-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
вугілля кам'яне марки ДГ 13-100
Закупівля на 2022 рік, яка відбувається в 2021 року. Договірні зобов’язання виникають в межах та виключно за наявності кошторисних призначень.
Торги не відбулися
171 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 855.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 855.00 UAH
Період уточнення:
01.11.2021 10:19 - 09.11.2021 00:00
Відповідь надана
використання не чинного законодавства України.
Номер:
5b057cc03d814b31ac07f31e5b5a6f3c
Дата опублікування:
05.11.2021 18:26
Опис:
5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
Шановний Замовнику, чергове порушення...вкзані ище положення не відповідають чинній редакції ст. 17 Закону. (поняття злочин в чинній редакції не використовується).
Відповідь:
Відповідні зміни внесені в тендерну документацію
Дата відповіді:
08.11.2021 17:45
Відповідь надана
Учасник може поставити запитання по тендерній документації, а питання щодо річного плану не стосується тендерної документації.
Номер:
ec5608dee6de4b78b2a4152cab0f61a0
Дата опублікування:
05.11.2021 18:20
Опис:
так у тендерній документації вказаний строк поставки і умова оплати (післяоплата). Так з яких коштів ви будете платити?
якщо з коштів, що виделені вам у 2021 року- то яким чином? якщо поставка буде у 2022 році?
якщо за кошти 2022 року, то дана закупівля оголошена незаконно так як видатків на 2022 як і річного плану у вас ще не може бути по закону.
Надайте відповідь, у іншому випадку звернемось до аудиторської служби для перевірки та притягнення до відповідальності посадових осіб Замовника.
Відповідь:
Доброго дня, шановний учаснику! Згідно п. 1 ст. 4 Закону України “Про публічні закупівелі” від 25.12.2015 року №922- VIII (зі змінами та доповненями) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Згідно ч. 3 п. 2 ст. 4 Закону України “Про публічні закупівелі” від 25.12.2015 року №922- VIII (зі змінами та доповненями) у річному плані повинна міститися така інформація: розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі. Оскільки річний план не є фінансовим документом, а має інформативний та декларативний зміст щодо придбань, які планує здійснити замовник протягом вказаного періоду, то річний план затверджений по потребі замовника на очікувану вартість предмета закупівлі.
Відповідно до п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України 08.07.2010 № 2456-VI (зі змінами та доповненнями) розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України, якщо інше не передбачено бюджетним законодавством.
Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 02.12.2020 року.№ 1198 “Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 і від 22 липня 2020 р. № 641” заборонено на період дії карантину здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, а Державній казначейській службі здійснення відповідних платежів, крім випадків, коли предметом закупівлі є товари, роботи і послуги, необхідні для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, перелік яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 225 “Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 31, ст. 1074, ст. 1077, № 42, ст. 1361), а також для виконання бюджетних програм, коди програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету яких відповідають кодам функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету 0710-0763 згідно із законом про Державний бюджет України на відповідний бюджетний період.”
Враховуючи вищевикладене, слід зауважити, що оплата за поставлений товар здійснюється протягом 10-ти (десяти) банківських днів після поставки товара, згідно умов тендерної документації та проєкту Договору. Тобто на момент здійснення оплати кошторисні призначення на 2022 рік будуть затверджені.
Дата відповіді:
08.11.2021 16:53
Відповідь надана
порушення вимог Закону
Номер:
d5b2fd256672432b83601a576ae24ea1
Дата опублікування:
05.11.2021 18:16
Опис:
Витяг або свідоцтво з реєстру платників податку на додану вартість (для платників податку на додану варість). Витяг або свідоцтво з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку).
Шановний Замовнику? що вам заважає подивитись таку інформацію у відкритих даних? https://cabinet.tax.gov.ua/registers
Навіщо порушувати закон?
Відповідь:
Відповідні зміни внесені в тендерну документацію
Дата відповіді:
08.11.2021 17:44
Відповідь надана
видатки
Номер:
3cf8d49087ff48bab5235abf5e6a4061
Дата опублікування:
04.11.2021 13:20
Опис:
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15.01.2022.
