• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 2

Електрична енергія

на очікувану вартість 2022 р.Місцезнаходження замовника - 50086, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Дніпровське шосе, будинок 16. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.

Завершена

15 342 954.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 76 714.77 UAH
Період уточнення: 02.11.2021 13:33 - 23.11.2021 00:00
Відповідь надана

АСКОЕ

Номер: 3ae9bc0b06034da191055bb2909b843e
Дата опублікування: 08.11.2021 12:48
Опис: Шановний замовник. Просимо повідомити до якої групи площадок вимірювання належить Замовник (Група "А" (з АСКОЕ) чи група "Б" (без АСКОЕ)? Якщо на підприємстві присутні і точки, які відносяться до групи «А», і точки, які відносяться до групи «Б» - прохання надати орієнтований плановий обсяг споживання по кожній групі оскільки це окремі витратні складові і по групі «А» орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за місяць. Дана інформація потрібна для проведення розрахунку і визначення вартості товару. Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за запитання. Розрахунки ведуться по групі «Б»
Дата відповіді: 10.11.2021 08:35
Відповідь надана

письмове підтвердження від операторів системи розподілу

Номер: 9b9972b7eb2c4703a74791773b1c39dd
Дата опублікування: 08.11.2021 12:48
Опис: Шановний Замовнику. Просимо Вас видалити вимогу щодо «документального підтвердження факту укладених договорів надати письмове підтвердження від операторів системи розподілу про факт укладання зазначених договорів.» (додаток 3 тендерної документації), так як така вимога є дискримінаційною. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Договір з Оператором системи розподілу є публічним та укладається сторонами з урахуванням ст. 634 Цивільного кодексу України та розміщується на офіційному сайті відповідного оператору системи розподілу. На сайті відповідного Оператора системи розподілу міститься реєстр постачальників та договорів з яких Ви, як Замовник, маєте змогу встановити факт існування правовідносин між Постачальником (Учасником) та Замовником. З моменту акцентування заяви (внесення постачальника до реєстру) про укладення договору, Постачальник набуває всіх прав та зобов’язань за Договором і несе відповідальність за їх невиконання (неналежне виконання) згідно умов Договору, ПРЕЕ та чинним законодавством України. Таким чином, інформація наявна в публічному доступі, що обумовлює перевірку самим Замовником факту наявності Договору з Оператором системи розподілу про що чітко зазначено в ч.5 ст.17 Закону України «Про публічні Закупівлі» - Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Отже, вимога щодо надання письмове підтвердження від операторів системи розподілу про факт укладання зазначених договорів є такою, що прямо порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». В разі Вашого ігнорування та штучного обмеження кола учасників будемо змушені звернутись до контролюючих органів, а саме АМКУ.
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за зауваження. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою Закону є зокрема створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників. Також звертаємо увагу, що однією з передумов успішного проведення публічних закупівель та виконання договору є підготовка якісної тендерної документації. Відсутність у ній дискримінаційних умов сприяє високому рівню конкуренції на ринках торгівлі, а положення тендерної документації захищають інтереси замовників та електропостачальників. Трактування вимоги стосовно "На підтвердження факту укладених договорів надати письмове підтвердження від операторів системи розподілу про факт укладання зазначених договорів." грунтується тим, що Обов’язковою умовою для постачання електричної енергії Споживачу є наявність у нього укладеного в установленому порядку з оператором системи розподілу договору про надання послуг з розподілу, на підставі якого Споживач набуває право отримувати послугу з розподілу електричної енергії. Замовник погоджується з тим, що Учасник може надати договір у складі тендерної пропозиції та має змогу самостійно перевірити наявність укладеного договору на офіційному сайті оператора системи розподілу в реєстрі Постачальників, але інформація в реєстрі електропостачальників на сайті ОСР оновлюється з певною періодичністю. З метою отримання останніх, достовірних даних, умовами тендерної документації передбачено надання Учасниками письмового підтвердження від операторів системи розподілу про факт укладання зазначених договорів, що не суперечить положенням чинного законодавства, у т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 10.11.2021 08:34
Відповідь надана

