• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Кислота борна для ВП РАЕС, ВП ХАЕС

Детальний графік поставки зазначено у Додатку 3 до ТД

Торги не відбулися

4 610 733.75 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 46 107.34 UAH
Період уточнення: 27.10.2021 14:26 - 30.11.2021 00:00
Відповідь надана

Проект договору

Номер: a7c0458912794f159433c26d159b2a80
Дата опублікування: 18.11.2021 19:49
Опис: Шановний замовник. Просимо видалити з проекту договору п. 4.6. у звязку з тим що згідно ст. 627 Цивільного кодексу України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Але пункт 4.6. порушує низьку актів законодавства та вимог справедливості, а також порушує умови цього ж договіру що замовник пропонує до підписання. 1) згідно п 6.1.1. договору покупець зобовязаний своєчасно та в повному обсязі сплачувати вартість поставленої продукції. Згідно п. 6.3.1. та 6.3.2. Постачальний повинен поставити товар відповідної якості та у відповідний строк. Згідно п.4.2. Покупець оплачує товар тільки ПІСЛЯ прохождення процедури приймання та вхідних контролів. Також згідно п.6.4.1 Постачальник має право своєчасно та в повному обсязі отримувати оплату за поставлену продукцію. Таким чином п. 4.6. порушує умови цьоьго ж самого договору. 2) Також п.4.6. порушує ЗУ "Про публічні закупівлі" тим що має дискримінацію. Тому що якщо учасник має спори за іншими договорами с цим замовником (але які не привели до розірвання іншого договору) - то згідно цього пункту він може не отримати своєчасну оплату за цим договором. Таким чином термін оплати для такого учасника буде більшим ніж у учасника який немає спорів по договорам із Замовником. 3) Також п 4.6. порушує ст. 511 ЦК України довозляючи затримку оплатиза цим договорам при спорах за іншими договорами учасника із замовником. 4) Також п.4.6. порушує п.1 ст. 692 ЦК України та може привезти до колізії зі п.5 цієї ж статті. п.4.6. проекту договору порушує ще кілька актів законодавства та може вважатися нікчемним. Таким чином просимо видалити п.4.6. з проекту договору.
Відповідь: Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади визначені положеннями Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон про закупівлі). Відповідно до ст. 1 Закону про закупівлі: тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель; переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі; договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. Відповідно до п. 8 ч. 2, ч. 4 ст. 22 Закону про закупівлі у тендерній документації зазначаються такі відомості: проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно з приписами ст. 41 Закону про закупівлі договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Забороняється укладення договорів про закупівлю, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, крім випадків, передбачених цим Законом. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Закон про закупівлі не містить інших заборон та обмежень до змісту договору про закупівлю. Водночас відповідно до ч. 4 ст. 179, ч. 2 ст. 181, ч. 2 ст. 265 Господарського кодексу України при укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі вільного волевиявлення, коли сторони мають право погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству. Проект договору може бути запропонований будь-якою з сторін. Договір поставки укладається на розсуд сторін або відповідно до державного замовлення. Разом з тим, відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 3, ч. 2, 3 ст. 6, ч. 1 ст. 212, ч. 1 ст. 627, ч. 1 ст. 692 Цивільного кодексу України однією із загальних засад цивільного законодавства є свобода договору. Сторони мають право врегулювати у договорі, який передбачений актами цивільного законодавства, свої відносини, які не врегульовані цими актами, сторони в договорі можуть відступити від положень актів цивільного законодавства і врегулювати свої відносини на власний розсуд. Сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Особи, які вчиняють правочин, мають право обумовити настання або зміну прав та обов'язків обставиною, щодо якої невідомо, настане вона чи ні (відкладальна обставина). Покупець зобов'язаний оплатити товар після його прийняття або прийняття товаророзпорядчих документів на нього, якщо договором або актами цивільного законодавства не встановлений інший строк оплати товару. Тобто сторони господарського договору, в т.ч. договору про закупівлю, можуть визначити в договорі особливий порядок розрахунків і, зокрема, передбачати передумови та відкладальні обставини для здійснення платежу за поставлений товар. Чим і скористався замовник.
Дата відповіді: 23.11.2021 09:19
Відповідь надана

Дилерство

Номер: 412507483da04112b2ff984bab13cd44
Дата опублікування: 18.11.2021 11:44
Опис: Шановний замовник. Згідно ТД Якщо учасник не є виробником, у складі тендерної пропозиції додатково надається документальне підтвердження статусу уповноваженого представника (дилера, дистриб’ютора тощо) виробника. Просимо внести зміни щодо можливості надання такого підтвердження від регіонального представництва виробника.
Відповідь: Ваше звернення розглянуто. Зміни до тендерної документації будуть внесені у встановленому порядку.
Дата відповіді: 23.11.2021 09:15
Відповідь надана

Проект договору для нерезидента

Номер: 5f00f73cb4e741f69b4189e917d99886
Дата опублікування: 11.11.2021 11:21
Опис: Шановний замовник. Просимо виключити дискримінаційну вимогу в п.9.3. проекту договору для нерезидента (додаток 5). А саме арбітражну оговорку згідно якої учасник-нерезидент повинен звертатись виключно до МКАС. Просимо доповнити п.9.3. моливістю звертатись до Господарського суду за місцем розташування Замовника.
Відповідь: Ваше звернення розглянуто. Зміни до тендерної документації будуть внесені у встановленому порядку.
Дата відповіді: 16.11.2021 14:48