• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги зі зберігання та обробки даних у формі хмарного (віртуального) дата-центру ДК 021-2015 (CPV) 72310000-1 - Послуги з обробки даних

Торги відмінено

90 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 450.00 UAH
Період уточнення: 04.11.2021 15:09 - 10.11.2021 15:09
Відповідь надана

Уточнення умов

Номер: f52c5f0e5afa4cc5807d90db475f8415
Дата опублікування: 10.11.2021 13:22
Опис: Шановний Замовник. Додаток 3 "Технічне завдання" розділ 7. МАКСИМАЛЬНИЙ ОБ’ЄМ СПОЖИВАННЯ ПОСЛУГ ХЦОД ЗАМОВНИКОМ на МІСЯЦЬ містить вимогу : «Надання доступу до серверного ПЗ Microsoft на потужностях хмарного (віртуального) дата центру» -кількість 1 доступ. Інформацій у цьому пункті недостатньо для коректного формування цінової пропозиції. Просимо конкретизувати які ліцензії потрібні та вказати необхідну кількість ліцензій.
Відповідь: Необхідні 2 ліцензії Microsoft Windows server 2019 standard
Дата відповіді: 10.11.2021 15:00
Відповідь надана

технічний захист інформації

Номер: c521ae0af16544b0be8971e2f1c695f8
Дата опублікування: 10.11.2021 12:40
Опис: Згідно ПОЛОЖЕННЯ про технічний захист інформації в Україні» (затвердженого Указом Президента України від 27 вересня 1999 року N 1229/99), технічний захист інформації здійснюється, зокрема, щодо органів державної влади. Організація технічного захисту інформації покладається на керівника органу, щодо якого здійснюється ТЗІ. Одним з завдань органу, щодо якого здійснюється ТЗІ, є створення або визначення за погодженням з Адміністрацією Держспецзв'язку України підприємства, установи та організації, що забезпечують технічний захист інформації. Контроль у сфері технічного захисту інформації полягає в перевірці виконання вимог Положення, інших нормативно-правових актів з питань технічного захисту інформації та в оцінюванні захищеності інформації на об'єкті, де вона циркулюватиме або циркулює. Оцінювання захищеності інформації здійснюється, зокрема шляхом атестації або експертизи комплексів технічного захисту інформації. Тобто, керівник замовника, як керівник органу державної влади, повинен забезпечити наявність комплексу технічного захисту інформації у хмарному (віртуальному) дата-центрі, в якому будуть розміщуватись інформаційні системи замовника і такий комплекс ТЗІ повинен мати позитивний експертний висновок, одержаний у порядку, який встановлено нормативно-правовими актами (Правилами проведення робіт із сертифікації засобів захисту інформації, затвердженими спільним наказом Адміністрації Держспецзв'язку та Держспоживстандарту України від 25.04.2007 р. № 75/91 і зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 14.05.2007 р. за № 498/13765, та Положенням про державну експертизу в сфері технічного захисту інформації, затвердженим наказом Адміністрації Держспецзв'язку України від 16.05.2007 р. № 93 і зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16.07.2007 р. за № 820/14087). Чи правильно ми розуміємо, що замовник, видаливши з тендерної документації вимогу щодо підтвердження наявності технічного захисту інформації в приміщенні ЦОД, в якому розташовується ХЦОД, передбачає та згоден з розміщенням своїх інформаційних систем в незахищеному ЦОД? Якщо «ні», то як замовник може бути впевненим, що ЦОД переможця має технічний захист інформації в приміщенні ЦОД, як того вимагає законодавство? Якщо «так», то просимо привести тендерну документацію до відповідності вищезазначеним нормативним актам.
Відповідь: Ця вимога не обов’язковою до даного проєкту
Дата відповіді: 10.11.2021 14:58
Відповідь надана

