• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

(код CPV 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини) по ДК 021:2015-24311900-6 Хлор рідкий у балонах

Завершена

1 238 390.89 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 191.95 UAH
Період уточнення: 04.11.2021 14:37 - 10.11.2021 00:00
Відповідь надана

Питання по технічній частині

Номер: f86f5a8e5e9e43a7a49c9ebf612d337c
Дата опублікування: 09.11.2021 16:46
Опис: 4. Найменування готового товару запропонованого до постачання Учасником згідно зазначеного вище наданого договору, повинно підтверджуватися висновком ДСЕЕ. Висновок ДСЕЕ повинен включати найменування товару (хлор рідкий), нормативний документ згідно якого виробник здійснює виробництво товару. Наказом Міністерства охорони здоров’я N 247 від 09.10.2000 «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи» зареєстровано в Міністерстві юстиції України 10 січня 2001 за N 4/5195 регулюється порядок проведення санітарно-гігієнічної експертизи та видачу Висновків ДСЕЕ як на товари місцевого виробництва так і на імпортовані. Так, Наказом визначено: П. 4.1. Виконавцями державної санітарно-епідеміологічної експертизи є установи та заклади державної санітарно-епідеміологічної служби України, а в особливо складних випадках (відсутність відповідних санітарних норм, вимог стосовно об'єкта експертизи - критеріїв безпеки, умов використання, гігієнічних та епідеміологічних регламентів тощо, імпортна продукція, продукція спеціального призначення або виготовлена без нормативних документів, затверджених згідно з чинним законодавством України, об'єкти, дослідження яких потребує спеціальних методів, та об'єкти, визначені головним державним санітарним лікарем України тощо) експертиза проводиться комісіями, які утворюються головним державним санітарним лікарем та які вповноважені на відповідний профіль діяльності. П.7.7. Кількість зразків та маса проб для проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи визначаються відповідними нормативними документами щодо оцінки об'єктів експертизи, а за їх відсутності (у разі нової, модернізованої, імпортної продукції тощо) - за аналогією з відповідними нормативними документами на продукцію, галузевими та державними стандартами, правилами відбору зразків на конкретну продукцію та методами досліджень або відповідно до програми дослідження (даний пункт поширюється на експертизу продукції і не застосовується при експертизі нормативних документів). П.7.11. - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ встановленої форми містить: - реквізити висновку як документа (назва об'єкта експертизи; назва виробника продукції, розробника документа, країна; назва заявника, країна заявника; сфера застосування об'єкта експертизи (можливий споживач); сфера реалізації (через роздрібну торгівлю, аптечну мережу, для промислового використання, без права реалізації через роздрібну мережу); назва виконавця експертизи, номер протоколу; термін дії висновку; відповідальний за дотримання вимог висновку; примітки, опис ознак об'єкта експертизи; - медичні вимоги безпеки для життя і здоров'я людини (критерії безпеки, показники, їх граничнодопустимі рівні, встановлений конкретний термін придатності тощо), яким повинен відповідати об'єкт експертизи, з якими має ознайомитись і які зобов'язується виконувати заявник - власник об'єкта експертизи, а також які є предметом подальшого державного санітарно-епідеміологічного нагляду; - перелік відповідних методів їх контролю, які повинні бути перевірені в ході експертизи стосовно можливості застосування для контролю об'єкта експертизи; - рекомендації щодо місця, періодичності та обсягів перевірок об'єкта в ході державного санітарно-епідеміологічного нагляду. Обов’язковість зазначення інформації про нормативно-технічну документацію, на підставі якої здійснюється виробництво об’єкту експертизи Наказом не передбачена. Крім того в переліку документів та матеріалів для проведення робіт для потреб державної санітарно-епідеміологічної експертизи (сировина, продукція тощо) зазначено: - надання нормативного документа та технічна документація, у відповідності до яких виготовлений об'єкт експертизи (за наявності). Враховуючи викладене та відповідно до чинного законодавства України, нормативно-технічна документація на імпортний товар не є обов’язковим реквізитом висновку санітарно-епідеміологічної експертизи товару та не вимагається уповноваженими органами. Наявність самого висновку ДСЕЕ є обгрунтуванням, що предмет закупівлі відповідає вимогам діючого санітарного законодавства України та можливий у застосуванні у сфері питного водопостачання. Просимо видалити дану вимогу з тендерної документації. Дякуємо за увагу.
Відповідь: 4. Тимчасовим положенням порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи, що затверджено Наказом МОЗ України №247, в редакції від 28.08.2009р. передбачено перелік документів, що повинні бути надані заявником для проведення такої експертизи, серед них і нормативний документ та технічна документація, у відповідності до яких виготовлений об'єкт експертизи, а також перелік обов'язкових реквізитів самого висновку, серед яких і посилання на контракт та документ на підставі якого було виготовлено об'єкт експертизи. Рідкий хлор використовується Замовником під час процесу очищення питної води, і тому за показниками якості та використання має відповідати ДСТУ 6718-93. Замовник має достеменно знати, у відповідності до якого нормативного документу виготовлений рідкий хлор, що буде закуповуватись та використовуватись під час очищення питної води для населення.
Дата відповіді: 11.11.2021 16:04
Відповідь надана

