• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з встановлення автоматичної сигналізації, сповіщення про пожежу та передавання тривожних сповіщень на об’єктах: приміщення 3-го поверху та частини 2-го поверху Державної гімназії-інтернату з посиленою військово-фізичною підготовкою «Кадетський корпус»

Завершена

470 526.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 352.63 UAH
Період уточнення: 01.11.2021 12:43 - 07.11.2021 00:00
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: 004d6eb49f4d4cc895a9d90fddcd191b
Дата опублікування: 05.11.2021 18:05
Опис: .копія дійсного сертифікату на інжиніринг пожежної безпеки, який підтверджує (чи яким посвідчується), що інжиніринг пожежної безпеки учасника відповідає вимогам національного стандарту України ДСТУ ISO 23932:2018 Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи (ISO 23932:2009, IDT) (або іншого аналогічного національного стандарту), щодо сфери сертифікації (застосування), яка може бути віднесена до предмета закупівлі (зокрема, електромонтажні роботи/надання послуг з електромонтажних робіт). У складі пропозиції учасник повинен також надати довідку, складену у довільній формі, яка має містити інформацію з посиланням на офіційний сайт органу з сертифікації, яким видано сертифікат( з обов’язковим зазначенням реєстраційного номеру органу сертифікації в реєстрі НАА України), що надається учасником згідно з вимогами цього пункту, для здійснення замовником пошуку відповідної інформації в мережі Інтернет щодо перевірки видачі/чинності, наданого учасником сертифікату згідно з вимогами цього пункту. Вимога:2.1.Учасники у складі пропозиції повинні надати сертифікат який підтверджує, що система учасника протидії COVID-19 відповідає вимогам стандарту SIC.Covid-Free:2020, чинний на момент подачі пропозиції. У складі пропозиції учасник повинен також надати довідку, складену у довільній формі, яка має містити інформацію з посиланням на офіційний сайт органу з сертифікації, яким видано сертифікат( з обов’язковим зазначенням реєстраційного номеру органу сертифікації в реєстрі НАА України), що надається учасником згідно з вимогами цього пункту, для здійснення замовником пошуку відповідної інформації в мережі Інтернет щодо перевірки видачі/чинності, наданого учасником сертифікату згідно з вимогами цього пункту. 3.2.Під час відвідування об’єкту працівниками( в разі з’ясування об’єму монтажних робіт, вивчення проектної документації або в разі перемоги) обов’язкова наявність у представників Учасника документу, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації або негативний результат тестування (ПЛР або експрестесту на визначення антигену коронавірусу SARS-Cov-2, яке проведене не більш ніж за 72 години до здійснення заходу (відвідування тощо)). Статтею 5 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» встановлено основні принципи діяльності з акредитації, зокрема добровільність акредитації. Це саме підтверджено на офіційному сайті Національного агентства з акредитації України – добровільність акредитації. Цю ж інформацію викладено в п.7 Положення про Національне агентство з акредитації України.В статті 10 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» йдеться про органи з оцінки відповідності, які можуть бути акредитовані національним органом з акредитації. Але даний Закон не передбачає обов’язкову акредитацію Національним агентством з акредитації України, так як це суперечило б як вітчизняним так і міжнародним нормам. Враховуючи вищевикладене на сьогодні відсутній нормативно-правовий акт, що встановлює обов’язковість призначення та акредитації органів сертифікації систем менеджменту.Наполягаємо на внесення змін до тендерної документації з допущенням до участі учасників з сертифікатом ISO, виданий органом з оцінки відповідності, який не має акредитацію або не пройшов нотифікацію у встановленому порядку.Тим самим, не буде допущено порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
Відповідь: Шановний учасник! Частиною 5 ст. 23 Закону передбачено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. При цьому вимога тендерної документації щодо надання, сертифікату, не стосується підтвердження того, що пропонована учасником послуга/робота відповідає вимогам, встановленим у тендерній документації. Навпаки, дана вимога встановлена на підставі ч. 3 ст. 22 Закону та передбачає необхідність підтвердження відповідності претендента на надання послуг/виконання робіт встановленим державним та/або міжнародним стандартам. Запит вказаних документів, сприяє вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності надавати продукцію, послуги чи роботи, які задовольняють вимоги замовника та законодавства, а в учасника не може бути причин, від нього не залежних у разі, якщо він відповідає заявленим стандартам. При цьому відповідно, до діючого Законодавства, Закону України 17 травня 2001 року№ 2407-III «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», органи із сертифікації систем якості, систем управління якістю (тобто ISO, на підставі якого розроблений стандарт) систем екологічного управління, повинні бути акредитовані національним органом України з акредитації на предмет того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності. Дякуємо за запитання!
Дата відповіді: 08.11.2021 14:29