• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Персональні комп’ютери

Завершена

2 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Період уточнення: 01.11.2021 16:13 - 07.11.2021 00:00
Відповідь надана

Порушення

Номер: 8b4ce6ed9b954dbe9f2f34a21a5bd90e
Дата опублікування: 06.11.2021 12:28
Опис: Виходячи з Вашого палкого небажання внесення змін у тендерну документацію щодо дискримінаційних вимог та ігнорування наведених Вам потенційними учасниками аргументів, напрошується висновок щодо порушення основоположних принципів публічних закупівель, а саме: недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також запобігання корупційним діям і зловживанням. Тендер чітко прописано під компанію КТС (і її «представників»), оскільки вона вже має товар, що закуповується Вами, на складі (складські запаси можна перевірити на їх порталі, як і те, що цей товар має значно нижчу ціну, ніж очікувана вартість закупівлі, що вкотре наводить на думки про корупційну складову). Підтвердженням наведеного вище є і той факт, що саме вони мають славнозвісну онлайн сторінку для оформлення Замовником заявки-звернення щодо гарантійного випадку (і Вас чомусь категорично не влаштовує звернення щодо гарантійного випадку по телефону чи за допомогою електронної пошти, принцип яких ідентичний), а наявність виробничих потужностей у трьох країнах світу та авторизаційний лист прописані не для закупівлі якісних товарів / хорошого гарантійного обслуговування / закупівлі оригінальних товарів, як Ви намагались пояснити, нехтуючи у деяких моментах логікою, а для того, щоб придбати саме наявний у КТС товар. Щодо дискримінації, то, доводжу до Вашого відома, що нею (згідно усталеної практики Органу оскарження, як Ви любите зазначати) також вважаються ситуації, коли потенційні учасники ставляться в завідомо нерівні умови (за Енциклопедією сучасної України під редакцією Р. В. Пилипчука: дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») – будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп), як це свідомо зроблено Вами. Для забезпечення функціонування онлайн сторінки для оформлення Замовником онлайн заявки-звернення щодо гарантійного випадку мені, як Вашому потенційному учаснику закупівлі, потрібно буде додатково витрачати кошти (бо Вас не влаштовує заявка по емейл чи мобільному телефону, яка є в мене наразі) та час, на відміну від того, під кого прописана ця умова. На Вашу думку справді якісний товар та якісне подальше гарантійне обслуговування через мережу сервісних центрів можливе лише при наявності онлайн сторінки для оформлення звернення? Про виробничі площі у трьох країнах світу я взагалі промовчу, адже це просто нереально. Ваші відповіді переповнені абсурдом – замість того, щоб вимагати документи якості на товар (сертифікати/декларації відповідності, висновки ДСЕЕ і т.д.) та прописати договір, згідно з умовами якого виключається придбання неякісного/неоригінального товару та забезпечується належне гарантійне обслуговування, Ви вимагаєте надання нікому не потрібних листів, що дискримінують учасників, які не мають безпосередніх стосунків з виробником, та вимагаєте наявність виробничих потужностей у 3 країнах світу, які не мають взагалі жодного відношення до технічних характеристик товару, який планується закупити. Також у своїх відповідях Ви «упустили» постанову КАС ВС у справі № 280/2494/19 передбачено, що системний аналіз норм Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) дає підстави вважати, що право Замовника включити до тендерної документації «іншу інформацію», яку він вважає за необхідне включити до неї, надане ч. 3 ст. 22 Закону, обмежується, з огляду на те, що ця норма стосується інформації, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, вказуючи, що «відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію». Яким законом передбачено право встановлювати кількість виробничих потужностей? Ви самі зазначали, що необхідна належна якість комплектуючих, а вимагаєте виробничі потужності виробника власне товару. Яка якісна логістика з 3 країн світу? Якісніша, ніж по території України? Виробничі потужності підтверджують досвід отримання сертифікатів якості виробництва? Серйозно? А не було б правильно вимагати не досвід отримання, а самі сертифікати. Яким чином авторизаційний лист дозволяє на етапі оцінки пропозиції більш детально проаналізувати пропозицію Учасника? АМКУ, громадські організації та ЗМІ звернуть увагу на Вашу позицію та дану закупівлю, в якій відкрито лобіюються інтереси конкретних суб’єктів господарювання. Вимагаю відреагувати на дане звернення та привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства.
Відповідь: Закупівлю відповідно до вимог ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» оприлюднено авторизованому електронному майданчику, в установленому Законом порядку. Усім потенційним учасникам надано можливість із ознайомленням вимог до предмета закупівлі. Практика, використання положень ч. 3 ст. 22 Закону, з метою конкретизації вимог до предмету закупівель, для отримання Замовником саме того товару, що необхідно, не порушує норми Закону, і є широко розповсюдженою. Замовником, внесено зміни до тендерної документації, з метою уникнення підозр, що додаткові обґрунтовані вимоги включені до тендерної документації для дискримінації певних потенційних Учасників.
Дата відповіді: 09.11.2021 15:31
Відповідь надана

