• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Солоненський навчально-виховний комплекс Павлівської сільської ради Запорізького району Запорізької області за адресою : Україна, Запорізька область, Вільнянський район, с.Солоне, вул. Лесі Українки,1В. Технічне переоснащення системи пожежної сигналізації,оповіщення про пожежу та покажчиків напрямку евакуювання"(ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи)

1. Найменування замовника: СОЛОНЕНСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС ПАВЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ. 2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 26337851. 4. Місцезнаходження замовника: 70021, Запорізька обл., Вільнянський р-н, село Солоне, ВУЛИЦЯ ЛЕСІ УКРАЇНКИ, будинок 1В. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Голова тендерного комітету Коровіна Олена Сергіївна, директор, тел. +380685442040, e-mail: soloosh@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Послуги. 7.Конкретна назва предмета закупівлі: Солоненський навчально-виховний комплекс Павлівської сільської ради Запорізького району Запорізької області за адресою : Україна, Запорізька область, район, с.Солоне, вул. Лесі Українки,1В. Технічне переоснащення системи пожежної сигналізації,оповіщення про пожежу та покажчиків напрямку евакуювання" (ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи) 8.Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9.Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи 10.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) послуга. 11.Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Солоненський НВК Павлівської сільської ради, 70021, Запорізька обл., Вільнянський р-н, село Солоне, ВУЛИЦЯ ЛЕСІ УКРАЇНКИ, будинок 1В. 12.Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 20.12.2021 року. 13.Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): 100% післяоплата. Розрахунки на надані послуги здійснюються Замовником шляхом безготівкової сплати на підставі акту наданих послуг ,протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту надання послуг Замовнику .У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється на протязі 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення (асигнування )на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. 14.Очікувана вартість предмета закупівлі: 420000,00 грн. (чотириста двадцять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. 15.Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Не передбачено. 16.Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 17.Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1% від очікуваної вартості. 18.Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 19.Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): Відсутні. 20.Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «17» листопада 2021 року. 21.Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22.Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 23.Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки надання забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 24.Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 25.Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 26.Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».

Торги не відбулися

420 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 200.00 UAH
Період уточнення: 26.10.2021 17:19 - 07.11.2021 00:00
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: b510b26d59374530af244ae71adc5b6b
Дата опублікування: 05.11.2021 17:41
Опис: Вимога: Також дана довідка повинна містити інформацію про наявність штатного інженера з проектно-кошторисної роботи. На підтвердження вказаної інформації учасник обов’язково додає документи, які повинні підтвердити факт працевлаштування кожного з працівників, вказаних в довідці (надати копії трудових книжок або трудовий договір. У зв’язку з тим, що у рамках цивільного кодексу та ін. договори ЦПХ вважаються разовими, відносини оформлені шляхом договорів цивільно-правових відносин в даній закупівлі не розглядаються).Шановний Замовнику, чому під час формування критерії щодо кваліфікації працівників , Ви не керуєтесь Постановою КМБ №852, що регулює діяніть у сфері протипожежних послуг. Така Постанова не містить посади - інженера зпроектно-кошторисної роботи. Тому даний спеціалість може залучатися за ЦПД. Внесіть зміни.
Відповідь: Під час формування тендерної документації Замовники керуються ЗУ «Про публічні закупівлі», який не містить вичерпного переліку документів, які повинна містити тендерна документація; відкрити реєстрами; аналогічними закупівлями тощо і Постанова № 852 не охоплює усіх правил, які повинні бути враховані при встановленні систем протипожежного захисту. Дана вимога викладена таким чином, щоб Замовник міг переконатись у факті працевлаштуванні, тобто документальному підтверджені трудових відносин з працівниками, а договори ЦПХ не є документами, які можуть підтвердити трудові відносини, тому що при них Замовник та Виконавець не вступають у трудові відносини та не несуть ніякої відповідальності.
Дата відповіді: 08.11.2021 21:44
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: 77e15dabb3e349568d7745e99f8da2c7
Дата опублікування: 05.11.2021 17:39
Опис: Вимога:З огляду на специфіку об’єкту та інформацію, яка зазначена у проекті у складі документів, які підтверджують виконання аналогічних договорів учасник повинен надати, не менше двох, виконаних в повному обсязі договорів на встановлення пожежної сигналізації та системиоповіщення про пожежу класу наслідків не менше СС2 та системи оповіщення класу не менше ніж СО3.Дана вимога є специфічною, а саме про класу наслідків об'ктів СС2 та СО3, а не аналогічною. Видаліть вимогу
Відповідь: Шановний потенційний учаснику, дана вимога жодним чином не є ані дискримінаційною, ані специфічною, тому що технічна частина даної закупівлі містить обладнання, яке потрібно для системи СО3. Клас наслідків: СС2 є класом наслідків об’єкту даної закупівлі і це можливо побачити у відкритому доступі на інформаційних ресурсах. Тому ця вимога є цілком обґрунтованою та аналогічною.
Дата відповіді: 08.11.2021 21:43
Відповідь надана

