-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
вугілля кам'яне АС (6-13) чи АМ (13-25)
Завершена
724 013.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 21 720.39 UAH
мін. крок: 3% або 21 720.39 UAH
Період уточнення:
30.08.2017 13:44 - 09.09.2017 13:00
Відповідь надана
протиріччя ТД ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
347b6ba0158f40d1b43e44c7ca10eccf
Дата опублікування:
31.08.2017 11:31
Опис:
у останньому абзаці Додатку 2 до ТД та у Додатку 7 дається підтвердження того, що підвищення ціни за одиницю товару не допускається. Однак, у відповідності до п.2 статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" законодавець передбачив реалізацію права сторін на зміну ціни за одиницю товару не більш ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку. Зміст ТД прямо протирічить вимогам закону, а, отже, має бути приведений у відповідність із законом. Просимо це врахувати, більш чітко визначити можливість зміни ціни у договорі та внести зміни у ТД.
Відповідь:
Відповідно до пункту 2 частини 4 статті 36 Закону визначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Отже якщо ціна за 1 товару збільшуються, то ціна договору не може збільшуватися. А отже повинно зменшуватися обсяг закупівлі, але відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію... Окрім того відділ освіти Миколаївської районної державної адміністрації Миколаївської області (далі – відділ освіти) обслуговується в органах Державної казначейській служби України, а саме в управлінні ДКСУ у Миколаївському районі Миколаївської області. Відповідно до діючого законодавства України відділ освіти повинен використовувати програмно-цільового методу у бюджетному процесі. Зазначене підтверджується частиною 1 статтею 20 Бюджетного кодексу України, у бюджетному процесі програмно-цільовий метод застосовується на рівні державного бюджету та на рівні місцевих бюджетів ... Відділ освіти повинен надавати кошториси. Відповідно до пункту 30 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України, Порядку складення, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 року № 228, кошторис - основний плановий фінансовий документ бюджетної установи, яким на бюджетний період встановлюються повноваження щодо отримання надходжень і розподіл бюджетних асигнувань на взяття бюджетних зобов'язань та здійснення платежів для виконання бюджетною установою своїх функцій та досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень.
Окрім того, відповідно абзацу 1 частини 1 статті 48 Бюджетного кодексу України, розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами ... Відповідно до частини 3 статті 48 Бюджетного кодексу України, розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, за якими розпорядником бюджетних коштів взято зобов'язання без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), є недійсними. За такими операціями не виникають бюджетні зобов'язання та не утворюється бюджетна заборгованість. Згідно з абзацом 1 частини 4 статті 48 Бюджетного кодексу України, зобов'язання, взяті учасником бюджетного процесу без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), не вважаються бюджетними зобов'язаннями (крім витрат, що здійснюються відповідно до частини шостої цієї статті) і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів. Взяття таких зобов'язань є порушенням бюджетного законодавства. Витрати бюджету на покриття таких зобов'язань не здійснюються.
На підставі вище викладеного зміна ціни за одиницю товару повинна призвести до збільшення ціни договору (порушує пункт 2 частини 4 статті 36 Закону), чи до зменшення кількості предмета закупівлі (порушує Бюджетний кодекс України, Порядок складення, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 року № 228, що призведе до підстав порушення бюджетного законодавства та унеможливлення проведення оплати за товар).
Дата відповіді:
01.09.2017 12:45
Відповідь надана
повнота заповнення тендерної пропозиції
Номер:
f5e8fa4e00fb401185c631563d05af91
Дата опублікування:
31.08.2017 10:53
Опис:
у додатку 6 тендерна пропозиція є графа "термін поставки" _____кал. днів. і умови розрахунку _______кал. днів. Чи потрібно заповнювати дані прочерки і, якщо, да, то які показники ставити?
Відповідь:
Відповідно до пункту 5.3. проекту договору - Термін поставки: протягом одного календарного дня з дати отримання Постачальником рознарядки. Дата отримання рознарядки Вами (Постачальником), це дата, коли Ви отримали рознарядку в паперовому вигляді, не в електронному. У відношені умови розрахунку (відстрочка платежу) Ви зазначаєте самі кількість календарних днів, але не менше 15 та не більше 30.
Дата відповіді:
01.09.2017 12:26
Відповідь надана
пункт 4.4.
Номер:
f1e826a8ec684f9aae22651d8f072bb0
Дата опублікування:
31.08.2017 10:25
Опис:
вимагаються довідки по всім відкритим рахункам з кожної установи банку. Якщо рахунок відкритий, але учасник ним не користується - чи потрібно надавати довідку і з цього банку також, якщо рахунок останній час є недіючим?
Відповідь:
Законодавством встановлено, що у разі наявності кількох рахунків або обслуговування учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається кожною установою за всіма відкритими рахунками. Жодного посилання до діючих чи не діючих рахунків у законодавстві не передбачено, а отже замовники не можуть впливати на зазначене питання.
Дата відповіді:
01.09.2017 11:50
Відповідь надана
пункт 4.1.
Номер:
dd3eea015d2344d4873a29f2b108fd86
Дата опублікування:
31.08.2017 10:15
Опис:
вимагається надання копії протоколу зборів засновників підприємства та/або наказу про призначення керівника. Чи маємо ми надавати копію наказу чи оригінал? слово "копія" йде у словосполученні тільки з протоколом, чи означає це, що наказ має бути у оригіналі, якщо чітко не визначено копія наказу?
Відповідь:
Відповідно до чинного законодавства учасниками можуть бути юридичні особи та фізичні особи - підприємці. Фізичні особи - підприємці та юридичні особи можуть вибирати керівника та підписанта за допомогою протоколу засновників, чи наказу, а також зазначати в протоколі засновників і в наказі. Окрім цього, якщо у Вас підписант лише в наказі - то скан копія виставляється у систему Прозорро, якщо лише в протоколі засновників - то скан копія протоколу засновників. А якщо в протоколі засновників та в наказі - то Ви самі вибираєте скан копію наказу виставляти, чи скан копію протокол засновників, або скан копії наказу та скан копію протоколу засновників. В пункті 4.1. додатку 1 зазначено, що необхідно "копія протоколу зборів засновників підпримства та/або наказу на призначення керівника тощо", а отже слово копія відносить до протоколу засновників та відноситься до наказу. Якщо по результатам аукціону буде визнано переможцем Вас, то копія протоколу засновників підприємства та/або наказу завірена (завірені) належним чином відповідно до вимог чинного законодавства Вами повинна бути надана разом з договором і іншими документами.
Дата відповіді:
01.09.2017 11:33
Відповідь надана
додаток 1
Номер:
4a91e6fdbd0e44b9a816aafed0d64436
Дата опублікування:
31.08.2017 10:12
Опис:
у 3 частині Додатку 1 вимагається надання довідки про виконання аналогічних договорів, але йде посилання на зразок №3. Чи розуміється "зразок 3" як "додаток 3" і чому довідка повинна мати вигляд договору? Які вимоги до форми довідки про виконання аналогічних договорів, яка має бути інформація у даній довідці?
Відповідь:
В файлах прикріплених до закупівлі є файл "Зразок 3.docx", який не відноситься до файлу "Додаток 3 нове (1).doc". Файли під назвами "Зразок 1", "Зразок 2", "Зразок 3" та "Зразок 4" - це лише форма для учасників, які не хочуть самостійно розробляти форми висвітлення даних питань.
Дата відповіді:
01.09.2017 10:44