Авторизаційний / інформаційний лист

Номер: a5df082a3eff4ce094476ce52d2630d7
Дата опублікування: 04.11.2021 16:04
Опис: Шановний Замовнику, зі всією повагою до Вас, Ви взагалі читали моє попереднє запитання? У відповідь на наявність дискримінаційних вимог щодо наявності партнерських відносин та надання авторизаційного / інформаційного листа від виробника або його офіційного представника на території України Ви знову ж вказуєте лише на необхідність їх надання, ігноруючи вимоги чинного законодавства України, судової практики, а також надані Вам численні аргументи. Авторизаційний / інформаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України не є гарантією того, що учасник є надійним постачальником та забезпечить виконання умов закупівлі (це гарантує ЛИШЕ договір!). Високу якість товару та високі показники терміну придатності товару (у ПК – термін придатності?) може забезпечити лише виробник? Ви завжди купуєте напряму у виробника всі товари, а зараз свідомо дискримінуєте всіх постачальників та дистриб’юторів? Висока якість товару не зміниться в залежності від того, хто Вам його постачатиме. Потенційно забезпечити мінімальну націнку на товар, а як наслідок нижчу цінову пропозицію, може не лише той учасник, який має безпосередні стосунки з виробником, а й той, який готовий отримати менше прибутку (меншу рентабельність). Мінімізує ризик того, що товар, який постачатиметься учасником не отриманий ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо не наявність партнерських відносин з виробником, а юридично грамотно/правильно прописаний договір, який убезпечить Вас від таких ризиків. До того ж, принцип законності стосується відповідності Вашої ТД вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», який у даному випадку порушується. Ще раз наголошуємо, що лист від виробника не підтверджує офіційне походження товару (може бути надано лист, а товар контрабандою привезено з-за кордону), а відповідна сертифікація, ввезення на територію України в необхідній кількості, розмитнення та реєстрація на території України підтверджується ЗОВСІМ іншими документами (!), зокрема такими як сертифікати та декларації якості, висновки ДСЕЕ, вантажно-митними деклараціями і т.д., і аж ніяк не листом виробника. Не дискримінуйте учасників, які не мають прямих відносин з виробників, а співпрацюють з офіційними дистриб’юторами. На підставі наведеного вище, вимагаємо прибрати з тендерної документації п. 6 Додатку № 5 до тендерної документації, яким передбачено надання учасником у складі пропозиції документального підтвердження у вигляді авторизаційного / інформаційного листа від виробника або його офіційного представника на території України, щодо наявності партнерських відносин та підтвердженням гарантійних зобов’язань виробника.
Відповідь: Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до практики постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України у разі, якщо замовником вимається надання авторизаційного листа від компанії-виробника Товару (або його офіційного представника, або дилера, або дистриб’ютора на території України), то учасник має надати авторизаційний лист (рішення АМКУ у справі №14805-р/пк-пз від 16.10.2019, №11542-р/пк-пз від 11.06.2020, № 11423-р/пк-пз від 10.06.2020). Дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представництва виробника. Замовник запевняє, що тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на території України. Не може погодитися Замовник і з трактуванням вимоги поняття «дискримінації». Згідно усталеної практики Органу оскарження вказане поняття повинно виражатися у неможливості виконати вказану вимогу Тендерної документації більш ніж одному учаснику процедури закупівлі. Замовник розуміє, що виконання умов закупівлі гарантує договір, проте авторизаційний лист дозволяє на етапі оцінки пропозиції більш детально проаналізувати пропозицію Учасника, як наслідок розгляду пропозиції договором можуть бути деталізовані окремі пункти (що не відносяться до істотних), зокрема, штрафні санкції за не виконання умов поставки Товару, тощо. Практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правовідносини учасника із виробником широко поширена як у приватних закупівлях, так і у публічних закупівлях, що розміщуються у системі PROZORRO Керуючись Законом України від 25.12.2015 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» та на підставі викладеного, Замовник не вбачає обґрунтованої необхідності у внесені змін до тендерної документації та залишає її без змін.
Дата відповіді: 05.11.2021 12:21
Відповідь надана