у вас є річний план видатків на 2022 рік? чи як ви збираєтесь оплачувати товар?
Відповідь:
Учасник може поставити запитання по тендерній документації, а питання щодо річного плану не стосується тендерної документації.
Дата відповіді:
04.11.2021 16:25
Відповідь надана
Згідно п.1 ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» вугілля, що застосовується для побутових потреб, тобто для опалення, повинне відповідати за своїми якісними, технологічними та фізико-механічними показниками вимогам, встановленим в Таблиці 1 вищевказаного ДСТУ. Згідно Таблиці 1 - Якісні, технологічні та фізико-механічні показники вугілля ДСТУ 7146:2010 значення показника «Масова частка кусків розміром менше нижчої границі» для вугілля ДГ 13-100 не повинно перевищувати 17%. Тому вимога щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції документу з результатами ситового аналізу встановлена відповідно до діючого законодавства, зокрема ДСТУ 7146:2010, з метою пересвідчення відповідності характеристик вугілля, яке пропонується учасником, вимогам діючих державних стандартів, зокрема, в частині відповідності фракційного складу вугілля.
Номер:
ec711875f86247199667e8b415049778
Дата опублікування:
04.11.2021 13:18
Опис:
А де ця вимога у тендерный документації?
ч5.ст.23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, УСТАНОВЛЕНИМ у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Ви не встановили вимоги щодо ситового аналізу, а вимаєте документи які повинні містити ситовий аналіз. Це порушення ч. 5 ст. 23 Закону.
Відповідь:
Дякую! Зміни внесено до тендерної документації.
Дата відповіді:
04.11.2021 16:13
Відповідь надана
аналогічний договір
Номер:
613e84a7d1114a23b0ee358fcfa13f3e
Дата опублікування:
02.11.2021 13:57
Опис:
Підкажіть будь-ласка аналогічний договір може бути вугілля камяне будь-яких марок за кодом ДК даних торгів,вірно?
Відповідь:
Так, за кодом ДК
Дата відповіді:
03.11.2021 16:15
Відповідь надана
Порушення вимог ст. 22 Закону
Номер:
ab225ad46c4c423fa2cb3ae3caf360ea
Дата опублікування:
02.11.2021 11:53
Опис:
Протокол випробування на марку вугілля, що закуповується замовником у відповідності до вимог цієї документації, видані незалежною лабораторією (із зазначенням показників зольності, вологості, сірки, теплоти згорання, ситового аналізу). Якщо учасник не є власником зазначених документів, у складі тендерної пропозиції такий
учасник повинен надати лист (листи) від власника (власників) такого документу, датований не раніше дати публікації оголошення про проведення торгів і адресований замовнику, в якому зазначено номер (номери) документу, дата його видачі та право використання учасником зазначених документів в цих торгах з посиланням на номер ідентифікатора закупівлі в електронній системі закупівель.
Шановний Замовнику, на підставі якого нормативно-правового акту ви вимагаете ситовий аналіз, якшо у вимогах до предмету закупівлі не встановлені вимоги до такого показника? зазначаємо, що згідно ст. 22,23 закону Замовник може вимагати документи, що підтверджують якість на відповідність вимогам що встановлені у тендерній документації.
Просимо виключити вимогу щодо зазначення у протоколі ситового аналізу.
Відповідь:
Згідно п.1 ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» вугілля, що застосовується для побутових потреб, тобто для опалення, повинне відповідати за своїми якісними, технологічними та фізико-механічними показниками вимогам, встановленим в Таблиці 1 вищевказаного ДСТУ.
Згідно Таблиці 1 - Якісні, технологічні та фізико-механічні показники вугілля ДСТУ 7146:2010 значення показника «Масова частка кусків розміром менше нижчої границі» для вугілля ДГ 13-100 не повинно перевищувати 17%.
Тому вимога щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції документу з результатами ситового аналізу встановлена відповідно до діючого законодавства, зокрема ДСТУ 7146:2010, з метою пересвідчення відповідності характеристик вугілля, яке пропонується учасником, вимогам діючих державних стандартів, зокрема, в частині відповідності фракційного складу вугілля.
Дата відповіді:
03.11.2021 15:56