-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ВАНТАЖНИЙ НАПІВВАГОН ЗАГАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ 100 од.
Детально в тендерній документації.
Торги відмінено
120 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 120 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 120 000.00 UAH
Період уточнення:
05.07.2017 14:59 - 02.09.2017 20:00
Відповідь надана
Щодо внесення змін до ТД
Номер:
819a9c5a3ee348d8a01ec89ca75b48cc
Дата опублікування:
21.07.2017 17:24
Опис:
Просимо розглянути можливість внести зміни до Технічних вимог щодо предмета закупівлі (Додаток № 8 ТД), а саме: В пункті 10.1. Розділу 10 Показники надійності, «10.1. При постачанні піввагонів Покупцеві, Постачальник, відповідно до специфікації на продукцію, повинен на підставі акту прийому-передачі також надати: технічний паспорт вантажного вагона відповідно до форми, зазначеної в Додатку 3, необхідний комплект конструкторської та нормативної документації, яка необхідна для експлуатації та проведення планових ремонтів, у тому числі технічні умови на піввагон, керівництво з експлуатації, копію сертифіката відповідності на кожну партію, заводський документ, що підтверджує якість кожного вагона із зазначенням терміну гарантії (сертифікат якості).» викласти назву документа замість «керівництво з експлуатації» в новій редакції: «керівництво з експлуатації (настанови щодо експлуатування)»
Відповідь:
Дякуємо за Ваше звернення!
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Дата відповіді:
28.07.2017 19:33
Відповідь надана
Щодо внесення змін до ТД
Номер:
84380d4598e94a119598fedffbb5216e
Дата опублікування:
21.07.2017 17:24
Опис:
Просимо розглянути можливість внести зміни до Технічних вимог щодо предмета закупівлі (Додаток № 8 ТД), а саме: В пункті 9.4. Розділу 9 Показники надійності, замість редакції: «призначений термін служби колісної пари: по ресурсу коліс не менше 10 років; по ресурсу осі не менше 15 років; по міцності пресового з'єднання коліс з віссю не менш 15 років.» викласти у редакції: «гарантійний срок експлуатації коліс повинен відповідати ДСТУ ГОСТ 10791:2016 (ГОСТ 10791-2011, IDT), гарантійний срок експлуатації чистової осі повинен відповідати ДСТУ ГОСТ 31334:2009 (ГОСТ 31334-2007, IDT), гарантійний срок експлуатації по міцності пресового з’єднання коліс з віссю повинен відповідати ДСТУ ГОСТ 4835:2008.» тому що виготовлення коліс, осей, колісних пар проходить відповідно до зазначених відповідних ДСТУ ГОСТ 10791:2016, ДСТУ ГОСТ 31334:2009, ДСТУ ГОСТ 4835:2008.
Відповідь:
Дякуємо за Ваше звернення!
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Дата відповіді:
28.07.2017 19:33
Відповідь надана
Щодо внесення змін до ТД
Номер:
3025997de7454e8abe3e2edf663f48c7
Дата опублікування:
21.07.2017 17:24
Опис:
Просимо розглянути можливість внести зміни до Технічних вимог щодо предмета закупівлі (Додаток № 8 ТД), а саме: В пункті 7.1. Розділу 4 Вимоги до автозчепних пристроїв, замість редакції: «7.1. Вагони повинні бути обладнані автозчепами СА-3 з нижнім кронштейном і віссю зчеплення на висоті 1060 ± 20мм від рівня головок рейок, при цьому різниця розмірів від рівня головок рейок до осі автозчепу на одному напіввагоні повинна бути не більше 15 мм.» викласти у редакції: «7.1. Вагони повинні бути обладнані автозчепами СА-3 з нижнім кронштейном і віссю зчеплення на висоті не більше 1080 мм та не менше 1040 мм від рівня головок рейок, при цьому різниця розмірів від рівня головок рейок до осі автозчепу на одному напіввагоні повинна бути не більше 15 мм.», тому що згідно з п.2.2 ГОСТ 3475-81 «Устройство автосцепное подвижного состава железных дорог колеи 1520 (1524) мм. Установочные размеры» висота горизонтальної вісі автозчепу від головок рельсів у виготовляємих вагонів повинна бути не більше 1080 мм та не менше 1040 мм.
Відповідь:
Дякуємо за Ваше звернення!
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Дата відповіді:
28.07.2017 19:33
Відповідь надана
Щодо внесення змін до ТД
Номер:
9df4dd52d7fb46828aaa1ef91a411488
Дата опублікування:
21.07.2017 17:24
Опис:
Просимо розглянути можливість внести зміни до Технічних вимог щодо предмета закупівлі (Додаток № 8 ТД), а саме: В пункті 3.2. Розділу 2 Загальні умови, замість редакції: «питома матеріаломісткість (коефіцієнт тари) піввагонів не більше 0,34» викласти у редакції: «питома матеріаломісткість (коефіцієнт тари) піввагонів не більше 0,342», тому що питома матеріаломісткість (коефіцієнт тари) піввагонів розраховується: 24 (тара) / 70 (вантажопідйомність) = 0,342.
