відкривати персональні дані працівників надаючи документи з Податвокої іншим учасникам, лише Замовнику!!!
Тому, задля дотримання чинного законодавства щодо захисту персональних даних, вимагаємо перемістити вимогу щодо "копії повідомлень про прийняття працівника на роботу разом з квитанціями про отримання кожного такого повідомлення органом Державної податкової служби України з органів Державної податкової служби" В ІНШІ ЧАСТИНИ ДОКУМЕНТАЦІЇ ( інша інформація), щоб мати можливість зробити їх конфіденційними відповідно до статті 28 Закону ( при цьому документи будуть відкриті лише Замовнику).
Відповідь:
Згідно ч.2ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - замовник визначає спосіб документального підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям в тому числі наявності працівників відповідної кваліфікації. Відповідно до абз. 2 ч. 2 ст. 28 Закону - конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Дата відповіді:
15.11.2021 10:02
Відповідь надана
Дискриміанційні вимоги - власний/орендований транспорт або підстави користування транспорту
Номер:
9fb19602526e4f08a433656b3e1497ab
Дата опублікування:
08.11.2021 11:34
Опис:
Вами встановленні дискримінаційні вимоги у пункті 5.1.1.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник вимагає надати : «ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ПРАВА ВЛАСНОСТІ - КОПІЇ СВІДОЦТВ ПРО РЕЄСТРАЦІЮ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ на всі транспортні засоби, що визначені змістом довідки у довільній формі та необхідність залучення яких учасником для здійснення поставки товару по предмету закупівлі передбачається згідно п. 5.1. цього Розділу, А ТАКОЖ ЛИСТ ВІД ВЛАСНИКА МАЙНА, що використовується учасником, щодо не заперечення використання його транспортного засобу учасником за даним предметом закупівлі Замовника протягом всього строку що передбачений умова цієї документації та про підтвердження, що його транспортний засіб станом на дату подання тендерної пропозиції не перебуваються у користуванні третіх осіб, із зазначенням інформації про найменування кожного із вказаних об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази, кількості,
ІНФОРМАЦІЮ ПРО ПРАВОВІ ПІДСТАВИ КОРИСТУВАННЯ УЧАСНИКОМ ТАКИМ ТРАНСПОРТНИМ ЗАСОБОМ ТА НАЙМЕНУВАННЯ ДОГОВОРУ (ДОГОВОРІВ) НА ПІДСТАВІ ЯКОГО (ЯКИХ) ВИНИКАЄ ТАКЕ ПРАВО КОРИСТУВАННЯ в Учасника».
Дані вимоги є дискримінаційними до учасника в частині власного/орендованого транспорту або підстав користування транспорту. Крім того, право на користування передбачає наявність прямого договору з Власником транспорту, що також є дискримінацією. Обгрунтування: відповідно до чинного законодавства постачання товару можливе без наявності власного/орендованого транспорту або підстав користування транспорту учасником. У такому разі, реалізація товару через відбувається через «договір про надання послуг з перевезення нафтопродуктів» з Юридичною особою, яка надає послуги перевезення засобами, які вона орендує. ЖОДНИХ РИЗИКІВ для ЗАМВОНИКА ЦЕ НЕ створює, так як відповідно до ДОГОВОРУ ПОСТЧАЛЬНИКОМ є УЧАСНИКО, а не найнятий перевізник Учасником, а тому лише УЧАСНИК-ПОСТАЧАЛЬНИК гарантує поставку товару, а не найнятий перевізник . Тобто, яким чином Учасник залучає транспорту ЖОДНИМ ЧИНОМ не СТОСУЄТЬСЯ предмету закупівлі та Замовника в цілому, так як за це відповідальність УЧАСНИКА і гарантії від УЧАСНИКА.