щодо очікуваної вартості

Номер: 8f433646cf5c4542b6a3be1260e1a17a
Дата опублікування: 08.11.2021 12:41
Опис: Шановний замовнику, згідно Вашого оголошення очікувана вартість 1 кВт*год складає 4,08 грн. з ПДВ. Якщо відняти тариф на передачу, фіксований постановою НКРЕКП на рівні 0,29393 грн. без ПДВ за 1 кВт*год, та тариф на розподіл, фіксований постановою НКРЕКП на рівні 0,69792 грн. без ПДВ за 1 кВт*год, та ПДВ – 0,92 грн. - то у Вашої закупівлі закладена вартість електричної енергії (як товарної продукції) разом з маржою постачальника на рівні 3,58815 грн. без ПДВ. Приймаючи рішення щодо участі у Вашій закупівлі кожен учасник аналізує вільний ринок та прораховує по якій ціні він зможе Вам постачати електричну енергію (закуповуючи її під Ваше підприємство). Станом на 02.11.2021 року (дата оприлюднення оголошення про закупівлю) середньозважена ціна купівлі-продажу електричної енергії на РДН за 1 кВт/год становить день (PEAK) 4,00 грн., ніч (OFFPEAK) 2,44109 грн. Станом на 08.11.2021 року середньозважена ціна купівлі-продажу електричної енергії на РДН за 1 кВт/год становить день (PEAK) 4,00 грн., ніч (OFFPEAK) 2,20323 грн. Це аналіз середньозваженої ціни на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів та сьогоднішній день. Ваше підприємство споживатиме електричну енергію максимально в денні години навантаження, отже виходить (4,00 + 0,29393 + 0,69792) * 1,2 = 5,99 грн. за 1 кВт/год. І в цю ціну не закладено маржу Постачальника та небаланси. Отже, очікувана вартість закупівлі має бути не менше 6,50 грн. за 1 кВт/год. Просимо Вас переглянути очікувану вартість закупівлі у бік збільшення для можливості подання учасниками реальної ціни без демпінгу, оскільки Ви проводите закупівлю на наступний рік, а тенденція по зростанню ціни не зупиняється. Дякуємо
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за запитання. Відповідно до даних розміщених на сайті «Оператор ринку» РДН за 10 днів листопаду складає 3,37495, отже ціна за 1 кВт*год = (3,37495+0,29393+0,69792)*1,2 = 5,24016 грн.з ПДВ. Таким чином, не вбачаємо необхідним вносити зміни до тендерної документації стосовно тарифу оголошеної закупівлі.
Дата відповіді: 10.11.2021 08:32
Відповідь надана

Вимоги в тендерній документації

Номер: e0b701c21b43489c80af4a3fdf34dd56
Дата опублікування: 04.11.2021 09:40
Опис: Шановний Замовник! В тендерній документації вимагається надати: "На підтвердження факту укладених договорів надати письмове підтвердження від операторів системи розподілу про факт укладання зазначених договорів." Факт укладеного договору з оператором системи розподілу підтверджується безпосередньо самим договором, який Учасник може надати у складі тендерної пропозиції. Також, Замовник має змогу самостійно перевірити наявність укладеного договору на офіційному сайті оператора системи розподілу в реєстрі Постачальників. Тому, вимога Замовника - надати письмове підтвердження від операторів системи розподілу про факт укладання зазначених договорів є безпідставною, нелогічною та необгрунтованою, Просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію. Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за зауваження. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою Закону є зокрема створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників. Також звертаємо увагу, що однією з передумов успішного проведення публічних закупівель та виконання договору є підготовка якісної тендерної документації. Відсутність у ній дискримінаційних умов сприяє високому рівню конкуренції на ринках торгівлі, а положення тендерної документації захищають інтереси замовників та електропостачальників. Трактування вимоги стосовно "На підтвердження факту укладених договорів надати письмове підтвердження від операторів системи розподілу про факт укладання зазначених договорів." грунтується тим, що Обов’язковою умовою для постачання електричної енергії Споживачу є наявність у нього укладеного в установленому порядку з оператором системи розподілу договору про надання послуг з розподілу, на підставі якого Споживач набуває право отримувати послугу з розподілу електричної енергії. Замовник погоджується з тим, що Учасник може надати договір у складі тендерної пропозиції та має змогу самостійно перевірити наявність укладеного договору на офіційному сайті оператора системи розподілу в реєстрі Постачальників, але впевненість стосовно невиконаних договірних зобов’язань Сторонами та вірогідністі дострокового розірвання договору у замовника відсутня. До того ж Частиною 3 (абз.2) ст. 22 «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі» визначено: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.». Таким чином вимога тендерної документації не суперечить законодавству, є ґрунтовною, не упередженою та не дискримінаційною по відношенню до інших Учасників процедури закупівлі, у тому числі і до Вашого Товариства.
Дата відповіді: 05.11.2021 11:23
Відповідь надана

Щодо тендерної документації

Номер: 4151f7bca3714675ba8eaf57e2b8f49c
Дата опублікування: 04.11.2021 09:32
Опис: Шановний Замовник! Тендерною документацією вимагається надати оригінал листа-відгука від контрагента, що підтверджує успішне виконання умов договору (з обов’язковим зазначенням №, дати, предмету закупівлі, обсягів (кількість та сума) та строку дії договору на постачання ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ, завірені належним чином відповідною установою) на поставку товару належної якості. Аналогічним договором є договір на поставки ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАНЯ за ЄЗС ДК 021:2015, згідно розділу І п.4 цієї тендерної документації. Зауважимо, що предметом закупівлі є електрична енергія, просимо внести відповідні зміни. Також просимо передбачити можливість надання аналогічного договору у процесі виконання, дія якого ще не завершена з наданням підтверджуючих документів щодо його виконання (актів приймання-передачі). Дякуємо!
Відповідь: відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Дата відповіді: 04.11.2021 11:01