-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція системи пожежної сигналізації (СПС), системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об’єкті: «Технічне переоснащення системи протипожежного захисту - системи пожежної сигналізації і системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей загальноосвітньої школи», за адресою: Одеська область, Одеський район, м. Чорноморськ, с. Малодолинське, вул. Зелена, 2
Завершена
1 900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 500.00 UAH
Період уточнення:
29.10.2021 20:39 - 06.11.2021 00:00
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
ee13872cab8640ad88987fcc9abc9e86
Дата опублікування:
03.11.2021 17:53
Опис:
Доброго дня, вимагаємо надати документацію у форматі word, для можливості учасників якісно підготувати пропозицію, та дотриматися встановлених Вами форм!
Відповідь:
Відділом освіти Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області розглянуто Ваше питання та в межах своєї компетенції повідомляємо про наступне. Відповіднодо вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 13 квітня 2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації» та Наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 18 березня 2016 року №477 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» вимоги до формату розміщення документів до оголошення (в т.ч. тендерної документації) відсутні. Замовник викладає в міжплатформенному форматі електронних документів, що призначений для подання поліграфічної продукції в електронному вигляді Portable Document Format (PDF) – формат, який має можливість багатосторінкового документу в одному файлі, і який легко конвертується наприклад програмою Adobe Acrobat в Word (DOC, DOCX). Учасники для зручності можуть використовувати інші доступні безкоштовні Інтернет-ресурси для конвертації документів. Розміщення тендерної документації у форматі Microsoft Word може нести подальше некоректне відображення документів на іншому електронному пристрої. Замовник не гарантує збереження форматування, макета та інших властивостей документа, тому тендерна документація та Додатки розміщені у форматі PDF.
Дата відповіді:
04.11.2021 17:27
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
311fbc96c8c64f83b869abbab4173157
Дата опублікування:
03.11.2021 17:52
Опис:
Доброго дня, В ТД зазначена вимога «-обов’язково оглянути об’єкт, та ознайомитися з обсягами». Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь:
Відділом освіти Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області розглянуто ваше питання та в рамках своєї компетенції повідомляємо, що найближчим часом буде виправлено дану умову тендерної документації.
Дата відповіді:
04.11.2021 17:25
Відповідь надана
незаконна вимога
Номер:
67679bcf2fd94ffb8fa813d7263e8ac0
Дата опублікування:
02.11.2021 18:20
Опис:
Згідно вимог тендерної документації вами встановлена вимога про надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, а саме перерахування коштів на депозитний рахунок Замовника. Забезпечення тендерної пропозиції регулюється ст. 25 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно якої відсутні положення про такий вид забезпечення пропозиції як перерахування коштів на рахунок Замовника. Гарантію має видавати учаснику банківська установа.
Таким чином, зазначена вимога порушує законодавство та дискримінує учасників, адже Замовник заздалегідь буде знати про участь у закупівлі кожного учасника.
Вимагаємо викласти дану вимогу у відповідності до законодавства. Якщо вами не буде внесено змін стосовно даної вимоги, ми будемо змушені звернутися за захистом своїх інтересів до АМКУ.
Відповідь:
Відділом освіти Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області розглянуто ваше питання та в рамках своєї компетенції повідомляємо, що умовами Закону України "Про публічні закупівлі" не передбачено, що забезпечення тендерної пропозиції повинно бути тільки у формі банківської гарантії та не визначенно вичерпний перелік виду забезпечень, а тому Замовником не порущено жодних вимог чинного законодавства України.
Дата відповіді:
02.11.2021 22:03
Відповідь надана
уточнення інформації
Номер:
310ed2e0461c43f891752d490a7de405
Дата опублікування:
02.11.2021 18:10
Опис:
Згідно розділу 5 додатку 2 до тендерної документації переможець має надати: картку із зразками підпису та відбитку печатки керівника та посадових осіб які мають право підпису підрядної організації. Надайте відповідь на питання: що це за картка? Яким нормативно-правовим документом встановлюється її обов’язкова наявність? Який вигляд картки має бути?
Відповідь:
Відділом освіти Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області розглянуто ваше питання та в рамках своєї компетенції повідомляємо, що дана картка вимагається від переможця з метою уникнення шахрайства посадових осіб та захисту замовника від будь-яких зловжівань щодо підроблення підпису своїх працівників при підготовці документів під час виконання робіт.
Дата відповіді:
02.11.2021 22:10
Відповідь надана
незаконна вимога
Номер:
d1b0b3ba90ce4f1d849b7638e3407d26
Дата опублікування:
02.11.2021 17:58
Опис:
Шановний Замовник! Згідно розділу 3 додатку №2 до тендерної документації Вами у табличці колонка №4 зазначено вказати загальний стаж роботи працівників у будівництві (роки).
Роботи, що передбачені предметом закупівлі здійснюються на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852. Згідно якої: Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень Кадрові вимоги 14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. 15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Отже, ліцензійними умовами не передбачається наявність у працівників обов’язкового стажу роботи у будівництві.
Таким чином, зазначена вимога порушує законодавство та дискримінує учасників. Вимагаємо викласти дану вимогу у відповідності до законодавства, в іншому випадку ми будемо змушені звернутися за захистом своїх інтересів до АМКУ. А також враховуючи соціальну значимість закупівлі, пов’язану в першу чергу із безпекою здоров’я та життям дітей - учнів школи . З метою забезпечення виконання якісних та професійних робіт, вважаємо за необхідне наполягати на включенні до тендерної документації спеціалізованих вимог щодо наявності працівників згідно вищезазначених ліцензійних вимог.
Відповідь:
Відділом освіти Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області розглянуто ваше питання та в рамках своєї компетенції повідомляємо, що в тексті зроблена описка та найближчим часом буде виправлено дану умову тендерної документації.
Дата відповіді:
02.11.2021 21:53
Відповідь надана
уточнення інформації
Номер:
96bf39029f194a688e10c8ecac146cef
Дата опублікування:
02.11.2021 17:41
Опис:
Шановний Замовник! Згідно розділу 1 додатку №2 до тендерної документації: «Все обладнання та мтб, що залучається учасника до виконання робіт має пройти відповідну перевірку у встановлені законом строки, в тому числі перевірку на безпеку експлуатації в установлений спосіб, на що учасником надаються підтверджуючі документи».
Зазначте перелік цих «підтверджуючих документів», яким нормативно-правовим актом передбачається проходження перевірки обладнання? Які документи буде приймати до уваги Замовник? Надайте чітку відповідь.
Відповідь:
Відділом освіти Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області розглянуто ваше питання та в рамках своєї компетенції повідомляємо, що в залежності від використання Вами обладнання та матеріально-технчної бази, вимірювальних приладів та ін., що буде використовуватись для виконання робіт, воно повинно бути перевірено, відкаліброване належним чином або ж пройти перевірку на безпеку експлуатації. Оскільки, нами як замовником невідомо, яка саме техніка, обаднання та ін. буде залучено вами для виконання робіт, тому не маємо можливість конкретезувати перелік цих «підтверджуючих документів», яким нормативно-правовим актом передбачається проходження перевірки обладнання, які документи буде приймати до уваги Замовник, та надати чітку відповідь під конкретно ваш випадок. Також, повідомляємо, що дана вимога не має дискримінаційного характеру, оскільки учасник зобов'язан знати в рамках виконання ним рабіт перелік вимог по використовуємому ним обладнання, мтб, та ін. та мати всі необхідні документи, що підтверджують проходження ним перевірки, техогляди та ін., в рамках вимог чинного законодавства України, з дотримманням ліцензійних умов та ін.
Дата відповіді:
03.11.2021 15:16