• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

код за ДК 021:2015 - 18520000-0, Персональні хронометри (Годинники наручні з логотипом у подарунковому футлярі)

Годинники наручні з логотипом у подарунковому футлярі

Завершена

120 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 200.00 UAH
Період уточнення: 28.10.2021 15:40 - 03.11.2021 16:00
Відповідь надана

Просимо Вас надати наступні РОЗ’ЯСНЕННЯ:

Номер: 062dd7b0ed8d4af18d75aaaa90362664
Дата опублікування: 02.11.2021 17:08
Опис: 1. На якій підставі прийнято рішення проводити спрощену процедуру закупівлі та чим обґрунтована відмова від проведення відкритих торгів? 2. Надати обґрунтування закупівлі годинників саме торгової марки “Time-R” ТОВ «Київський годинниковий завод» 3. Надати обґрунтування закупівлі годинників саме моделей «TIME-R 319-523» та «TIME-R 460-523» ТОВ «Київський годинниковий завод» 4. Керуючись якими нормами чинного законодавства та особистими міркуваннями, Замовник не передбачає надання еквівалентів заявлених моделей «TIME-R 319-523» та «TIME-R 460-523»? 5. Надати обґрунтування встановлення вимог до діаметру чоловічого годинника саме 42 мм та жіночого - 33 мм 6. Пояснити яким чином зазначення розмірів корпусів до долі мм можуть впливати на якість або на функціональні особливості предмета закупівлі. 7. Надати обґрунтування вимоги посереднього механізму виробництва Японії, а не, наприклад, Швейцарії, який цілком вкладається у встановлену замовником очікувану вартість закупівлі 8. Надати обґрунтування вимоги корпусів з латуні, а не з високоякісної сталі, які цілком вкладаються у встановлену замовником очікувану вартість закупівлі 9. Надати обґрунтування вимог до кольору корпусів годинників, циферблатів, типу та кольору індикації, стрілок та інших вимог до предмету закупівлі 10. Надати економічне обґрунтування розміру очікуваної вартості закупівлі у розмірі 120 000,00 грн. всього за 80 годинників посередньої комплектації (що складає аж 1 500,00 грн. за одиницю) та порядку її формування 11. в цілях підвищення якості предмета закупівлі пропонуємо для чоловічих та жіночих годинників встановити гарантійний термін 36 місяців, покриття позолота IPG, встановити водозахист 5 АТМ, оскільки встановлений Замовником мінімальний рівень 3 АТМ взагалі НЕ Є ВОДОЗАХИСТОМ та виконує виключно бризко відштовхувальну функцію(максимум може протистояти випадковим краплям) й властива навіть дешевим китайським годинникам, при тому годинники з водозахистом 5 АТМ (50м) стійко витримують миття рук, дощ, душ та навіть занурення у воду. Також пропонуємо передбачити у годинниках не японський, а ШВЕЙЦАРСЬКИЙ механізм. Встановлена Замовником очікувана вартість предмету закупівлі цілком дозволяє це зробити 12. просимо ЧІТКО ПРОПИСАТИ технологію виробництва ремінця з «натуральної шкіри природньої структури», яка вимагається Замовником та СТАНДАРТИ, яким мають відповідати зазначені ремені, щоб їх вважати такими, що відповідають визначенню Замовника 13. просимо З’ЯСУВАТИ на якій підставі у характеристиках предмета закупівлі - годинників «TIME-R 319-523» та «TIME-R 460-523» ТОВ «Київський годинниковий завод», зазначені характеристики, якім ці годинники НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ, зокрема НЕ вироблені з «натуральної шкіри природньої структури (цільна, не пресована)», а також не містять деяких інших зазначених характеристик предмета закупівлі 14. На якій підставі Замовник всупереч п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, у вимогах до предмета закупівлі розмістив зазначені у нашій скарзі вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, більш того, відкрито заявив про це в Оголошенні 15. Чому Замовник грубо порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», у т.ч. для «спрощеної» процедури закупівлі, вимагаючи годинники конкретної торгової марки TIME-R, конкретних моделей TIME-R 319-523» та «TIME-R 460-523» конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» 16. Чому Замовник не вважає за потрібне у важких економічних умовах, викликаних пандемією короновірусу та в порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України, а також всупереч заявам Президента та міністра внутрішніх справ України, максимально ефективно та економно використовувати бюджетні кошти та збирається здійснити закупівлю за БІЛЬШ НІЖ ВДВІЧІ завищеною ціною у конкретного постачальника, свідомо обмежуючи конкуренцію встановленими вимогами Додатка 2 до Оголошення про закупівлю. Яка публічна позиція начальника Державної установи "Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України"з зазначеного приводу? Заздалегідь вдячні за надання розгорнутих роз’яснень ПО СУТІ поставлених питань, по кожному пункту окремо, та приведення оголошення у відповідність до чинного законодавства України
Відповідь: Шановний учаснику! Повідомляємо, що дана закупівля у визначенні Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) є спрощеною закупівлею, оскільки очікувана вартість предмета закупівлі перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону. Спрощена закупівля, згідно з частиною 1 статті 14 Закону, проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону. Відповідно до абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може («може», а не зобов’язаний) вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Аналогічний висновок простежується і в Таблиці 2 до листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 05.05.2020 р. № 3304-04/28729-06. Дана продукція закуповується, як сувенірна, з метою відзначення (нагородження) окремих громадян. Керуючись вимогами до якості та довговічності сувенірної продукції, що закуповується, моделі годинників, зазначені в Додатку 1, зарекомендували себе на практиці. Враховуючи зазначене, інформацію про проведення зазначеної спрощеної закупівлі підготовлено замовником у повній відповідності до вимог Закону. Стосовно ремінця, варто зазначити, що він має бути міцним, якісним, та виготовлений з натуральної шкіри природної структури (цільної, не пресованої). Вимога чітко прописати технологію виробництва ремінця з натуральної шкіри природньої структури є необґрунтованою і не може бути задоволена у зв’язку тим, що технологія виробництва ремінця знаходиться поза межами компетенції Замовника. Щодо формування розміру очікуваної вартості, повідомляємо, що під час підготовки документації спрощеної закупівлі, проводився всебічний розгляд пропозицій на ринку України на підставі інформації, розміщеної у мережі Інтернет та електронній системі «Prozorro», з урахуванням належної якості, цінової пропозиції і відповідно до норм чинного законодавства. Крім цього, ініціатор зазначає, що Замовник закладає у бюджет явно завищену ціну, позбавляючи інших учасників права надати свою продукцію. Саме формулювання претензії є не обґрунтованим, виходячи з принципу торгів на зниження вартості товару і цим самим формулюванням Ініціатор нівелює процедуру закупівлі через електронну систему «Prozorro». Враховуючи викладене, вважаємо, що згадана спрощена закупівля, у тому числі відповідні документи, що підготовлені для її проведення, повністю відповідають вимогам Закону. Зміни до «Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» Замовником вноситися не будуть.
Дата відповіді: 03.11.2021 08:55