-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт із влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей в разі пожежі та вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій на об’єкті: Берегівський заклад загальної середньої освіти I-II ступенів Мостиської міської ради Львівської області (згідно ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (код ДК 021:2015 - 45310000 – 3 «Електромонтажні роботи»)
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: у зв’язку з великим об’ємом інформації, детальна інформація зазначена у Додатку 1 до оголошення.
Завершена
192 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період уточнення:
03.11.2021 16:16 - 09.11.2021 10:00
Відповідь надана
Свідцтво
Номер:
e7ab2a6c6cec416eb693abc1d6a39a8c
Дата опублікування:
09.11.2021 09:11
Опис:
Для підтвердження кваліфікації інженера-проектувальника ( а саме інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) надати скан-копію кваліфікаційного сертифікату та свідоцтво.Свідоцтво про підвищення кваліфікації видається після сплину 5 років від дати отримання кваліфікаційного сертифікату.Таким чином, якщо кваліфікаційний сертифікат бут виданий не пізніше 5 років тому, то свідоцтво не видається. Видаліть вимогу.
Відповідь:
Якщо кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника дійсний, тоді учасник може не подавати свідоцтво в складі пропозиції.
Дата відповіді:
10.11.2021 18:16
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
ac8516249d024740b1e8749f0b69172b
Дата опублікування:
09.11.2021 09:11
Опис:
ВИМОГА:учасник зобов'язаний після закінчення виконання робіт створити комісію, до складу якої повинно бути включено: представника замовника, представника підрядника, представника територіального органу ДСНС (на підтвердження можливості залучення якого, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку/лист від територіального органу ДСНС, який повинен містити дату та номер реєстрації, назву учасника,назву об’єкта, до участі якого, буде включено в комісію представників територіального органу ДСНС), виданого не раніше дня оприлюднення закупівлі. Зазначена вимога керується ДБН.В.2.5.-56:2014 в якому зазначено: И.1. Мета перевірки СПЗ – визначення відповідності змонтованої системи вимогам проектної документації та її працездатність. И.1.2. Для перевірки відповідності СПЗ Замовником робіт може бути створена комісія з представників Замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій, представників третьої сторони тощо. Комісія створюється не пізніше ніж у п’ятиденний строк після одержання повідомлення від монтувальної організації про закінчення робіт. Порядок та тривалість роботи комісії визначається Замовником робіт. Органом, який може виступати у якості третьої сторони, є інспекційний орган згідно з ДСТУ ISO\IEC 17020. У будівлях і спорудах, де роботи з монтування СПЗ здійснюються за рахунок державного фінансування, до роботи комісії у якості третьої сторони доцільно включати представників інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду у сфері пожежної безпеки. Представники третьої сторони повинні бути компетентними, що підтверджується наявністю кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури за напрямком експертизи в частині дотримання вимог пожежної та техногенної безпеки. Тобто, як бачимо, перевірка відповідності систем протипожежного захисту, змонтованих на об’єкті, МОЖЕ бути ініційована та здійснюватися за бажанням Замовника. Таким чином, бачимо, що даним питанням займається Замовник за своїм бажанням, і коло залучених суб’єктів визначає сам же Замовник самостійно. Тоді виникає питання: чому потенційні учасники (виконавці робіт) повинні подати у складі пропозиції документ від органу, який перевіряє відповідність систем протипожежного захисту, якщо не відомо чи виграє учасник даний тендер також невідомо. Виходить, що учасник наперед повинен домовитися з інспекційним органом про надання послуг, які ймовірно (можливо, скоріше за все, а може й ні) будуть надані. Видаліть дану вимогу як дискримінаційну.
Відповідь:
Додаток И ДБН.В.2.5.-56:2014 , на який Ви посилаєтеся, втратив чинність. Згідно з ДСТУ ISO/IEC 17020 передбачається можливість третьої сторони, як інспекційного органу. Залучення третьої сторони (інспекційного органу) це право Замовника. Враховуючи, що кошти на виконання робіт (послуг) у закупівлі є бюджетними то Замовник вимагає підтвердження того, що буде залучений інспекційний орган. І у разі виявлення недоліків, вони будуть усунені силами та за рахунок Учасника.
