-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Автономне джерело електроживлення - дизель-генератор
Торги не відбулися
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
Період уточнення:
28.09.2017 11:34 - 07.10.2017 15:00
Відповідь надана
Дискримінаційні умови
Номер:
dad34d18e493433fbd002cd9ad0e0bcc
Дата опублікування:
02.10.2017 13:24
Опис:
Згідно таблиці додатку 2 до тендерної документації ДГУ виробництва країн Євросоюзу, Японії, США, Туреччини, України. Панель керування виробництва країн Євро-союзу, Японії, України. Повідомляємо вам про те, що згідно статті 22 Закону Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922VII предмет закупівлі, а саме дизель-генераторна установка НЕ ПОВИННА МІСТИТИ посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, ДЖЕРЕЛО ЙОГО ПОХОДЖЕННЯ або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Замовник не має право зазначати походження вимагати товару,його комплектуючих, а саме ДГУ виробництва країн Євросоюзу, Японії, США, Туреччини, України. Панель керування виробництва країн Євро-союзу, Японії, України. Отже вимога про походження предмету закупівлі та його комплектуючих суперечить законодавству України, а саме п. 3, статті 22 Закону Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922VII. Вимагаємо видалити дану вимогу шляхом внесення змін до тендерної документації, як таку, що носить дискримінаційний характер, звужує коло потенційних учасників та суперечить законодавству України.
Відповідь:
Тендерна документація до зазначеного предмету закупівель була підготовлена, виходячи з норм статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
З метою забезпечення закладом таких принципів здійснення закупівель як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням замовником наприкінці додатку 2 до тендерної документації зазначено, що «всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент», який включений до Переліку предметів закупівлі, дозволених до закупівлі за бюджетні кошти».
Дата відповіді:
04.10.2017 13:52
Відповідь надана
Сертификати
Номер:
a9523a07516a48ba861b07e42855a537
Дата опублікування:
02.10.2017 13:13
Опис:
Згідно таблиці додатку 2 до тендерної документації Обладнання та виробник повинні відпові-дати стандартам та директивам:
ІSО 9001:2015
ISO 14001:2004
OHSAS-18001
2006/42/EC
2014/35/EU
2014/30/EU
2000/14/EC
EN 60204-1 / A1:2011
TS EN ISO 8528-13
TS EN ISO 8528-4:2015
TS ISO 8528-5
TS ISO 8528-8
EN 61000-6-3:2011
EN 61000-6-1:2011
EN ISO 12100-2010
EN ISO 3744:2011
ДСТУ EN 292-2-2001, пп. 1.1.3, 1.5.4, 3.1, 5.4 дод. А
ДСТУ EN 1037:2014, п.п. 4.1, 5.1, 5.3, 5.4, 6.1-6.3
ДСТУ IEC 60034-5:2005, п. 3
ДСТУ IEC 60034-6:2005, п. 3.1
ДСТУ IEC 60034-7:2005, п. 3.1
ДСТУ EN 60034-8:2014, пп. 5-7
ДСТУ IEC 61000-6-2:2008, р. 8;
ДСТУ IEC 61000-6-4:2009, р. 7
на підтвердження учасник має надати Скановані оригінали або завірені копії сертифікатів
Повідомляємо вам про те, що згідно наказу 06.11.2013 № 1308 «Про внесення змін до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні» предмет закупівлі, а саме дизель-генераторна установка НЕ ПІДЛЯГАЄ обов’язковій сертифікації в Україні. Замовник не має право вимагати обов’язкову сертифікацію товару,його комплектуючих або виставляти вимоги щодо отримання сертифікатів визначеного типу, а саме ті, що підтверджують відповідність:
ІSО 9001:2015
ISO 14001:2004
OHSAS-18001
2006/42/EC
2014/35/EU
2014/30/EU
2000/14/EC
EN 60204-1 / A1:2011
TS EN ISO 8528-13
TS EN ISO 8528-4:2015
TS ISO 8528-5
TS ISO 8528-8
EN 61000-6-3:2011
EN 61000-6-1:2011
EN ISO 12100-2010
EN ISO 3744:2011
ДСТУ EN 292-2-2001, пп. 1.1.3, 1.5.4, 3.1, 5.4 дод. А
ДСТУ EN 1037:2014, п.п. 4.1, 5.1, 5.3, 5.4, 6.1-6.3
ДСТУ IEC 60034-5:2005, п. 3
ДСТУ IEC 60034-6:2005, п. 3.1
ДСТУ IEC 60034-7:2005, п. 3.1
ДСТУ EN 60034-8:2014, пп. 5-7
ДСТУ IEC 61000-6-2:2008, р. 8;
ДСТУ IEC 61000-6-4:2009, р. 7
сертифікат відповідності технічним регламентам,та екологічності. Отже вимога про надання сертифікатів суперечить законодавству України, а саме наказу 06.11.2013 № 1308 «Про внесення змін до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні» . Вимагаємо видалити дану вимогу шляхом внесення змін до тендерної документації, як таку, що носить дискримінаційний характер, звужує коло потенційних учасників та суперечить законодавству України. Натомість для підтвердження відповідності учасник повинен надати довідку від заводу виробника про відповідність усім вищевикладенним стандартам та дериктивам.
Відповідь:
Замовник є закладом, який надає невідкладну кардіологічну, хірургічну, гінекологічну, урологічну та неврологічну допомогу та має відділення анестезіології з ліжками для інтенсивної терапії, у відділеннях якого знаходяться на інтенсивному лікуванні хворі, що підключені до кардіо-моніторної апаратури та апаратури для підтримування фізіологічних функцій організму, при відключенні яких є пряма загроза життю пацієнтів. На базі лікарні знаходиться операційне відділення, яке працює цілодобово, та ліфти, які здійснюють підйом (спускання) тяжкохворих.
Автономне джерело електроживлення - дизель-генератор призначений для безперебійного забезпечення електроенергією при можливих її відключеннях.
Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII не забороняються вимоги Замовника щодо якості предмета закупівлі та його сертифікації.
Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Сертифікати є природніми вимогами до обладнання, яке виготовляється виробниками, та які гарантують якість, безпеку, надійність обладнання. Вимога у тендерній документації про надання відповідних сертифікатів передбачена з метою:
- запобігання акцептування пропозиції, що включатиме обладнання, відповідно до якого не було проведено контролю якості та безпеки, та яке по своїм технічним характеристикам значно поступається іншому;
- для захисту від безвідповідальних учасників (постачальників), які дуже часто навіть не в змозі виконати взяті на себе гарантійні зобов’язання.
Дата відповіді:
04.10.2017 13:50