-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 39160000-1 «Шкільні меблі»
Завершена
296 123.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 961.23 UAH
мін. крок: 1% або 2 961.23 UAH
Період уточнення:
05.11.2021 09:56 - 15.11.2021 00:00
Відповідь надана
ГОСТ
Номер:
c0907552c5884908b55e02fb21761f4f
Дата опублікування:
09.11.2021 14:36
Опис:
4. Замовник відповідно до додатку 2 Тендерної документації Замовника вимагає ГОСТ 5994-93 Парти. Типи та функціональні розміри. У вказаному Замовником ГОСТі колір маркування встановлений оранжевий, фіолетовий, жовтий.
Відповідно до НАКАЗу від 23.03.2018 № 283 “Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи” колір маркування парт та стільців повинен бути - жовтий, червоний, зелений.
ГОСТ 5994-93 суперечить тому, що Замовник написав, Столи та стільці учнівські повинні відповідати методичним рекомендаціям щодо організації освітнього простору Нової української школи Наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2018 № 283 та вимогам до шкільних меблів для Нової Української школи.
Шановний Замовнику заберіть даний ГОСТ, оскільки він не відповідає рекомендаціям.
Відповідь:
Доброго дня! ГОСТ встановлює не тільки вимоги до кольору. Якщо ГОСТ в цій частині суперечить Методичним рекомендаціям, то це не означає, що ГОСТ не має права на існування в ТД, адже в ньому є й інші вимоги до шкільних меблів. В такому разі, в частині кольору застосовуються Методичні рекомендації. Дякую за звернення!
Дата відповіді:
09.11.2021 14:43
Відповідь надана
протоколи
Номер:
bc7ec92390f94788a7a95dc9bece664b
Дата опублікування:
09.11.2021 13:26
Опис:
Добрий день! Просимо забрати пункт Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Протоколи випробувань на парту та стілець. Виданий органом сертифікації , що входить до переліку органів з сертифікації акредитованих НААУ на відповідність вимогам ДСТУ ENISO /IEC 17065:2014. Оскільки, протокол випробування – це внутрішній документ на основі якого акредитована лабораторія з метою визначення або підтвердження якості продукції відносно тих чи інших показників видає сертифікат відповідності. Протокол випробувань не видається виробникам, а видається сертифікат відповідності, який підтверджує безпеку і якість меблів. Сертифікат відповідності є юридичним документом, який видається уповноваженим органом з сертифікації, який і відповідає за достовірність інформації, що наведена в сертифікаті. Форма сертифікатів відповідності встановлюється в кожній з Систем сертифікації продукції, відповідно до нормативних документів, які регламентують діяльність цієї Системи сертифікації. Даний документ підтверджує технічні, якісні характеристики продукції та їх відповідність вимогам виробника, ГОСТ, ДСТУ - вимогам, які висуваються до якості такого товару (продукції).
Відповідь:
Шановний Учасник! Вироби, які виготовляються на підприємствах і знаходяться в громадському користуванні (особливо навчальних закладах) повинні відповідати ДСТУ та ГОСТам, затверджених міністерством освіти і включати в себе необхідний технічний мінімум. У разі, якщо вироби виготовлялися на підставі розроблених та затверджених технічних умов (ТУ), відповідних виданим технічним завданням міністерства освіти, то в цьому випадку видається сертифікат відповідності на вироблені товари, який засвідчує відповідність виробу вимогам технічних регламентів, документів по стандартизації або умовам договорів. При видачі сертифіката відповідності проводяться технічні випробування виробів, які підлягають сертифікації і перевіряється відповідність вимогам ДСТУ ГОСТ 16371:2016 «Меблі. Загальні технічні умови » та ГОСТ 22046: 2004« Меблі для навчальних закладів ». На підставі цих випробувань і видається «Протокол випробувань» зразка. Замовник має право вимагати підтвердження відповідності виробу чинним ГОСТ і ДСТУ, особливо на вироби, що піддаються постійній експлуатацією з боку дітей і можуть завдати шкоди здоров'ю дітей в разі поломки.
Дата відповіді:
10.11.2021 09:53
Відповідь надана
ТУ
Номер:
d8ff34259faa4ecc939cda3319b4be93
Дата опублікування:
09.11.2021 13:20
Опис:
Відповідно до додатку 2 тендерної документації Замовник вимагає від учасників ТУ, що вимагає ЗУ про безпечність нехарчової продукції.
До відома Замовника повідомляє, що пунктом 38 розділу І Закону України від 09.04.2014 № 1193-VII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скорочення кількості документів дозвільного характеру", який набрав чинності 26.04.2014, виключено статті 4-9 Декрету Кабінету Міністрів України "Про стандартизацію і сертифікацію", тобто скасовано положення Декрету, якими була передбачена державна реєстрація ТУ на продукцію та змін до них. З метою приведення нормативно-правових актів у відповідність до вищезазначеного Закону видано накази Мінекономрозвитку:
- від 20.05.2014 № 572 "Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Мінекономрозвитку України від 04.11.2013 № 1299", яким скасовано надання Мінекономрозвитку адміністративної послуги з проведення державної реєстрації ТУ;
- від 26.05.2014 № 615 "Про затвердження Зміни № 5 до національного стандарту України ДСТУ 1.3:2004 та скасування національного стандарту України ДСТУ 1.6:2004", яким скасовано національний стандарт України ДСТУ 1.6:2004 "Національна стандартизація. Правила реєстрації нормативних документів" та внесено зміни до ДСТУ 1.3:2004 "Національна стандартизація. Правила побудови, викладання, оформлення, погодження, прийняття та позначання технічних умов" у частині скасування державної реєстрації ТУ.
