-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Моноблоки)
Торги не відбулися
189 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 945.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 945.00 UAH
Період уточнення:
05.11.2021 18:49 - 12.11.2021 00:00
Відповідь надана
Тема 1
Номер:
e62082aa72b045daab7db5319ed137ce
Дата опублікування:
10.11.2021 11:51
Опис:
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві у складі пристрою персонального комп’ютера? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged
Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Відповідь:
Доброго дня!
Принагідно інформуємо зацікавлених осіб, що не допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) чи будь-якої іншої операційної системи заздалегідь при виробництві у складі пристроїв персональних комп’ютерів. Дані комп’ютери закуповуються для спеціалізованої лабораторії (рівень BSL2) для роботи з інфекційними матеріалами на базі ІМБГ НАНУ для управління високоточного обладнання для розробки і випуску достатньої кількості діагностикумів, генного інструментарію і прототипів РНК-вакцин, контролю їх якості, сиквенс-аналізу та інших процедур, створеної згідно постанови КМУ від 12.05.2021 р № 459 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті Національній академії наук на створення сучасної спеціалізованої лабораторії для роботи з інфекційними матеріалами». Необхідні різні операційні системи в коректній стабільній конфігурації для того чи іншого обладнання разом з софтом та налаштуваннями для роботи буде надана виробником обладнання, оскільки будь-які зупинки та збої обладнання через некоретний софт чи ОС є негарантійними випадками і призведе до значних фінансових втрат. Стабільність роботи обладнання вимагається згідно процедури Послуг промислового контролю (Розробка постановка та впровадження системи управління якістю згідно вимог ДСТУ EN ISO 13485:2018 та підготовки Технічної документації на медичний виріб для діагностики in vitro, згідно вимог Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro, затвердженого Постановою КМУ від 02.10.2013 № 754). Додатково інформуємо, що Кабмін постановою від 04.04.2018 р. №268 вніс зміни до постанов КМУ від 04.04.2001 р. №332 «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп’ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету» та від 11.10.2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Згідно зі змінами, встановлено такі граничні суми витрат на придбання персональних комп’ютерів за 1 штуку (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша», операційна система) – 23 000 грн. Тому для максимального поліпшення характеристик товарів, що будемо купувати, без перевищення суми 23 000 грн. і стабільності роботи обладнання довелося замовляти комп’ютери (моноблоки) без операційної системи. Авторизаційний лист потрібен для запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції, для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару та програмного забезпечення - як підтвердження права учасника торгів на постачання товарів та програмного забезпечення у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладання договір про їх постачання на території України. Ця вимога дозволяє унеможливити постачання товарів через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактної продукції, чи продукції яка була у використанні, чи продукції на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника.
Дата відповіді:
11.11.2021 13:31
Відповідь надана
выложите, пж, документацию в ворде
Номер:
caad8d4a798c4ba2a6d17ab9e5ed1510
Дата опублікування:
08.11.2021 15:22
Опис:
выложите, пж, документацию в ворде
Відповідь:
Так.
Дата відповіді:
09.11.2021 10:15
Відповідь надана
Аналог
Номер:
afb3d6c1b6774d5287e015c6e3384b58
Дата опублікування:
08.11.2021 11:24
Опис:
Шановний Замовник! Чи розглядаєте можливість поставки моноблоків на процесорі Intel Core i5 (кількість ядер -4, частота процесора 2.4 - 4.2 ГГц) , який є не гірше ніж процесор AMD Ryzen 5 4500U.
Дякуємо.
Відповідь:
Доброго дня!
Так, розглядаємо. Відповідно до законодавства України будь-які характеристики слід розуміти як аналог/еквівалент. Додаток 4 містить фразу: "У разі, якщо дане Технічне завдання містить посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що Технічне завдання (технічні вимоги) містить(ять) вираз «або еквівалент».". Таким чином учасники можуть пропонувати обладнання яке має кращі, ніж заявлено у Додатку 4, характеристики.
Дата відповіді:
09.11.2021 10:14