• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія (ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія): електрична енергія (ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія)

Оголошення про проведення відкритих торгів* 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; Відділ освіти Слов’янської міської військово-цивільної адміністрації Краматорського району Донецької області, пл. Соборна, будинок 2, місто Слов’янськ, Краматорський район, Донецька область, 84122, Код ЄДРПОУ 44475329; категорія: Орган державної влади. 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); Електрична енергія (ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія): електрична енергія (ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 2 350 000 кВт.год Україна. Відповідно до документації. 4) очікувана вартість предмета закупівлі; 11 280 000,00 грн з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 2022 рік 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 30.11.2021 23:00. 7) умови оплати; Умови оплати: основні етапи фінансування оплата після події: дата виставлення рахунку тип оплати: післяплата розмір оплати: 100% період (днів): 10 (календарні) Опис: Термін надання рахунку за спожиту електричну енергію та строк його оплати: термін надання рахунку за спожиту електричну енергію протягом 5 календарних днів після завершення місяця споживання; строк оплати – 10 календарних днів з дня отримання рахунків, термін оплати може бути продовжений у залежності від бюджетного фінансування. 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції; Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) – засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); Забезпечення тендерних пропозицій не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону; Дата та час розкриття тендерних пропозицій відповідно до Закону «Про публічні закупівлі». 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях; Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі. 56 400,00 грн. 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Не застосовується В оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Примітка* оголошення зроблено відповідно до частини другої статті 21 Закону України "Про публічні закупівлі".

Завершена

11 280 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 56 400.00 UAH
Період уточнення: 29.10.2021 16:54 - 20.11.2021 00:00
Відповідь надана

Щодоформування ціни пропозиції

Номер: 71126e716899417186dcecf0728ced7b
Дата опублікування: 15.11.2021 19:24
Опис: З метою запобігання демпінгу (необґрунтованому заниженню) ціни учасниками під час проведення закупівлі пропонуємо розглянути можливість внесення змін до тендерної документації шляхом обов’язкового застосування Учасниками формули розрахунку загальної суми тендерної пропозиції (загальної вартості тендерної пропозиції), яка розраховується та вноситься Учасником на електронний майданчик наступним чином: Ціна тендерної пропозиції = Цфакт * Ф, де Ф – плановий обсяг споживання електричної енергії (кВт*год), який Замовник має намір придбати за результатами цієї процедури закупівлі. Розрахунок ціни відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону, за яку Учасник згоден виконати замовлення, повинен здійснюватися наступним чином: Цфакт = (Цод*(1+К/100)+T+В)*1,2; де Цфакт – вартість електричної енергії за розрахунковий період; «Цод» – ціна за 1 кВт/год електричної енергії. «Цод» для даної процедури закупівлі не може бути нижчою прогнозованої ціни РДН ОЕС, яка для даної закупівлі становить – _____ грн. за 1 кВт*год без ПДВ. Дане значення визначено як середньозважену ціну на РДН у торговій зоні Об'єднана Енергетична Система України за перші 10 днів листопада 2021 року – _____ за 1 кВт*год без ПДВ за даними ДП «Оператор ринку», розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua, з урахуванням індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання. Замовник встановлює величину цього індикатора однакову для всіх Учасників в розмірі + 10%. «Цод» не включає ПДВ, Т, Р, К, В. «Т» – затверджений Постановою НКРЕКП тариф на послугу передачі електричної енергії НЕК «Укренерго» (оператор системи передачі – ОСП) на відповідний місяць постачання. «Т» є регульованою складовою ціни Договору і складає _____грн. кВт*год. «В» – затверджений постановою НКРЕКП від 11.06.2021 №971 тариф на здійснення операцій купівлі-продажу на ринку «на добу наперед» та внутрішньодобовому ринку в розмірі ____ грн./МВт∙год. «В» є регульованою складовою ціни Договору. «1,2» - математичне вираження ставки податку на додану вартість (ПДВ – 20 %), яке нараховується згідно Податкового кодексу України. «К» – коефіцієнт прибутковості Постачальника (маржа, вартість послуг Учасника), запропонований Учасником у відсотках від загальної ціни тендерної пропозиції (Цод), % *. Під час формування цінової пропозиції Учасники не можуть застосовувати показник маржі (вартість послуг Постачальника) «К» з мінусовим (від’ємним) значенням. Після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, що визначена найбільш економічно вигідною, замовник перевіряє показник маржі (вартість послуг Постачальника) «К» за вказаною вище формулою. Застосування учасником в своїй остаточній тендерній пропозиції мінусового (від’ємного) значення показника маржі (вартість послуг Постачальника) «К» вважатиметься не відповідністю вимогам тендерної документації і така тендерна пропозиція буде відхилена на підставі абз. 3 п.1 ч.1 ст. 31 Закону.
Відповідь: Шановний учаснику! Відділ освіти дякує вам за увагу та надану пропозицію щодо запобігання демпінгу, та повідомляє що це питання у вказаний час знаходиться на розгляді. У той же час просимо пояснити яким чином визначено запропонований вами 10% індикатор діапазону можливого коливання ціни електричної енергії у періоді постачання. Крім того, вами пропонується враховувати у складі ціни тариф на здійснення операцій купівлі-продажу на ринку «на добу наперед» та на внутрішньодобовому ринку. Згідно ЗУ «Про ринок електричної енергії», балансуючий ринок, ринок «на добу наперед», внутрішньодобовий ринок та двосторонні договори діють одночасно. Оскільки двосторонні договори укладаються між учасниками ринку у довільній формі поза організованими сегментами ринку, тариф на здійснення операцій купівлі-продажу на ринку «на добу наперед» та на внутрішньодобовому ринку, включений в формулу, на наш погляд може розглядатися іншими учасниками торгів як дискримінаційний.
Дата відповіді: 18.11.2021 17:00
Відповідь надана