Питання по технічній частині

Номер: f72d38be3fd849d7994fde8170e3809c
Дата опублікування: 09.11.2021 16:44
Опис: Доброго дня! Маємо питання щодо вимог технічного завдання (додаток 2 до тендерної документації) та просимо надати роз’яснення та усунути дискримінаційні вимоги до Учасників. 1. Учасник надає: скан-копію Дозволу на виконання робіт з підвищеної небезпеки (заповнення та спорожнення (злив) контейнерів(балонів) із зрідженим отруйним газом; ремонт та/або технічний огляд, випробування устаткування підвищеної небезпеки – контейнерів (балонів) для рідкого хлору або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці). Документи мають бути видані уповноваженим органом в порядку передбаченому діючим законодавством України. У разі, якщо Учасник закупівель не є власником тари та не здійснює самостійно її заповнення, такий Учасник надає: - скан-копію договору (поставка, оренда, підряд чи ін., зі строком дії не менше ніж період, протягом якого має відбуватися постачання товару замовнику), що укладений між Учасником та організацією, яка буде здійснювати підготовку та заповнення хлорної тари (поставка товару в належним чином підготовленій тарі); До договору такий Учасник надає скан-копію Дозволу на виконання робіт з підвищеної небезпеки, в тому числі роботи із заповнення та спорожнення (злив) контейнерів (балонів) із зрідженим отруйним газом; ремонт та /або технічний огляд, випробування устаткування підвищеної небезпеки – контейнерів(балонів) для рідкого хлору або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Документи мають бути видані уповноваженим органом в порядку передбаченому діючим законодавством України. Рідкий хлор є небезпечною речовиною 2 класу небезпеки. Для спорожнення та наповнення хлором тари мають бути дотримані певні умови та підприємство повинно мати відповідні виробничі потужності для здійснення такого виду діяльності та відповідно отримання такого Дозволу, що вимагається Замовником. В розділі VI Вимоги до підготовки і проведення зливу та наливу рідкого хлору Правил охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору, затверджені наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничного нагляду №56 від 12.03.2010р. (далі по тексту – Правила) передбачено, що облік і реєстрація вагонів-цистерн, контейнерів і балонів, призначених для перевезення рідкого хлору, ведуться в організації-наповнювачі, на балансі якої перебуває хлорна тара. Підприємствам-споживачам мати власну тару і використовувати її як зворотну забороняється. Таким чином, нормативно закріплено поняття «організації-наповнювача» хлорної тари, а отже злив та налив рідкого хлору можуть здійснювати лише організації наповнювачі. Зокрема, в Правилах визначено вимоги для проведення операцій із зливу-наливу рідкого хлору, вимоги до пунктів зливу-наливу та вимоги до складного технологічного процесу наповнення та спорожнення хлорної тари небезпечною речовиною. Отже, отримати дозвіл на виконання робіт з підвищеної небезпеки із заповнення та спорожнення (злив) контейнерів (балонів) із зрідженим отруйним газом; ремонт та /або технічний огляд, випробування устаткування підвищеної небезпеки – контейнерів(балонів) для рідкого хлору або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці фактично можливо лише організації-наповнювачу. В Україні існує лише одне підприємство, яке є організацією-наповнювачем хлором рідким хлорної тари (балонів). Інші постачальники хлору рідкого об’єктивно не можуть отримати даний Дозвіл через те, що не є організацією-наповнювачем хлорної тари, а є постачальником та перевізником небезпечної речовини — хлор рідкий та має Дозвіл Держпраці на зберігання та транспортування небезпечної речовини. Просимо виключити дану вимогу з тендерної документації з огляду на дискримінаційний підхід до Учасників, які не є організацією-наповнювачем або не мають укладеного договору з таким підприємством. 