-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт приміщення першого поверху адміністративної будівлі № 9 за адресою: Одеська обл., м.Біляївка, проспект Незалежності,7» (код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
1 342 190.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 20 000.00 UAH
Період уточнення:
05.11.2021 12:30 - 11.11.2021 00:00
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
bdfe0618b77a4f588f466ee9bd575ab1
Дата опублікування:
09.11.2021 10:30
Опис:
Доброго дня!
Просимо надати відповіді на наступні питання:
1. Учасники Закупівлі повинні зазначити у Пропозиції обсяг та вартість всіх видів робіт, зазначених у Технічній специфікації (Додаток 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі ), включаючи вартість матеріалів, необхідних для виконання цих робіт, податків та тощо.
Просимо пояснити, як Учаснику виконати дану вимогу?
2. Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010р. №2297 –VI.
Даний документ надається лише керівником/уповноваженою особою Учасника, чи крім цього кожним працівником який зазначений у довідці про працівників?
3. Договірна ціна тверда чи динамічна?
4. Кошторисна документація подається лише у форматі текстового файлу, що може бути розпізнаний програмним комплексом Microsoft Office, чи потрібно надати сканкопії підписаних даних документів?
Відповідь:
Доброго дня!
На Ваші питання надаємо відповіді.
1. Учасник повинен завантажити договірну ціну з локальними кошторисами та підсумковими відомостями ресурсів об’єкту будівництва зі всіма об’ємами, зазначеними у Технічній специфікації (Додаток 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі ), включаючи вартість матеріалів, необхідних для виконання цих робіт, податків та тощо. Учасник визначає вартість робіт, які він пропонує виконати за Договором про закупівлю, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені (витрати на страхування та інші витрати), без зміни найменування та кількості робіт.
2. Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010р. №2297 –VI надається лише посадовою особою або уповноваженою особою Учасника, щодо підпису документів Пропозиції, а в подальшому договору про закупівлю.
3. Договірна ціна вважається твердою.
4. Сканкопії підписаної кошторисної документації надавати не потрібно.
Дата відповіді:
10.11.2021 08:56