щодо сертифікатів

Номер: 9aebfdb387684698a651af64c6b41b78
Дата опублікування: 12.11.2021 15:57
Опис: Шановний Замовнику! Під час підготовки пропозиції встановлена наявність положень, що суперечать принципам, які встановлені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», - добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Так у Тендерній документації в розділі ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пунктом 11 та 14 передбачено надання документального підтвердження сертифікації уповноваженою організацією відповідності управління якістю учасника закупівлі згідно вимогам ДСТУ OHSAS 18001:2010 Системи управління гігієною та безпекою праці. Вимоги (OHSAS 18001:2007, IDT) або ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), ISO 14001 Частиною 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено можливість включення Замовником до своєї тендерної документації іншої інформації, але наявність такої інформації повинно бути передбачено законодавством. Отримання вищевизначених сертифікатів ISO відповідно до законодавств України не є обов'язковим. Є закони та нормативно-правові акти України, які чітко обумовлюють, що потрібно для постачання електричної енергії. Таким чином вимоги щодо наявності даних сертифікатів не передбачені законодавством та є дискримінаційними, оскільки суттєво зменшують коло можливих учасників аукціону, а наявність таких чи подібних сертифікатів в того чи іншого учасника жодним чином не впливає на якість, своєчасність та ефективність при здійсненні постачання електричної енергії. За результатом розгляду справи № 826/15639/17 Апеляційний адміністративний суд дійшов позиції «тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних сертифікаційних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складів тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов`язковим для певної продукції, не може мати наслідком відхилення її замовником. Відтак, як вірно зазначив суд першої інстанції, відсутні підстави стверджувати, що ненадання учасником у складі тендерної пропозиції копії сертифікату відповідності, отримання якого не є обов`язковим, є порушенням умов Тендерної документації». Враховуючи зазначене, з метою приведення ТД до вимог діючого законодавства, просимо видалити вимоги щодо надання документального підтвердження сертифікації уповноваженою організацією відповідності управління якістю учасника закупівлі згідно вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), системи управління охороною здоров'я та безпекою праці учасника закупівлі згідно вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2019, IDT), системи екологічного управління учасника закупівлі згідно вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT)
Відповідь: Шановний учаснику! Відділ освіти не вбачає дискримінаційними вимогами (такими що суттєво зменшують коло можливих учасників аукціону), надання сертифікатів відповідності управління якістю учасника закупівлі згідно вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), системи управління охороною здоров'я та безпекою праці учасника закупівлі згідно вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2019, IDT), системи екологічного управління учасника закупівлі згідно вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), про що свідчить успішне проведення відкритих торгів у попередніх роках.
Дата відповіді: 17.11.2021 17:10
Відповідь надана

Тендерна Документація

Номер: fc08422430d640cd9cd23f58df90abdf
Дата опублікування: 02.11.2021 09:54
Опис: Доброго дня! У Тендерної Докуменитації Вами висунуто вимогу про надання Аналогічного договору що підтверджує виконання аналогічного договору. Чи можливе надання Учасником договору що перебуває у процесі виконнаня (2021 року) з наданням підтверджуючих документів щодо його виконання більш ніж на 80 % (акти приймання-передачі товару, позитивний відгук від Замовника, тощо) у зв'язку із тим, що Учасник є новим учасником ринку? Дякую!
Відповідь: Відділ освіти Слов’янської міської ВЦА у відповідь на ваш запит щодо аналогічного договору, повідомляє наступне. На виконання ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» одним з кваліфікаційних критеріїв до учасників тендеру визначено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. З метою дотриманням принципів, закріплених у пунктах 1-6 частини першої статті 5 Закону, зокрема таких як недискримінація учасників та рівне ставлення до них, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників, тендерним комітетом відділу освіти не буде відхилена пропозиція учасника, яким буде надано укладений діючий договір з аналогічним предметом закупівлі, за умови його виконання в обсязі не менше 80 % (що підтверджується наданням відповідних документів) та позитивним листом - відгуком від контрагента.
Дата відповіді: 04.11.2021 16:48
Відповідь надана

Щодо тендерної документації

Номер: 00073eb55dde460e83269e2fbcd6d94c
Дата опублікування: 02.11.2021 09:49
Опис: Шановний Замовник! Тендерною документацією вимагається надати: " чинний сертифікат ДСТУ OHSAS 18001:2010 «Системи управління гігієною та безпекою праці» або OHSAS 18000:2007". Повідомляємо, що згідно Наказу від 26.12.2019 № 502 ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" на заміну ДСТУ OHSAS 18001:2010 застосовується ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT). Просимо Замовника передбачити можливість надання в складі тендерної пропозиції Учасника сертифікату OHSAS 45001:2018 або ISO 45001:2019 у відповідності до діючого законодавства. Дякуємо
Відповідь: До тендерної документації внесені зміни.
Дата відповіді: 02.11.2021 16:04