Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Торги не відбулися
1 390 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 950.00 UAH
Період уточнення:04.11.2021 12:59 - 12.11.2021 00:00
Відповідь надана
Правовстановлюючі документи
Номер:2ecb055403c747c1bcd2f58f214ed1c2
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:11.11.2021 10:04
Опис:Доброго дня!
Чи допускаються до участі у закупівлі учасники, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів?
Дякую!
Відповідь:Доброго дня!
Так до участі в закупівлі допускаються учасники, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів згідно із вимогами до тендерної документації.
Дата відповіді:11.11.2021 16:02
Відповідь надана
Про талони
Номер:703875a0895c4dac985bff7d8a5827a6
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:08.11.2021 14:21
Опис:Доброго дня!
Прохання дозволити можливості використання не лише скретч-карток (талонів – дозволів) єдиного зразку номіналом 10,15,20 літрів , а також еквіваленту – паливних карток (багаторазові картки, які можна поповнити на бажаний літраж).
Дякуємо
Відповідь:Доброго дня!
Повідомляємо, що Регіональним офісом водних ресурсів у Черкаській області (далі – Замовник) визначено умови закупівлі палива, які є для нього найзручнішими: враховуючи бюджетне законодавство, значний автопарк, облік використання пального та територіальну розрізненість структурних підрозділів Замовника.
Крім того, під час складання тендерної документації враховано відсутність авансових платежів (поповнення карток на бажаний літраж), а відповідно оплату придбаного пального після отримання Замовником.
Наведене свідчить, що використання паливних карток Регіональним офісом водних ресурсів у Черкаській області є недоцільним.