Відповідь:
Дякуємо за Ваше звернення!
Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
28.07.2017 19:30
Відповідь надана
Щодо внесення змін до ТД
Номер:
664d9bff663140a785412203553859f5
Дата опублікування:
21.07.2017 17:23
Опис:
Просимо розглянути можливість внести зміни до Технічних вимог щодо предмета закупівлі (Додаток № 8 ТД), а саме: В пункті 3.2. Розділу 2 Загальні умови, замість редакції: «довжина по осях зчеплення автозчепів, мм 13920» викласти у редакції: «довжина по осях зчеплення автозчепів, мм 13920±25», тому що будь-який лінійний розмір має відхилення від номінального. Згідно з п. 3.1 табл. 1 ГОСТ 26725-97 «Полувагоны четырехосные универсальные магистральных железных дорого колеи 1520 мм. Общие технические условия» відхилення показників від номінальних значень повинні бути не більше 1%.
Відповідь:
Дякуємо за Ваше звернення!
Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
28.07.2017 19:24
Відповідь надана
Щодо внесення змін до ТД
Номер:
4ed6c71abc3a488ab0ef82771942c3a0
Дата опублікування:
21.07.2017 17:23
Опис:
Просимо розглянути можливість внести зміни до Технічних вимог щодо предмета закупівлі (Додаток № 8 ТД), а саме: В пункті 3.2. Розділу 2 Загальні умови, замість редакції: «розрахункова статистична навантаження від колісної пари на рейки не більше 230,5 (23,5) кН (тс)» викласти у редакції: «розрахункова статистична навантаження від колісної пари на рейки не більше 230,54 (23,5) кН (тс)», тому що 1 тс=9,81 кН, тобто 23,5 тс=230,54 кН.
Відповідь:
Дякуємо за Ваше звернення!
Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
28.07.2017 19:23
Відповідь надана
Щодо внесення змін до ТД
Номер:
97de532e7e18449eb518a4f39cb78f22
Дата опублікування:
21.07.2017 17:23
Опис:
Просимо розглянути можливість внести зміни до Технічних вимог щодо предмета закупівлі (Додаток № 8 ТД), а саме: В пункті 3.2. Розділу 2 Загальні умови, замість редакції: «вантажопідйомність, т, не менше 70» викласти у редакції: «вантажопідйомність 70 т або більше», тому що враховуючи навантаження від осі колісної пари на рейки 23,5 тс, розрахункове навантаження на чотири осі напіввагона буде 23,5*4=94 тс. Таким чином, вантажопідйомність та маса напіввагона не можуть бути вище сумарно 94 тс.
Відповідь:
Дякуємо за Ваше звернення!
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Дата відповіді:
28.07.2017 19:20
Відповідь надана
Щодо внесення змін до ТД
Номер:
4c16702361c949dcaee2454d513127e4
Дата опублікування:
21.07.2017 17:21
Опис:
Просимо розглянути можливість внести зміни до Технічних вимог щодо предмета закупівлі (Додаток № 8 ТД), а саме: В пункті 3.2. Розділу 2 Загальні умови, замість редакції: «вантажопідйомність, т, не менше 70» викласти у редакції: «вантажопідйомність 70 т або більше», тому що враховуючи навантаження від осі колісної пари на рейки 23,5 тс, розрахункове навантаження на чотири осі напіввагона буде 23,5*4=94 тс. Таким чином, вантажопідйомність та маса напіввагона не можуть бути вище сумарно 94 тс.
Відповідь:
Дякуємо за Ваше звернення!
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Дата відповіді:
28.07.2017 19:19
Відповідь надана
Щодо внесення змін до ТД
Номер:
674f616920374865bf5b025a9447e7c5
Дата опублікування:
21.07.2017 17:20
Опис:
Просимо розглянути можливість внести зміни до Технічних вимог щодо предмета закупівлі (Додаток № 8 ТД), а саме: В пункті 2.2. Розділу 2 Загальні умови, замість редакції: «2.2. Ручне гальмо в кожному вагоні повинно утримувати його при повному навантаженні на схилі з ухилом 30 0/00.» викласти у редакції: «2.2. Ручне гальмо в кожному вагоні повинно утримувати його при повному навантаженні на схилі з ухилом не менше 30 0/00.», тому що згідно з п.9.11 «Нормы расчета и проектирования вагонов железных дорог МПС колеи 1520 и несамоходных»: «Расчет ручных и стояночных тормозов прово¬дится, исходя из условия удержания вагона с полной расчетной загрузкой на уклоне крутизной не менее 30 o/oo ».
Відповідь:
Дякуємо за Ваше звернення!
Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
28.07.2017 19:15
Відповідь надана
Щодо внесення змін до ТД
Номер:
79acc19c76c8470d9039a94fa0c74e0d
Дата опублікування:
20.07.2017 10:49
Опис:
Додаток № 8 доповнити - "Строк поставки: до 31.12.2017 р. (згідно узгодженого графіку)."
Відповідь:
Дякуємо за Ваше звернення!
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Дата відповіді:
28.07.2017 18:14