Просимо внести зміни в тендерну документацію. Вимога ЗАМОВНИКА є такою, що суперечить вимогам законодавства. В разі залишення цих вимог, просимо надати аргументовану відповідь з посиланням на чинне законодавство України, яким встановлені відповідні кваліфікаційні вимоги до учасників закупівель.
У іншому випадку ми будемо змушені звернутись до органу оскарження та до контролюючих органів (ДАСУ, ДРПУ, тощо).
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за звернення, відповідні зміни будуть внесені до ТД
Дата відповіді:
10.11.2021 10:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
6a897e738b93492b9b9a84eef71a6ee8
Дата опублікування:
09.11.2021 12:00
Опис:
Шановний Замовнику!
Ми уважно ознайомились з умовами тендерної документації, та виявили ДИСКРИМІНАЦІЙНІ умови, які обмежують конкуренцію серед учасників та обмежує наше право на участь в цій закупівлі, а саме: Сертифікат ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Сертифікат має бути виданий органом сертифікації, що входить до переліку органів з сертифікації акредитованих НААУ на відповідність вимогам ДСТУ ENISO /IEC 17065:2014.
Вимога щодо надання учасником Сертифіката ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) встановлена замовником з метою підтвердження документів про якість предмета закупівлі, проте зазначений сертифікат підтверджує саме систему управління якістю, щодо менеджменту компанії, а не самого товару. Управління якістю згідно з ДСТУ 180 9001:2015 надається не стосовно конкретного предмета закупівлі / товару, а щодо управління діяльністю організації з метою забезпечення її результативності, тобто в цілому на діяльність організації / компанії.
За таких умов, участь у процедурі закупівлі зможуть взяти лише учасники, які зможуть надати вищезазначений сертифікат, що є дискримінаційним до Учасників, у т. ч. тих, що не зобов’язані мати та / або не мають сертифікат на систему управління якістю.
Система охорони здоров’я і безпеки праці затребувана в таких галузях: металургія, хімічна промисловість, гірництво, будівництво, лісозаготівля, машинобудування, охорона здоров’я. Виробництво меблів до даного переліку не входить.
Сертифікація ISO не є обов’язковою на території України, а вартість отримання такого сертифікату може становити 30 000 грн. та більше. У разі відсутності сертифіката ISO, якого вимагає замовник, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, який може бути необов’язковий у його сфері діяльності. Також оформлення такого сертифіката відбувається близько місяця. Дана закупівля оголошена 05.11.2021 р, дата закінчення 21.11.2021 р., при бажанні учасник не зможе зробити сертифікат в даний термін. При цьому перелік ISO стандартів налічує більше ніж 16 000 одиниць та отримати всі сертифікати нереально, тому учасник не може знати завчасно, який сертифікат ISO може вимагати замовник, в т.ч. сертифікат який не стосується його сфери діяльності.
Вищезазначений сертифікат не має жодного відношення до даної закупівлі і жодним чином не впливає на якість предмета закупівлі, а також не дає замовнику додаткової гарантії щодо гарантії постачання якісного товару.
Вимагаємо прибрати вимоги, що суперечать чинному законодавству України.
Закон «Про публічні закупівлі» посилює відповідальність уповноважених осіб за складену тендерну документацію невідповідно до Закону у вигляді штрафу від 1 700 грн.
З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ми, як учасник закупівлі можемо звернутися до органу, що здійснює контроль над замовником.
Якщо Ви проігноруєте питання та не внесете відповідні зміни, ми будемо звертатися до Постійно діючії адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з метою порушення питання щодо недотримання Вами норм чинного законодавства під час формування умов документації про закупівлю, а також щодо недотримання Вами принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, які передбачені ст.5 ЗУ Про публічні закупівлі.
Відповідь:
Шановний Учасник! Відповідно до ст. 22 Закону, Замовник має право включити до ТД умови, які вважає за доцільне включити. Предметом закупівлі є ШКІЛЬНІ меблі. Тобто йдеться про товар, яким користуватимуться діти. Дана вимога встановлена виключно для забезпечення постачання якісного товару, оскільки наша ціль - закупити обладнання, яке буде використовуватись для навчання дітей. Отже, обладнання має бути якісним та відповідати вимогам чинного законодавства. Дані вимоги ніяким чином не несуть дискримінаційний характер та не обмежують коло потенційних учасників, а лише встановлюють вимоги щодо якості товару та гарантують відповідність потенційних учасників процедури закупівлі чинним стандартам та нормам, передбачених законодавством. Отже, у складі тендерної документації відсутні порушення принципів здійснення закупівлі та дискримінаційні вимоги.
Дата відповіді:
09.11.2021 12:17