Вимоги до кваліфікації учасників

Номер: 5efb7f42d21c414087a24327b5c5dcb3
Дата опублікування: 10.11.2021 09:34
Опис: Шановний Замовник. Відповідно до частини 5 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» - оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно частини 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» - у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Відтак, користуючись вказаними правами учасник зазначає про необхідність усунути вимоги в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно Додатку 2 Учасник повинен надати «Інформаційну довідку «Інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єктів нерухомого майна» (далі – Інформаційна довідка), яка підтверджує, що нерухоме майно, адреса якого вказана в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг відповідно до специфікації та технічних вимог Замовника, не перебуває під арештом, заставою або під іншими обтяженнями. Дата видачі інформаційної довідки повинна бути не раніше дати публікації оголошення про закупівлю на сайті уповноваженого органу. Якщо учасник не зазначений в інформаційній довідці як власник або орендар нерухомого майна, то додатково учасник повинен надати копії сторінок договору або договорів, що підтверджують право Учасника розміщувати обладнання в центрі обробки даних (ЦОД), адреса якого зазначається в довідці про наявність в Учасника власного обладнання, власної або орендованої матеріально-технічної бази та технологій. Договір або договори повинні бути дійсні протягом всього періоду надання послуг та відображати весь ланцюг договірних відносин, аж до власника або орендаря, зазначеного в Інформаційній довідці Наведені вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі свідчать про обмеження конкуренції та призводять до дискримінації учасника, який бажає прийняти участь у спрощеній закупівлі, має можливість надати послуги згідно з предметом спрощеної закупівлі. Учасник який орендує приміщення для розміщення свого ЦОДу не несе відповідальність за об’єкти нерухомого майна та не повинен контролювати чи не перебуває приміщення під арештом, заставою або під іншими обтяженнями. Також в договорах оренди є обмеження та без згоди другої сторони не можуть бути розголошені третій стороні, що в свою чергу є також дискримінаційною вимогою, а саме надати: Договір або договори повинні бути дійсні протягом всього періоду надання послуг та відображати весь ланцюг договірних відносин, аж до власника або орендаря, зазначеного в Інформаційній довідці Виходячи з наведеного, вимагаємо усунути вказані невідповідності шляхом внесення змін до документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме виключити вимогу: Інформаційну довідку «Інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єктів нерухомого майна» (далі – Інформаційна довідка), яка підтверджує, що нерухоме майно, адреса якого вказана в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг відповідно до специфікації та технічних вимог Замовника, не перебуває під арештом, заставою або під іншими обтяженнями. Дата видачі інформаційної довідки повинна бути не раніше дати публікації оголошення про закупівлю на сайті уповноваженого органу. Якщо учасник не зазначений в інформаційній довідці як власник або орендар нерухомого майна, то додатково учасник повинен надати копії сторінок договору або договорів, що підтверджують право Учасника розміщувати обладнання в центрі обробки даних (ЦОД), адреса якого зазначається в довідці про наявність в Учасника власного обладнання, власної або орендованої матеріально-технічної бази та технологій. Договір або договори повинні бути дійсні протягом всього періоду надання послуг та відображати весь ланцюг договірних відносин, аж до власника або орендаря, зазначеного в Інформаційній довідці
Відповідь: Ринок послуг, що є предметом закупівлі, з технічними та кваліфікаційними вимогами, які встановив замовник, постійнодіючий, тому ваше твердження є хибним.
Дата відповіді: 10.11.2021 14:58
Відповідь надана

Строк надання послуг

Номер: d0640ebb7bff4723a6fd531397b6b4dc
Дата опублікування: 05.11.2021 18:54
Опис: Шановний Замовник. Розділ 7. Додатки 3 "Технічне завдання» містить інформацію: «Термін надання послуг – 6 місяців або до моменту закінчення фінансових зобов’язань.» Одночасно пункт 10. "Оголошення", а також пункт 9.1.Проект договору містять інформацію: 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021; 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до 31.12.2021 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами всіх своїх зобов’язань за цим Договором. Просимо дати роз'яснення щодо періоду надання послуг
Відповідь: До Технічного завдання будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 09.11.2021 09:33
Відповідь надана

Уточнення вимог

Номер: 12076d87d47c4f539be0ed82ba8c6a95
Дата опублікування: 05.11.2021 18:40
Опис: Шановний Замовник. Додаток 3 "Технічне завдання" містить вимогу: «Учасник повинен надати діючий експертний висновок, зареєстрований в Адміністрації Держаної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, який підтверджує, що приміщення ЦОД, в якому розташовано ХЦОД учасника, відповідає вимогам нормативних документів із технічного захисту інформації» Щоб уникнути помилок при підготовці тендерної пропозиції просимо навести конкретні нормативні документи з технічного захисту інформаці (НД ТЗІ ), відповідно до яких висувається вимоги до приміщення ЦОД, в якому розташовано ХЦОД учасника.
Відповідь: До Технічного завдання будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 09.11.2021 09:33