• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Планшети та персональні комп'ютери-моноблоки

Планшети - 12 шт., персональні комп'ютери-моноблоки - 12 шт.

Завершена

510 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 450.00 UAH
Період уточнення: 30.08.2017 14:43 - 08.09.2017 11:00
Відповідь надана

Пункти договору

Номер: 6ed4c8ecdec448f99d72ab871528d53d
Дата опублікування: 08.09.2017 10:56
Опис: Вітаємо. Направляємо свої коментарі і питання щодо пунктів договору: п. 2.2. – прохання надати роз’яснення стосовно умов пункту, оскільки бюджетні зобов'язання покупця не стосуються умов договору поставки. п. 2.4. – неприйнятна для постачальника умова, оскільки оплата здійснюється після поставки. Строк затримки фінансування невідомий та нерегламентований. Постачальнику необхідні гарантії конкретних строків оплати. п. 3.7. – прохання видалити пункт, заміна товару регламентована іншими умовами договору, зменшення закупівельної вартості або повернення коштів – неприйнятні умови. п. 5.2. – прохання видалити пункт, дублюються умови п. 3.2. п. 5.5. – прохання видалити пункт, підмінний фонд не надається, ремонт здійснюється сервісними центрами виробника в рамках гарантійного обслуговування. п. 6.5. – штраф 20% неприйнятний. Наполягаємо на видаленні або вказанні паритетних штрафів за порушення строків оплати. п. 8.7. – необхідно видалити, оскільки за умовами договору передбачена постоплата товару.
Відповідь: Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації надає наступні роз’яснення щодо пунктів договору: п.2.2. – цей пункт є роз’ясненням щодо джерела коштів Покупця та гарантує наявність бюджетних асигнувань на дану закупівлю; п.2.4. – обов’язковий пункт для договорів бюджетних організацій, який змінити неможливо. Управління фінансується з місцевого бюджету і термін оплати залежить від надходження коштів на рахунок Управління; п.3.7. та п.5.2. – згодні видалити ці пункти; п.5.5. – Управління наполягає залишити цей пункт Договору. Крім того, гарантійний ремонт, який здійснюється сервісними центрами виробника, забезпечується Постачальником. Дана вимога пояснюється тим, що Управління є бюджетною установою і не має власного підмінного фонду на час перебування у сервісному центрі обладнання, що вийшло з ладу; п.6.5. – розмір штрафу вважаємо за доцільне не змінювати. Якщо Постачальник надає якісний товар, то штраф не застосовується; п.8.7. – цей пункт вважаємо за доцільне залишити, так як він є одним із моментів форс-мажорних обставин.
Дата відповіді: 08.09.2017 16:44
Відповідь надана

п.9.1 договору

Номер: febca9a0d00e4ec89f6ac4db8efb5c8b
Дата опублікування: 08.09.2017 10:31
Опис: Вітаємо. Прохання звернути увагу, що у п.9.1 договору вказано, що договір діє до 31 грудня 2016 року.
Відповідь: В складі тендерної документації перебуває ПРОЕКТ договору. Тому, при підготовці тендерних пропозицій Учаснику необхідно вказати, що договор дійсний до 31 грудня 2017 року
Дата відповіді: 08.09.2017 14:55
Відповідь надана

Аналог

Номер: 09546bfa012448eb86b51e7c7a250a86
Дата опублікування: 02.09.2017 14:31
Опис: Шановний замовник, Ви розглядаєте аналогічний товар від інших виробників? Завчасно дякую за відповідь.
Відповідь: Додатком 2 до тендерної документації, передбачено розгляд аналогів від інших виробників. В тендерній пропозиції необхідно вказати виробника разом з якісними та технічними характеристиками.
Дата відповіді: 04.09.2017 11:20