-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021;2015 код 15840000-8 Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Новорічні подарунки (набір цукерок)
Завершена
27 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 270.00 UAH
мін. крок: 1% або 270.00 UAH
Період уточнення:
02.11.2021 10:14 - 08.11.2021 11:00
Відповідь надана
Загальне питання щодо оголошення
Номер:
10f319baaf14492a92bc8848b53621ba
Дата опублікування:
02.11.2021 13:48
Опис:
Замовнику, просимо надати обгрунтування стосовно довідки про найманих працівників, а саме як (так чому саме так) буде оцінюватись пропозиція фізичної особи-підприємця, що не має у штаті найманих співробітників, та виконує усі рітейлерські функції одноособово, бо, враховуючи специфіку предмету закупівлі, учасник не зобов'язаний бути виробником товару, що поставляє.
Відповідь:
Перелік кваліфікаційних вимог до Учасників перерахований в ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Замовник, можете вимагати документи, що підтверджують відповідність Учаснника одному, декільком або ж усім цим критеріям.
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, важливий критерій для якісного та кваліфікованого виконання закупівлі. Якщо Учасник не має найманих працівників, то повинен надати у складі пропозиції довідку з відповідною інформацію та інформацію про особу, яка буде здійснювати виконання Закупівлі.
Наголошуємо, що документацією Замовника передбачено право Учасника, в разі об’єктивної неможливості надання інформації чи документа, що містить інформацію, надання відповідного листа з повідомленням про підстави та законодавчо визначену неможливість такого надання.
Дата відповіді:
03.11.2021 13:31
Відповідь надана
Загальне питання щодо оголошення
Номер:
b34b223f915946a8acaaccf63382dd7f
Дата опублікування:
02.11.2021 13:45
Опис:
Замовнику, просимо надати обгрунтування доцільності вимоги "довідка, видана на запит Державної податкової служби про відкриті рахунки у фінансових установах, що містить інформацію станом на дату не більше 30-ти денної давнини відносно дати подання документів на участь у закупівлі", зокрема:
1) Яким чином наявність цієї довідки впливає на предмет закупівлі / гарантію поставки товару?
2) Чому зазначена довідка/лист має бути саме тридцятиденного терміну, при тому що загальний планований хронометраж закупівлі не може перевищувати 10-ти днів, тим самим обмежуючи права учасників, які не були попереджені замовником задовго до оголошення процедури.
Відповідь:
У відповідь на Ваше запитання, повідомляємо, що п.69.2 ст.69 Податкового кодексу України передбачений механізм, відповідно до якого Банки та інші фінансові установи зобов'язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків - юридичної особи, у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка. Пункт 69.4 зазначеної статті ПКУ містить положення відповідно до якого датою початку видаткових операцій за рахунком платника податків, визначеного пунктом 69.1 цієї статті (крім банку), у банках та інших фінансових установах є дата отримання банком або іншою фінансовою установою повідомлення контролюючого органу про взяття рахунка на облік у контролюючих органах або дата, визначена як дата взяття на облік у контролюючому органі за мовчазною згодою згідно з абзацом другим пункту 69.3 цієї статті. Таким чином, ДФС може отримувати від банків інформацію про наявність у суб’єктів підприємницької діяльності банківських рахунків. Таку інформацію органи ДФС отримують також відповідно до Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженого наказом Мінфіну від 18.08.2015 р. № 721. В зв’язку з зазначеним, Замовник бажає отримати інформацію саме від органів ДФС, а не банківських установ, з метою встановлення саме діючих (а не відкритих для участі в конкретній процедурі, або ж нововідкритих рахунків, в зв’язку з накладенням арештів на вже існуючі та ін.) рахунків, для можливості реалізації в подальшому свого права на забезпечення виконання умов Договору, в тому числі в частині забезпечення можливих ризиків невиконання умов Договору закупівлі та можливості реалізації права на забезпечення позову, стягнення, накладення арешту на рахунки та майно і т.д. Наголошуємо, що документацією Замовника передбачено право Учасника, в разі об’єктивної неможливості надання інформації чи документа, що містить інформацію, надання відповідного листа з повідомленням про підстави та законодавчо визначену неможливість такого надання.
Дата відповіді:
03.11.2021 13:31