Відгук

Номер: f5e994a109d94a3e80233c40c2c6cc8a
Дата опублікування: 05.11.2021 17:37
Опис: Відгук повинен містити інформацію про номер та дату договору, предмет договору та інформацію про належне виконання робіт/послуг, а також інформацію щодо виконання норм гарантійного (сервісного) обслугову.Вимога до датувавання відгуків датою оголошення даної закупіввлі є дискримінаційними і створює штучні перепони для учасників закупівлі і є порушенням ст.5 п.4 і ст.22 п.4 Закону про публічні закупівлі. Вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Шановний потенційний учаснику, тендерна документація даної закупівлі не містить «вимоги про датування відгуків датою оголошення», просимо Вас уважніше вивчити кваліфікаційні вимоги.
Дата відповіді: 08.11.2021 21:42
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: 8661f9767604499dac6acd3434b3f245
Дата опублікування: 05.11.2021 17:36
Опис: Вимога:Перелік та об'єм додаткових витратних матеріалів необхідних для монтажу систем згідно з договором, визначається підрядником самостійно в межах ціни договору. Переможець даної процедури погоджується з безкоштовним сервісним та/або гарантійним обслуговуванням встановленої системи впродовж 24 місяців (надати підтвердження). Обладнання, яке вийшло з ладу впродовж гарантійного терміну замінюється Виконавцем за власний рахунок. З огляду на це Виконавець повинен бути або зареєстрований у регіоні Замовника або підтвердити наявність технічного персоналу, який може прибути на об’єкт не пізніше ніж за 2 години після повідомлення Замовником про несправність системи. По-перше, Ліцензія на на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення діє на всій території України і не має територіальної прив'язки. По-друге, проводиться закупівля наТехнічне переоснащення системи пожежної сигналізації,оповіщення про пожежу та покажчиків напрямку евакуювання, а не на технічне обслуговування СПС. Для здійсненя технічного обслуговування СПС укладається окремий договір, тобто проводиться окрема закупівля. Технічне обслуговування СПС проводиться згідно з Наказу МВС "Про затвердження Правил з пожежного спостерігання". Відповідно до Наказу МВС "Про затвердження Правил з пожежного спостерігання" усунення несправності протипожежної автоматики проводиться протягом 12 годин з моменту спрацювання в містах обласного підпорядкування та 24 годин в інших населених пунктах”.Просимо видалити дану вимогу. Після здійснення монтажу системи пожежної сигналізації Замовник відповідно до акону України «Про захист прав споживачів» має право на гарантійний ремонт (гарантійної заміни) обладнання СПС. При пред'явленні вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк, в разі виникнення потреби в перевірці якості - протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю сторін. Таким чином, вимога про розташування учасника або представника у вигляді технічного персоналу в регіоні Замовника є незаконною та безпідставною. Видаліть дну дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Шановний потенційний учаснику, у відповідності до діючих нормативних актів пояснюємо наступне: по-перше: Замовник має право користуватись не тільки одним законодавчим актом, тому вимоги тендерної документації викладені з урахуванням вимог профільних законів; по-друге: дана вимога не має ніякого відношення до технічного облуговування, у тому числі норм Наказу МВС "Про затвердження Правил з пожежного спостерігання". Відповідно до Наказу МВС "Про затвердження Правил з пожежного спостерігання". Наша вимога є нормами гарантійного обслуговування, яка регламентується іншими Постановами та актами, зокрема: Постановою КМУ № 251 «Про затвердження Порядку гарантійного обслуговування або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів», згідно якої «..Гарантійне обслуговування полягає у тому, що виробник (продавець, виконавець) протягом гарантійного терміну зобов'язується виконувати роботи з введення товару в експлуатацію, технічного обслуговування, а також усувати виявлені недоліки проданого товару (відхилення від вимог нормативного документа та інформації про товар). Роботи з гарантійного обслуговування виконуються для споживача безоплатно.» без обмежень по строкам. Тобто впродовж гарантійного терміну, який зазначений в технічному завданні закупівлі, обслуговуюча організація буде виконувати роботи першого регламенту, згідно РД 009-01-96 ВСТАНОВЛЕННЯ ПОЖЕЖНОЇ АВТОМАТИКИ ПРАВИЛА ТЕХНІЧНОГО ЗМІСТ, до яких не входить ремонт. І як раз підрядна організація повинна здійснювати ремонт та безкоштовну заміну обладнання впродовж гарантійного терміну, згідно вказаної вище постанови. Згідно п. 9 ст. 7 ЗУ «Про захист прав споживачів» Гарантійне зобов'язання не припиняється у разі неможливості виконання такого зобов'язання з причини відсутності необхідних для його виконання матеріалів, комплектуючих або запасних частин.» Тобто підрядник повинен замінити не робоче обладнання, матеріали чи вироби на резервне для ремонту. Таким чином, вимога про розташування учасника або представника у вигляді технічного персоналу в регіоні Замовника має під собою юридичну підставу. Маємо зазначити що п. 6 ст. 8 дозволяє Замовнику вимагати заміну товару негайно, а заміна протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю сторін застосовується в разі виникнення потреби в перевірці якості. Ці обставини не будуть мати ніякого відношення до нашого випадку, тому що мова йде про заміну обладнання, товару, матеріалу, робіт тощо, які повинні бути замінені виробником та/або виконавецем тому що вийшлі з ладу, т.е нам не потрібно перевіряти його якість, нам потрібна працездана система пожежної сигналізації. Звертаємо Вашу увагу, що на сьогоднішній день є нормативна законодавча база, яка регламентує відповідальність посадових осіб на об’єкті, які повинні забезпечити охорону життя дітей та персоналу, який постійно знаходиться на об’єкті, а події в Одесі та Запоріжжі доводять, що система пожежної сигналізації має бути справна цілодобово без винятків, тобто ми як Замовник не маємо повноважень брати на себе відповідальність за несправність системи та чекання технічного персоналу, який усуне несправності в невідомий нам термін, більш того діюче законодавство не містить вичерпаних вимог та шаблонів оголошень та тендерних документацій, тому Замовнику надано право зазначати інформацію на свій розсуд. (згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» ст.. 22 ми, як Замовник маємо право вносити інформацію, яку «вважаємо за необхідне включити до тендерної документації».).
Дата відповіді: 08.11.2021 21:40