Дата відповіді:
10.11.2021 18:15
Відповідь надана
Лист від ДСНС
Номер:
7bb999a7caa740f7b001f1ca20808c03
Дата опублікування:
09.11.2021 09:10
Опис:
Вимога:Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Слід зазначити, що інформація про наявність ліцензії ДСНС міститься у відкритому доступі. Вимога щодо надання "Лист від ДСНС України або територіального органу щодо не зупинення часткової або повної дії ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення обмежує коло потенційних учасників та ускладнює підготовку тендерних пропозицій. Тобто вбачається, що прийняти участь у процедурі закупівлі за БЮДЖЕТНІ КОШТИ зможуть тільки ті учасники, що зазндалегідь знали, про вимогу отримання такого листа. З огляду на те, що територіальні підрозділи ДСНС надають інформацію протягом 30 (!!!) днів згідно згідно пункту 180 Типової інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, затвердженої Постановою КМУ №55 від 17 січня 2018 року, з моменту реєстрації запиту. 30 днів на відповідь від територіального підрозділу ДСНС, перевищують строки на підготовку пропозицій. Отже така вимога має бути ВИКЛЮЧЕНА із тендерної документації.Учасник повинен надати у складі пропозиції копію листа від ДСНС України або територіального органу щодо не зупинення часткової або повної дії ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення (лист повинен бути виданий за період 2021 р.).
Відповідь:
Відповідно до п.1 ст.20 Закону України "Про доступ до публічної інформації" та ст. 20 Закону України "Про звернення громадян", відповідь на запит повинна бути надана розпорядником інформації не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту. У випадку, якщо розпорядник інформації не надав дану інформацію вчасно (до п'яти робочих днів), Учасник може подати в складі пропозиції лист від ДСНС про продовження термінів розгляду щодо даного звернення. Тобто, дана вимога не дискримінує учасників. Крім того, наявність ліцензій ДСНС дійсно знаходиться у відкритому доступі, але в даному реєстрі не зазначено інформацію про повне або часткове зупинення дії ліцензії. Тому підтвердження даної інформації листом від ДСНС є обґрунтованим.
Дата відповіді:
10.11.2021 18:12
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
5541dd0de08f47fa938ae0983e891120
Дата опублікування:
09.11.2021 09:09
Опис:
Вимога:Чинний Міжнародний сертифікат ISO/PAS 45005:2020 на відповідність вимогам ВСА 45005:2020 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги до безпечної роботи під час пандемії COVID – 19 та копію звіту проведеного аудиту щодо оцінки системи управління до ISO/PAS 45005:2020 на відповідність вимогам ВСА 45005:2020; Відповідно до чинного законодавства Сертифікація є добровільною.Видаліть дану вимогу.
Відповідь:
Відповідно до частини 5 статті 23 Закону України « Про публічні закупівлі», Замовник може вимагати від учасників у тому числі і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам. Тобто, Закон передбачає, що замовник може вимагати сертифікати від Учасників і не забороняє вимагати саме сертифікати ISO. Законом України «Про стандартизацію» та згідно наказів ДП «УкрНДНЦ» міжнародні стандарти ISO – були прийняті у якості національного стандарту України. Ці стандарти є частиною національного законодавства України та їх дотримання учасником процедури закупівлі забезпечує дотримання якісних вимог до предмета закупівлі. Таким чином, застосування учасниками у своїй діяльності вищезазначених стандартів є важливим для Замовника, у зв'язку з тим, що надані учасником послуги повинні відповідати вимогам нормативних актів. При цьому, всі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на надання таких послуг, знаходяться під контролем, недоліки в адмініструванні усуваються швидко, а учасник постійно вживає відповідні заходи для поліпшення якості та безпечності послуги, яку надає Замовнику. Зазначені вище сертифікати передбачені законодавством України та їх може отримати будь який суб'єкт господарювання. Жоден суб'єкт господарювання не обмежений в можливості та праві отримати відповідні сертифікати. В Україні існує значна кількість підприємств, які здійснюють сертифікацію осіб, при цьому час цієї сертифікації становить незначний проміжок часу. Тому, будь-який учасник, за власним бажанням та у короткі строки, має можливість здійснити сертифікацію та отримати відповідні сертифікати ISO, що виключає дискримінаційний характер даної вимоги.
Дата відповіді:
10.11.2021 18:24