Онлайн сторінка для оформлення Замовником онлайн заявки-звернення щодо гарантійного випадку

Номер: 18cafd1510fd4c32b00954f3e60475ce
Дата опублікування: 04.11.2021 15:46
Опис: Шановний Замовнику! У п. 17 Додатку № 4 до тендерної документації вказано: "Наявність онлайн сторінки для оформлення Замовником онлайн заявки-звернення щодо гарантійного випадку". Наголошую, що таким формулюванням Ви обмежуєте можливість участі у закупівлі учасників, які приймають заявки щодо гарантійного випадку за допомогою електронної пошти та/або телефона (не мають технічної можливості утримання працездатної онлайн сторінки для оформлення онлайн-заявок щодо гарантійного випадку). У Вашій відповіді на дане запитання є посилання на пандемію та необхідність при on-line роботі ефективно та раціонально організувати діяльність та забезпечити функціонування IT-інфраструктури. Поясніть, будь ласка, чому не можна надавати звернення щодо гарантійного випадку за допомогою телефону чи е-mail? Просимо Вас, керуючись принципами здійснення публічних закупівель, передбаченими у статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", в тому числі принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них, ще раз просимо Вас аргументовано обґрунтувати необхідність наявності саме онлайн сторінки для оформлення Замовником онлайн заявки-звернення щодо гарантійного випадку, або внести зміни до тендерної документації, які б дозволяли надавати учасникам інформацію щодо прийняття заявок щодо гарантійного випадку за допомогою електронної пошти та/або телефона.
Відповідь: Замовник не погоджуеться із трактуванням вимоги поняття «дискримінації». Згідно усталеної практики Органу оскарження вказане поняття повинно виражатися у неможливості виконати вказану вимогу Тендерної документації більш ніж одному учаснику процедури закупівлі. Велика кількість потенційних учасників може виконати вказану вимогу - мають технічну можливість утримання працездатної онлайн сторінки, мають розгалужену мережу офіційних сервісних центрів з можливістю якісного виконання складних професійних ремонтних робіт. Замовник має на меті отримати якісний товар та якісне подальше гарантійне обслуговування через мережу сервісних центрів.
Дата відповіді: 05.11.2021 12:22
Відповідь надана

