• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28» (6 п.к., частина 11 п.к.)»

Відповідальнимі за проведення процедури: - з питань оформлення тендерних пропозицій – Яковлева Галина Олександрівна, радник Патронатної служби НАЗК, тел.: (044) 200-08-83, e-mail: h.yakovleva@nazk.gov.ua. - з питань, пов’язаних з наданням консультацій щодо технічних вимог – Кулик Наталя Анатоліївна, головний спеціаліст відділу ресурсного забезпечення Управління матеріально-технічного забезпечення та експлуатації, тел.: (044) 200-08-39, e-mail: n.kulyk@nazk.gov.ua. Категорія замовника: орган державної влади. Строк виконання робіт: роботи виконуються згідно з Календарним графіком виконання робіт, в якому визначаються види робіт, дати початку та закінчення всіх етапів робіт.

Завершена

31 330 538.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 156 652.69 UAH
Період уточнення: 01.11.2021 19:42 - 07.11.2021 00:00
Відповідь надана

Попердня оплата

Номер: 1973a8271cbd4166bdb32a3e4d0a3efb
Дата опублікування: 05.11.2021 10:57
Опис: Шановний Замовнику, відповідно до п.10.1 проекту Договору передбачено фінансування у вигляді попередньої оплати в розмірі 100%. При цьому, відповідно до п.10.2 використання коштів здійснюється по суті за результатами актів КБ2в, віповідно суть попередньої оплати втрачається оскільки порядок оплати у вигляді післяоплата і попередня оплата у Вашому випадку однакова, в чому тоді різниця? При тому, що відповідно до ч.2 Постанови 1070 - "попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, постачальниками товарів і надавачами послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів". Поряд з цим, ДКСУ станом на сьогодні вже декілька разів надаво розяснення (позицію) стосовно того, чи може підрядник використовувати попередню оплату на закупівлю матеріалів, послуг ітд для цілей виконання договору підряду, відповідь однозначна- ТАК, (як приклад лист від 17.01.2019 р. N 16-04-04/1193). Також, при такому порядку оплаті який зазначений у Вас в проету договору, підрядник повинен буде заплатити ПДВ та в кінці року податок на прибуток, при цьому не маючи змоги (зважаючи на строки) виконати якусь частину робіт які необхідно буде зактити КБ2в. Просимо Вас розглянути дане звернення та внести зміни в умови проекту Договору з можливістю використання попередньої оплати виключно на матеріали, обладнання, послуги або інші цілі які будуть передбачені кошторисною частиною договору на підставі підтвердних документів у вигляді видаткових накладних та інше.
Відповідь: Добрий день! Згідно з п. 7 ч. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити зокрема інформацію щодо умови оплати. Оголошення щодо закупівлі за предметом ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28» (6 п.к., частина 11 п.к.)» містить таку інформацію щодо умов оплати: «Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764, та наказу Національного агентства з питань запобігання корупції від 07.08.2020 № 341/20 «Про затвердження Положення щодо здійснення Національним агентством з питань запобігання корупції в поточному бюджетному періоді попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що згідно з договорами про закупівлю передбачається поставити, виконати і надати протягом поточного чи наступного бюджетного періоду», Замовник здійснює у 2021 році попередню оплату Робіт у розмірі 100% від загальної вартості Робіт, яка визначена у Додатку 2 (Протокол погодження договірної ціни), протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання Сторонами Договору строком на 180 (сто вісімдесят) днів на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органі Державної казначейської служби України». Також, згідно з п. 8 ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються зокрема такі відомості, як проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, постачальниками товарів і надавачами послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Інформуємо, що у листі Міністерства фінансів України від 29.01.2021 № 08010-05/633-5/2660 щодо надання роз’яснень повідомляється, що платежі за рахунок бюджетних коштів здійснюються при наявності підтвердних документів. За умовами проєкту договору такими документами є акти приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3. Зазначене підтверджується висновками, наведеними у постанові Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного господарського суду у справі № 910/13225/20, зокрема, здійснення платежів за рахунок бюджетних коштів за відсутності підтвердних документів вважається нецільовим використанням бюджетних коштів. Відповідно до п. 1.1. розділу І проєкту Договору (далі – проєкт) предметом Договору є роботи по об’єкту «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28» (6 п.к., частина 11 п.к.)». Відповідно до п.п. 10.1 проєкту Замовник здійснює у 2021 році попередню оплату Робіт у розмірі 100% від загальної вартості Робіт, яка визначена у Додатку 2 (Протокол погодження договірної ціни), протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання Сторонами цього Договору строком на 180 (сто вісімдесят) днів на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органі Державної казначейської служби України. Саме це, і є фактом спрямування бюджетних коштів виконавцю робіт на його рахунок. Слід зауважити, що зміст листа Державної казначейської служби України від 17.01.2019 р. № 16-04-04/1193 щодо надання інформації про попередню оплату розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками з 18.12.2018 р., посилання на який міститься у зверненні щодо надання роз’яснення, розтлумачений Вами невірно. З огляду на зазначене, зміни до тендерної документації щодо закупівлі за предметом ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28» (6 п.к., частина 11 п.к.)» (код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») у частині умов оплати не вноситимуться.
Дата відповіді: 10.11.2021 17:49