-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратначастина) (Ноутбуки)
Ноутбуки
Завершена
190 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 950.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 950.00 UAH
Період уточнення:
05.11.2021 12:21 - 11.11.2021 18:00
Відповідь надана
Тема 1
Номер:
824719e3dee14e01b42c2704f8f95ded
Дата опублікування:
08.11.2021 21:59
Опис:
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978)? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged
Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase)
Відповідь:
Надання таких документів, надає додаткові гарантії поставки необхідного товару, зменшує рівень ризику поставки неякісних чи фальсифікованих товарів, неавторизованого обладнання, обладнання, яке не має підтримки від виробника, або обладнання, (адже виробник або, представництва, філії виробника, надаючи такого листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, який він виробляє або завозить). Отримання подібних листів від листа(ів) виробника(ів) (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника(ів), допомагає усунути ризики про викривлення відомостей про обладнання, неузгодженості з останніми термінів гарантійного обслуговування обладнання, або навмисного надання неправдивої інформації про характеристики обладнання, параметри його роботи, гарантійні терміни, тощо. Тендерною документацією встановлено достатній час для отримання таких документів для виконання цієї вимоги тендерної документації Учасником. Скаржник, у свою чергу не окреслює проблему отримання та не надає відповідних доказів не можливості отримання листа(ів) від виробника(ів) (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника(ів), дистриб'ютора(ів). Головне управління Національної поліції у місті Києві має мати підтвердження можливості виконання договору постачання техніки не тільки від Учасника, а й від виробника, тому що на момент подання тендерних пропозицій не відомо чи зможе учасник самостійно без підтримки виробника виконати таку поставку. До того ж відомо, що на сьогоднішній день коронавірусної інфекції Covid-19, яка, законодавчо визнана форс-мажором, тому вкрай важливо отримати підтвердження виробника(ів) (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника(ів), яким підтверджуються наявність повноважень учасника щодо поставки. Ця вимога не обмежує ані коло можливих виробників обладнання, ані коло потенційних учасників закупівлі. Крім того, поширеною ситуацією є випадки постачання техніки, що є предметом закупівлі в обхід офіційних каналів, що в майбутньому може призвести до негативних наслідків, адже мова йде про техніку необхідну для забезпечення робочих процесів. Виробники техніки, яка є предметом закупівлі, це як правило, великі компанії з позитивною репутацією та багаторічним досвідом, а тому вони зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому. Таким чином, виробники (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представники, на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію. Таким чином, Головне управління Національної поліції у місті Києві вважає, що така вимога, як «надати у складі пропозиції скановану копію з оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджуються наявність повноважень учасника щодо поставки товару для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера, чинного на дату подання тендерних пропозицій», не є дискримінаційною вимогою."
Дата відповіді:
10.11.2021 15:46