Виробничі потужності

Номер: f744c5fb98d5444f89a141544bb19577
Дата опублікування: 04.11.2021 15:41
Опис: Шановний Замовнику! Підкажіть, будь ласка, яким чином виробничі потужності не менше ніж в трьох країнах світу допоможуть Вам забезпечити безперебійне функціонування комп’ютерної мережі університету та його структурних підрозділів, як Ви зазначили у відповіді на аналогічне запитання. Якість техніки, як і належна сервісна підтримка, жодним чином не залежать від кількості виробничих потужностей (візьміть для прикладу ринок з китайськими товарами), що Вам мали довести до відома Ваші технічні спеціалісти. Яким чином наявність заводів на території трьох країн забезпечить кращу якість ПК, ніж у вітчизняного виробника, або яким чином ці ж заводи забезпечать Вам належну сервісну підтримку? Прохання дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, передбачених у статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема принципів максимальної економіії, ефективності та пропорційності, а також недискримінації учасників і рівного ставлення до них. У Вашій відповіді Ви вірно зазначили, що технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі, то до яких власне характеристик Ви відносите наявність виробничих потужностей у 3 країнах, та яким чином наявність виробничих потужностей у 3 країнах (чому не 2, не 4?) впливає на якість техніки та сервісне обслуговування? Наголошуємо, що постановою КАС ВС у справі № 280/2494/19 передбачено, що системний аналіз норм Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) дає підстави вважати, що право Замовника включити до тендерної документації «іншу інформацію», яку він вважає за необхідне включити до неї, надане ч. 3 ст. 22 Закону, обмежується, з огляду на те, що ця норма стосується інформації, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством. Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу щодо наявності у виробників пропонованих Вам до постачання персональних комп’ютерів виробничих потужностей у не менше ніж в трьох країнах світу.
Відповідь: Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, керуючись цим правом в Тендерну документацію включено вимогу щодо кількості виробничих потужностей у виробника так як Замовник має на меті отримати якісний товар з подальшою можливістю забезпечення якісним гарантійним обслуговуванням та високою ремонтопригодністю, що не можливо коли персональний комп’ютер буде зібраний із неякісних комплектуючих. Виробник якій має виробничі потужності в різних країнах відповідно мав досвід отримання сертифікатів якості виробництва, має якісну логістику в т.ч. логістику із постачання готової продукції. Географічне різне розташування гарантує виконання умов поставки до кінця календарного року, зокрема в умовах пандемії через яку можуть виникнути проблеми на транспортних хабах. Замовник не вважає вказану вимогу дискримінаційною так як багато потенційних виробників мають виробничі потужності понад 3х країнах , а згідно усталеної практики Органу оскарження вказане поняття повинно виражатися у неможливості виконати вказану вимогу.
Дата відповіді: 05.11.2021 12:23
Відповідь надана