2. У разі, якщо Учасник закупівель – буде постачати товар імпортного виробництва: - на виконання вимог ст. 21 Закону України «Про охорону праці», додатково надає: документ, що підтверджує пройдену на території України експертизу товару, відповідного технологічного процесу з наповнення тари рідким хлором та проведення її технічного огляду на відповідність їх нормативно-правовим актам з охорони праці, що чинні на території України . - на виконання Закону України «Про державний контроль за міжнародними передачами товарів військового призначення та подвійного використання», Учасник надає Дозвіл на імпорт рідкого хлору, що виданий Державною службою експортного контролю України, Учаснику на товар (рідкий хлор), якому проведено експертизу та отримано висновок ДСЕЕ, що долучено Учасником у складі тендерної пропозиції. Замовник вимагає надання відповідної експертизи на товар – хлор рідкий, що є цілком доречним. Проте, яким чином має бути надано документ, що підтверджує пройдену на території Україну експертизу технологічного процесу з наповнення тари рідким хлором та проведення її технічного огляду на відповідність їх нормативно-правовим актам з охорони праці, що чинні на території України? Предметом закупівлі є саме хлор рідкий, а не роботи з процесу наповнення тари. Не зрозуміло, який уповноважений орган повинен надати такий експертний висновок. Логічно, що, оскільки, мова йде про охорону праці, то має надавати Держпраці. Проте, Держпраці такі експертні висновки не видають та не ведуть реєстр відповідних експертних установ. Зокрема, закупівля відбувається хлору рідкого в хлорній тарі – балони, на які взагалі не передбачено наявність паспортів. Такий документ взагалі не існує у жодного суб’єкта господарювання, який займається поставкою хлору на територію України. Просимо видалити дану вимогу з тендерної документації. Щодо надання Дозволу на імпорт рідкого хлору, що виданий Державною службою експортного контролю України, Учаснику на товар (рідкий хлор), пояснюємо, що Учасник не зобов’язаний самостійно завозити на територію України товар, а може купувати імпортний товар у постачальника, який здійснює його закупівлю та отримує відповідний Дозвіл, отже, Учасник не зобов’язаний мати даний документ. Просимо видалити дану вимогу з тендерної документації. 3. У складі тендерної пропозиції, Учасник надає скан-копію паспорту (сертифікату) якості на рідкий хлор, що засвідчує якість продукції. При цьому, паспорт (сертифікат) повинен відповідати вимогам «Правил охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору», затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 12.03.2010 р. №56. Просимо видалити дану вимогу або викласти її в наступній редакції: «Скан-копію паспорту (сертифікату) якості на хлор від заводу виробника, що засвідчує якість продукції». Вимога про надання паспорту (сертифікату) якості на хлор від заводу-виробника, який має відповідати нормативним актам обов’язковим для України є дискримінаційною. Так, прийняти участь у закупівлі зможуть лише ті Учасники, які пропонують до закупівлі хлор рідкий єдиного в Україні заводу-виробника хлору, позбавляючи таким чином прийняти участь у закупівлі тих Учасників, які пропонують до закупівлі товар імпортного виробництва.
Відповідь: Доброго дня! 1. Будуть внесені зміни до ТД. 2. Вимогу Замовник встановив на виконання прямої вимоги ст.21 Закону України «Про охорону праці». З метою забезпечення можливості використання імпортованого рідкого хлору в Україну, не порушуючи при цьому вимог законодавства України, Замовник зобов’язаний встановити таку вимогу, оскільки переважна більшість потенційних учасників пропонують до поставки саме рідкий хлор імпортований в Україну. Замовник не є уповноваженим органом, який тлумачить вимоги закону. Щодо дозволу виданого ДСЕКУ будуть внесені зміни до ТД. Відповідно до законодавства, рідкий хлор — товар подвійного використання, і під час поставки такого товару на адресу Замовника, Замовник, має право на його використання лише після надання відповідного дозволу ДСЕКУ, який надається на підставі сертифікату кінцевого споживача - Замовника. Все це впливає на терміни поставки продукції і на документи, які замовник повинен бути оформляти. Тому, на етапі кваліфікації учасників, замовник має право знати, які документи повинен буде надавати під час поставки товару. 3. Згідно р.1 п.3 п.4 «Правил охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору», затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 12.03.2010 р. №56.» Правила є обов'язковими та поширюються на всіх суб'єктів господарської діяльності, які займаються виготовленням, зберіганням, транспортуванням та застосуванням хлору в тому числі на Учасника та Замовника. Тому паспорт (сертифікат) повинен відповідати зазначеним вимогам.
Дата відповіді: 11.11.2021 16:04