-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Монтаж системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу КЗ КДЮСШ № 2 по вул. Курганній, 64 в місті Кропивницькому
Завершена
118 273.84
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 182.73 UAH
мін. крок: 1% або 1 182.73 UAH
Період уточнення:
26.10.2021 17:07 - 01.11.2021 00:00
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
3cc6ac1260644aa6bf1fdd99d0f22569
Дата опублікування:
29.10.2021 18:09
Опис:
В оголошенні зазначена вимога "надані документи повинні бути видані не раніше дати оголошення", що є дискримінаційним!
Згідно якого нормативно правового акту встановлена дана вимога ???
Які саме документи Ви хочете бачити оновленими?? договора та відгуки??
Ви навмисно дискримінуєте учасників тому що вже маєте обраного Вами переможця??
В разі не видалення даної вимоги з оголошення, будемо звертатися до контролюючих органів, на предмет перевірки даного тендеру на корупційну змову!
Відповідь:
Шановний учаснику! Оголошення про проведення спрощеної закупівлі розроблено відповідно до вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», де, серед іншого, визначено право замовника зазначати в оголошенні іншу інформацію, яку він вважає за необхідне зазначити. Інформація в оголошенні щодо термінів видання документів чітко визначає, які документи мають бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Дана вимога не стосується документів, що видаються уповноваженими на те органами у формі та спосіб, визначений чинним законодавством або що укладаються відповідно до норм чинного законодавства. Що стосується документів, за якими учасник самостійно може звернутись до підприємств, установ та організацій стосовно їх надання, або документів, що створюються безпосередньо учасником, не є проблемою отримати/сформувати такий документ потрібною датою. Незрозумілим залишається яким чином дана вимога дискримінує Вас, як учасника. Крім того, умовами оголошення передбачено, що у разі якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати (надавати) якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, він надає лист-пояснення, в якому зазначає ЗАКОНОДАВЧІ ПІДСТАВИ ненадання відповідних документів.
Дата відповіді:
01.11.2021 10:32
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
1ffee9b2ed8749969f3a3de6ca753350
Дата опублікування:
29.10.2021 18:04
Опис:
Вимагаємо не дискримінувати учасників, та надати тендерну документацію у форматі word, для можливості учасників якісно підготувати пропозицію!
Відповідь:
Шановний учаснику! Законом України "Про публічні закупівлі" не визначено в якому форматі замовником має бути оприлюднено оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додатки до нього. Крім того, Закон не містить обмежень щодо оприлюднення файлів в електронній системі в форматі PDF на розсуд замовника. Додатково повідомляємо, що замовником не порушено принципів здійснення публічних закупівель та прав потенційних учасників. Інформацію та документи до закупівлі оприлюднено відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082.
Дата відповіді:
01.11.2021 10:32
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
a832994f133f46c0ba165b522b178669
Дата опублікування:
29.10.2021 18:03
Опис:
В оголошенні зазначена вимога «-обов’язково оглянути об’єкт, що підтвердити відповідним актом (актом огляду).» Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь:
Шановний учаснику! Оголошення про проведення спрощеної закупівлі розроблено відповідно до вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», де, серед іншого, визначено право замовника зазначати в оголошенні іншу інформацію, яку він вважає за необхідне зазначити. Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і буде забезпечений в робочий час замовника. Зауважимо, що дана вимога дозволяє учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної в учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому безпідставного коригування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників та не є дискримінаційною. Крім того, умовами оголошення передбачено, що у разі якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати (надавати) якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, він надає лист-пояснення, в якому зазначає ЗАКОНОДАВЧІ ПІДСТАВИ ненадання відповідних документів.
Дата відповіді:
01.11.2021 10:31
Відповідь надана
неправомірна вимога
Номер:
40c2e73bcd9840f5b105754bf84eea35
Дата опублікування:
29.10.2021 18:03
Опис:
Добрий день. Відповідно до вимоги Документації необхідно надати: Ліцензію на об’єктах з високим , середнім та незначним ступенем ризику.Звертаємо увагу, що сьогодні така ліцензія не видається. Даний документ видавали до затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852), в його пунктах саме було зазначено - на роботи на об’єктах незначного, середнього та високого ступеня ризику. Тобто таку ліцензію можуть надати лише підприємства, які були зареєстровані до затвердження даних умов. Так, наприклад, для права виконання цих робіт сьогодні суб’єкт отримує ліцензію з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, яка дослівно не містить такого пункту, але включає в себе всі дозволені роботи та послуги. Тобто за юридичним значенням ці ліцензії є тотожними, але вони мають різну форму. Просимо внести зміни до документації, а саме додати до вимоги " або ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного прозначення чи Наказу про її видачу.
Відповідь:
Шановний учаснику! Ви можете надати ліцензію на право виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі, або інший рівнозначний документ відповідно до норм чинного законодавства України. Крім того, умовами оголошення передбачено, що у разі якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати (надавати) якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, він надає лист-пояснення, в якому зазначає ЗАКОНОДАВЧІ ПІДСТАВИ ненадання відповідних документів.
Дата відповіді:
01.11.2021 10:30