Авторизаційний / інформаційний лист

Номер: 1dcabd611c484720bc17f4992369ce8e
Дата опублікування: 04.11.2021 15:03
Опис: П. 6 Додатку № 5 до тендерної документації Вами, «з метою забезпечення оригінальності та офіційного походження товару», вимагається надання учасником у складі пропозиції документального підтвердження у вигляді авторизаційного / інформаційного листа від виробника або його офіційного представника на території України, щодо наявності партнерських відносин та підтвердженням гарантійних зобов’язань виробника. Доводимо до Вашого відома, що надання учасником авторизаційного / інформаційного листа від виробника або його офіційного представника на території України не може слугувати запорукою оригінальності та офіційного походження товару, що постачатиметься учасником. Учасник може надати вказаний вище лист, проте по факту поставити Замовнику фальсифікований товар або товар, що ввезений на територію України неофіційно. Відносини між Постачальником (тобто переможцем закупівлі, який уклав договір за її результатами) і Замовником регулюються за допомогою укладеного між ними договору, положеннями якого і варто «захищати» себе (за допомогою штрафних санкцій та порядку приймання-передачі товару за якістю, для прикладу), адже документи, що надавались ним як учасником у складі тендерної пропозиції вже безпосередньо не відносяться до регулювання нових правовідносин, які виникли після проведення тендеру і набрання нових статусів учасником та замовником (статусів постачальника та покупця відповідно). До того ж, факт наявності партнерських відносин з виробником або його офіційним представником, який Ви вимагаєте засвідчити у авторизаційному / інформаційному листі, являється дискримінаційним, адже обмежує можливість участі у закупівлі тих учасників, які не мають партнерських відносин з виробником або його офіційним представником, а закупляють оригінальні та офіційні товари, наприклад, в офіційних дистриб’юторів, яких Ви оминули увагою у заданому формулюванні, або ж планують здійснити разову закупівлю (без наявності статусу партнера) власне у виробника чи його офіційного представника. Вищенаведене порушує принципи здійснення публічних закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Що ж стосується гарантійних зобов’язань виробника, то, згідно з умовами Вашого проєкту договору, який міститься у Додатку №6 до тендерної документації, відповідальність за гарантійні випадки несе безпосередньо Постачальник, а не виробник, як і всі пов’язані з гарантійним ремонтом витрати (з цієї ланки виключаються безпосередні контакти виробника і Замовника). Таким чином, вимагати від виробника підтвердження гарантійних зобов’язань не є доцільним, оскільки за їх дійсність та будь-які несправності товару, включаючи їх усунення, відповідає саме Постачальник. Інформуємо Вас, що 27 серпня 2021 року в ЄДРСР оприлюднено постанову КАС ВС у справі № 280/2494/19, згідно з якою системний аналіз норм Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) дає підстави вважати, що право замовника включити до тендерної документації «іншу інформацію», яку він вважає за необхідне включити до неї, надане ч. 3 ст. 22 Закону, обмежується, з огляду на те, що ця норма стосується інформації, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством. До того ж, Верховний Суд у зазначеному рішенні притримується тієї позиції, що безпідставно розширюючи кваліфікаційні критерії, передбачені ч. 2 ст. 16 Закону (перелік кваліфікаційних критеріїв, визначений у ст. 16 Закону, є вичерпним і не може бути доповнений або розширений Замовником), Замовник порушує ч. 4 ст. 22 Закону, яка передбачає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ще раз звертаємо Вашу увагу, що обов’язок отримання авторизаційного / інформаційного листа від виробника або його офіційного представника на території України згідно чинного законодавства України не передбачений. Відповідно до ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, а відсутність таких документів не може бути підставою для її відхилення замовником. На підставі наведеного вище, наполегливо просимо Вас прибрати з тендерної документації п. 6 Додатку № 5 до тендерної документації, яким передбачено надання учасником у складі пропозиції документального підтвердження у вигляді авторизаційного / інформаційного листа від виробника або його офіційного представника на території України, щодо наявності партнерських відносин та підтвердженням гарантійних зобов’язань виробника.
Відповідь: Замовник вимагає наявність авторизаційного / інформаційного листа від виробника або його офіційного представника на території України, щодо наявності партнерських відносин та підтвердженням гарантійних зобов’язань виробника з метою підтвердження, що учасник є надійним постачальником та забезпечить виконання умов закупівлі. Також це забезпечує високу якість товару, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності товару (принцип ефективності та раціональності закупівлі). Окрім того потенційно забезпечує мінімальну націнку на товар, а як наслідок нижчі цінові пропозиції, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни (принцип максимальної економії). Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товар, який постачатиметься учасником не отриманий ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо, (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України в необхідній кількості, розмитнення та реєстрацію на території України.
Дата відповіді: 04.11.2021 15:40
Відповідь надана

Тема 1

Номер: 673b862be6b94269b7624e3e5960cc64
Дата опублікування: 02.11.2021 22:02
Опис: Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві у складі пристрою персонального комп’ютера? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Відповідь: В тендерній документації не передбачна наявність встановленої операційної системи. Якщо ви маєте можливість встановити ліцензійну операційну системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) і це буде в бюджеті закупівлі - ми розглянемо дану пропозицію.
Дата відповіді: 04.11.2021 15:09
Відповідь надана

Онлайн сторінка для оформлення Замовником онлайн заявки-звернення щодо гарантійного випадку

Номер: e421212328904790ada5116680a731ab
Дата опублікування: 02.11.2021 10:31
Опис: Шановний Замовнику! У п. 17 Додатку № 4 до тендерної документації вказано: "Наявність онлайн сторінки для оформлення Замовником онлайн заявки-звернення щодо гарантійного випадку". Таким формулюванням Ви обмежуєте можливість участі у закупівлі учасників, які приймають заявки щодо гарантійного випадку за допомогою електронної пошти та/або телефона (не мають технічної можливості утримання працездатної онлайн сторінки для оформлення онлайн-заявок щодо гарантійного випадку). Просимо Вас, керуючись принципами здійснення публічних закупівель, передбаченими у статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", в тому числі принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них, обґрунтувати необхідність наявності саме онлайн сторінки для оформлення Замовником онлайн заявки-звернення щодо гарантійного випадку, або внести відповідні зміни до тендерної документації (які б дозволяли надавати учасникам інформацію щодо прийняття заявок щодо гарантійного випадку за допомогою електронної пошти та/або телефона).
Відповідь: Вимога щодо наявності онлайн сторінки для оформлення Замовником онлайн заявки-звернення, щодо гарантійного випадку жодним чином не ставить за мету обмеження та не обмежує конкуренції серед учасників чи виробників обладнання, а дозволяє Замовнику на період пандемії при on-line роботі ефективно та раціонально організувати діяльність та забезпечити функціонування IT-інфраструктури. Технології для її створення поширені та наявні у відкритому доступі.
Дата відповіді: 04.11.2021 15:22
Відповідь надана