Тобто, утворюється ланцюг співпраці Власник транспорту – Юридична особа/орендар – Учасник, який цілком відповідає чинному законодавству та надає можливість учасником забезпечити поставку товару для Замовника. Таким чином, без наявності власного/орендованого транспорту або підстав користування транспорту (прямого договору з Власником транспорту), учасник має можливість реалізовувати Товар.
Проте взяти участь в закупівлі учасник не зможе через відсутність підстав щодо власного/орендованого транспорту або підстав користування транспорту.
Ураховуючи вищенаведене, Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати перелік власного/орендованого транспорту або підстав користування транспорту учасником, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Приймаючи до уваги рішення Антимонопольного комітету України щодо аналогічного питання (власного/орендованого майна або підстав користування майном) рішення від 12.05.2021 № 10474 (пункт 10), вважаємо що Замовник порушив вимоги Закону, застосувавши дискримінаційний підхід до складання вимог тендерної документації та порушив законні інтереси Скаржника. Тобто, керуючись статтями 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та усунути вимоги вказану вимогу Документації щодо «власного/орендованого транспорту та підстав користування транспорту» або додати додаткові умови щодо використання договору про надання послуг з перевезення.
У разі незадоволення нашої вимоги будемо звертатися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь:
Згідно ч.2ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - замовник визначає спосіб документального підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям в тому числі наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. З метою забезпечення своєчасного здійснення поставок товару, що є предметом даної закупівлі замовник вимагає від Учасників підтвердження наявності законних підстав користування та ТЗ, що виникає на підставі набуття права власності на річ, або на підставі договору найму (оренди) чи лізингу. Надання послуг третіми особа створює ризик для Замовника, що виражається у затримках та несвоєчасне постачання товару.
Дата відповіді:
15.11.2021 10:02
Відповідь надана
Прописана документація під учасника ТОВ" НЕОН ГРУП" , неодноразові Корупційні дії Замовника
Номер:
a0d5be068dbe41618e87335915916d2f
Дата опублікування:
08.11.2021 11:26
Опис:
У Додатку 1 вказана умова поставки : «За забірною відомістю на АЗС учасника переможця.». Щодо даної закупівлі від потужностей Замовника не більше 3 (кілометрів) Смілянського району (Черкаської області) наявні як мінімум 4 мережі АЗС : ВОГ, БРСМ-нафта, Укрнафта, АЗС МІГ (БІКО-ГРУПА). Дана вимога очевидно є дискримінаційною в частині ВІДОМОСТЕЙ, яка використовується лише на АЗС МІГ (БІКО-ГРУПА) , що свідчить про очевидну зацікавленість замовника саме до даної мережі АЗС та учасника ТОВ "НЕОН ГРУП", під якого також прописані минулі закупілі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-10-20-011880-b, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-06-18-012196-c тощо ,
Замовник свідомо обмежуює участь учасникам з іншими мережами за ТАЛОНАМИ (Скретч-Карти), паливними-картами тощо, які приймають в мережах ВОГ, БРСМ-нафта, Укрнафта, які знаходяться від потужностей Замовника не більше 3 (кілометрів) Смілянського району (Черкаської області). ОДНАК, відомостей давно не прийматься, так як це застаріла форма отримання палива.
Враховуючи вищенаведене, Замовник цілеспрямовано зробив умови для учасника ТОВ "НЕОН ГРУП" з мережею АЗС МІГ (БІКО-ГРУПА), яка ЄДИНА ПРИЙМАЄ ВІДОМОСТІ У СМІЛЯНСЬКОМУ РАЙОНІ (Черкаська область) .
Досить займатися корупцією!
Тобто, керуючись статтями 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та усунути вимоги вказану вимогу Документації щодо ЗАБІРНИХ ВІДОМОСТЕЙ або додати додаткові види документів як ТАЛОН/паливна карта тощо!
У разі незадоволення нашої вимоги будемо звертатися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь:
Зазначені вимоги тендерної документації не порушують положення постанови КМУ «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами» від 20 грудня 1997 р. N 1442.
Дата відповіді:
15.11.2021 09:13