-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Ноутбуки
Ноутбуки
Завершена
159 530.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 797.65 UAH
мін. крок: 0.5% або 797.65 UAH
Період уточнення:
26.10.2021 18:10 - 01.11.2021 00:00
Без відповіді
Технічні вимоги
Номер:
e76e5baf404b4d52b3d47696637c245e
Дата опублікування:
29.10.2021 12:29
Опис:
Щодо кутів 178/178, ми погоджуємось що патент на IPS є, але перекладіть вірно його: там зазначено матриці з кутами огляду до 178/178 градусів, а не точно (дорівнює) 178/178, тому виробники ноутбуків у своїх технічних харктеристиках до ноутбуків зазанчають матриця IPS 170/170 або матриця IPS 85/85/85/85 (HP, Lenovo, Acer та інші). Прикро, що цю закупівлю не можно оскаржити в АМКУ, бо любий ноутбук, який Вам запропонують не буде відповідати вимозі 178/178, но нічого напишему відгук в Дозорро та повідомиво ДАСУ про порушення не відповідності закупівлі ноутбуків, які не відповідають вимогам.
Відповідь надана
Тема 1
Номер:
13a5600f43c84d5394a108ed2178699f
Дата опублікування:
29.10.2021 06:44
Опис:
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978)? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged
Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase)
Відповідь:
Доброго дня Шановний Учасник! Вказана вами ліцензійна операційна система допускається , в тендерній документації в Додатку 5 прописується що, всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі,джерело його походження або виробника ,слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент». Тобто товар не з нижчою технічною характеристикою.
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа. Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ). 1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c,. В свою чергу повідомляємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правовідносини учасника із виробником широко поширена як у приватних закупівлях, так і у публічних закупівлях, що розміщується у системі PROZORRO.
Дата відповіді:
29.10.2021 11:05
Відповідь надана
Технічні вимоги
Номер:
6c0eda69747449a6b65f21db2c7a02a8
Дата опублікування:
28.10.2021 15:58
Опис:
Шановний Замовник! Жоден ноутбук не відповідає вимозі "тип матриці – IPS (кут огляду 178/178)" - максимально "170/170". Просимо внести зміни.
Відповідь:
Шановний Учасник, відповідно до Вашого звернення щодо типу матриці IPS, повідомляємо про наступне. Виробниками матриці IPS є: AU Optronics; Acer; BOE; Japan Display Inc; LG Display; Panasonic Liquid Crystal Display Co, Ltd; Samsung; Sony . Загальноприйнятий параметр кута огляду для IPS матриць є 178/178 градусів. Отже, коло потенційних учасників ніяк не обмежено, та не має жодного порушення чинного законодавства. Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно виходячи з власних потреб у об’ємах товару та сфері застосування товару, а не за погодженням з всіма чи окремими потенційними учасниками процедури закупівлі. Учасники процедури закупівлі зобов’язані надавати такі пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення та тендерної документації можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до вимог чинного законодавства. У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». Під «еквівалентом» слід розуміти товар, технічні характеристики якого є не гіршими або кращими від тих, які визначені в даній Технічній специфікації. . Зважаючи на викладене вище, у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.
Дата відповіді:
29.10.2021 10:51