Виробничі потужності

Номер: 1994a28740a94310a394f64da19e1e83
Дата опублікування: 02.11.2021 10:24
Опис: Шановний Замовнику! У п. 17 Додатку № 4 до тендерної документації вказано, що: "Персональний комп’ютер повинен бути від виробників, виробничі потужності яких знаходяться (розміщені / розташовані) не менше ніж в трьох країнах світу". Просимо Вас, керуючись принципами здійснення публічних закупівель, передбаченими у статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", обґрунтувати необхідність наявності у виробників пропонованих Вам до постачання персональних комп’ютерів виробничих потужностей саме у не менше ніж в трьох (!) країнах світу. Чому Вам необхідні такі великі виробничі потужності, якщо водночас з цією вимогою Ви у своїй тендерній документації просите надати авторизаційний / інформаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України, яким, власне, було б доцільно підтвердити можливість поставки Вам товару (прим.: що виробничих потужностей виробника ПК на території України цілком достатньо для здійснення своєчасної поставки згідно даної закупівлі). Звертаємо Вашу увагу, що завдяки вказаній вище вимозі щодо точної кількості виробничих площ у Вашій закупівлі не матимуть змогу взяти участь більшість вітчизняних виробників ПК (якщо не всі!), які не поширювали своє виробництво далі, ніж територія України, та які, у свою чергу, могли б запропонувати Вам якісний товар (також забезпечений офіційною гарантійною підтримкою), до того ж, за значно нижчою ціною, ніж іноземні виробники. Просимо Вас підтримати українських виробників ПК, а також, задля дотримання принципів максимальної економіії, ефективності та пропорційності, та недискримінації учасників і рівного ставлення до них, прибрати дискримінаційну вимогу щодо наявності у виробників пропонованих Вам до постачання персональних комп’ютерів виробничих потужностей у не менше ніж в трьох країнах світу.
Відповідь: Усі технічні вимоги, прораховані нашими технічними спеціалістами виходячи з завдань, функцій та з урахуванням перспективи масштабування ІТ-інфраструктури в подальшому, для забезпечення безперебійного функціонування комп’ютерної мережі університету та його структурних підрозділів. Вимоги щодо виробничих потужностей виробника, ставлять за мету придбання техніки високої якості і належну сервісну підтримку такої, які є визначальними (у тому числі наявність онлайн сторінки для оформлення Замовником онлайн заявки-звернення щодо гарантійного випадку) на ринку як України так і світу. Така вимога жодним чином не ставить за мету обмеження конкуренції серед учасників чи виробників обладнання: зазначеним у закупівлі вимогам до обладнання відповідають технічним рішення багатьох всесвітньо відомих виробників – лідерів у виробництві персональних комп’ютерів. Відповідно до п.3. ч.2. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі. Замовником, на виконання цитованих вимог законодавства, визначено технічні характеристики виходячи з власних потреб, специфіки діяльності та мети використання предмета закупівлі, при цьому тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. В тендерній документації не вказано конкретну торгівельну марку, модель товару, а вказані лише технічні характеристики предмету закупівлі. На даний час на споживчому ринку здійснюють свою діяльність значна кількість виробників такого комп’ютерного обладнання які можуть бути учасниками даної закупівлі. Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про Закупівлю та можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель, тощо. З огляду на зазначене, нашим підприємством в даній процедурі закупівель жодним чином не порушуються загальні принципи здійснення закупівель, зокрема, щодо недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, а відтак на даному етапі відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Дата відповіді: 04.11.2021 15:08