• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт шляхопроводу через залізничі колії по вул. Онікієнка Олега в м. Бровари Київської області; 45221000-2 - Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.

Завершена

88 600 657.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 886 006.57 UAH
Період уточнення: 23.10.2021 15:45 - 07.12.2021 00:00
Відповідь надана

Запитання щодо Сертифікатів ISO від випробувальної лабораторії

Номер: f8e8126dd59444258ac9549db85c4b06
Дата опублікування: 27.10.2021 17:04
Опис: Добрий день. Тендерною документацією вимагається надання : «Автоматизована система управління (інформаційна система) випробувальної лабораторії має відповідати вимогам ДСТУ ISO\IEC 17025:2017 та ДСТУ ISO 9001:2015, що підтверджується шляхом надання копії діючого сертифікату відповідності, виданого органом з оцінки відповідності акредитованим в установленому порядку (НААУ) – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України.» Дані документи вимагаються від третьої сторони (випробувальної лабораторії), господарські взаємовідносини якої з учасником регулюються договором, а послуги лабораторія має право надавати у відповідності до Свідоцтва про відповідність стану системи вимірювань. Надання сертифікатів відповідності ДСТУ ISO\IEC 17025:2017 та ДСТУ ISO 9001:2015 ніяким чином не впливає на можливість лабораторії надавати свої послуги. Вважаємо, що вимоги щодо надання сертифікатів, а саме: ДСТУ ISO\IEC 17025:2017 та ДСТУ ISO 9001:2015 (від випробувальної лабораторії) є дискримінаційними. В той же час, у відповідностіі до вимог тендерної документації «1.7. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.» Чи буде надання довідки про те, що надання вищезгаданих сертифікатів не є обов’язковим і не передбачене законодавством для юридичних осіб, виконанням вимоги Замовника?
Відповідь: Доброго дня, враховуючи що предметом закупівлі є виконання робіт, якість матеріалів, які використовуються при їх виконанні мають важливе значення для подальшої експлуатації об’єкту, саме тому їх якість має постійно контролюватись відповідною лабораторією. Слід зазначити, що тендерна документація вимагає надання підтвердження якості послуг лабораторії лише діючим державним стандартам та регламентам України, також тендерна документація не містить обмежень щодо залучення лабораторії на будь яких підставах (як власно, так і сторонньої). Звертаємо увагу, що відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дана вимога тендерної документації розповсюджується на всіх учасників, дозволяє залучення відповідної лабораторії на договірних засадах та не містить жодних дискримінаційних вимог. Правомочність даної вимоги підтверджується рішення Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг у сфері публічних закупівель №23471-р/пк-пз від 18.10.2021. В той же час звертаємо увагу, що тендерна документація містить вичерпний перелік вимог до учасників, зокрема вимоги щодо залучення випробувальної лабораторії до виконання робіт. Додатково повідомляємо, що відповідно до частини 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі»: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Дата відповіді: 01.11.2021 14:28
Відповідь надана

Щодо вимог

Номер: 65b874c22aaa46ab98a56b9542792d2f
Дата опублікування: 27.10.2021 15:29
Опис: Добрий день! Відповідно до вимог зазначених в тендерній документації, а саме: Учасник у складі тендерної пропозиції має надати сертифікат на систему управління якістю учасника ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує, що система менджементу якості учасника стосовно будівництва автомобільних доріг, будівництва шляхопроводів, монтажу інженерних споруд відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (сертифікат має бути чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України). Просимо пояснити, яким саме чином вливає на процес виконання робіт наявність в учасника сертифікату на систему управління якістю учасника ДСТУ ISO 9001:2015, якщо він виданий органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та якщо потенційий Учасник має даний сертифікат, але орган сертифікації не акредитований в установленому порядку (НААУ)? Замовник під час проведення закупівлі повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, що визначені в cт.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та рівне ставлення дл всіх, добросовісна конкуренція серед учасників, запобігання корупційним діям та зловживанням. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників. Враховуючи вищевикладене, вищезазначена вимога є дискримінаційною, тому вбачається корупційна складова в даній вимозі, яка висунута під конкретного учасника. Вимагаємо, дотримуючись принципу недискримінації учасників!!!
Відповідь: Доброго дня, враховуючи високі стандарти якості та вимоги до виконання робіт що дотримуються Замовником, встановлено вимогу щодо надання у складі пропозиції: сертифікат на систему управління якістю учасника ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує, що система менджементу якості учасника стосовно будівництва автомобільних доріг, будівництва шляхопроводів, монтажу інженерних споруд відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (сертифікат має бути чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України). Відповідно до наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 № 203 міжнародний стандарт ISO 9001:2015, IDT був прийнятий також у якості Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників відповідного Сертифікату є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», процедура підтвердження компетентності реалізується шляхом акредитації органу з оцінки відповідності. Акредитація органів з оцінки відповідності - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів. НААУ проводить акредитацію органів з оцінки відповідності (ООВ) з сертифікації систем менеджменту — згідно з вимогами ISO/IEC 17021:2011 "Вимоги до органів, що здійснюють аудит і сертифікацію систем менеджменту". Підсумовуючи вищевикладене, органи оцінки відповідності які мають право оцінювати відповідність системи менеджменту учасників вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 проходять відповідну акредитацію органом з оцінки відповідності. З метою підтвердження правомочності видачі сертифікату на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015 органом з оцінки відповідності, Замовником встановлена вимога, щодо надання у складі пропозиції відповідної сфери акредитації. Правомочність даної вимоги підтверджується рішення Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг у сфері публічних закупівель №10533-р/пк-пз від 13.05.2021. Тендерна документація не містить жодних дискримінаційних умов та є такою, що складена у повній відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема у відповідності до вимог статті 5 та статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 01.11.2021 14:26
Відповідь надана

Щодо кваліфікаційних вимог

Номер: 7e4b65b25d4640878ffbdf42a6014cf0
Дата опублікування: 27.10.2021 15:02
Опис: Добрий день! Шановний замовнику, в Додатку 1 до тендерної документації ви вимагаєте що "Для інженерно-технічних працівників (інженери, виконроби, майстри) обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо. В той же час Додатком 1 вами вимагається обов’язкова наявність сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво) не нижче другої категорії. Просимо надати відповідь че є неообхідною обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо для інженера з охорони праці? Так, як дана вимога щодо спеціальності вимагає відповідної фахової освіти? Інженер з охорони праці організовує і координує роботи з охорони праці на підприємстві, здійснює контроль за дотриманням у структурних підрозділах законодавчих і нормативних правових актів по охороні праці, проведенням профілактичної роботи з попередження виробничого травматизму, професійних і виробничо-обумовлених захворювань, заходів щодо створення здорових і безпечних умов праці на підприємстві, за наданням працівникам встановлених пільг і компенсацій за умовами праці. Забороняє роботу на окремих ділянках, машинах, механізмах та устаткуваннях в разі виникнення ситуацій або виробничих умов, небезпечних для життя і здоров'я працюючих, чи існує загроза забруднення навколишнього середовища. Відстороняє від роботи осіб, що допустили порушення правил і норм безпеки (через безпосередніх керівників робіт, з обов’язковим повідомленням керівника підприємства). Організовує наради ПДК з охорони праці, Дня Охорони праці на підприємстві на яких розглядаються питання, що входять у компетенцію служби охорони праці. Організує вивчення умов праці на робочих місцях, роботу з проведення вимірів параметрів небезпечних і шкідливих виробничих факторів, атестації і сертифікації робочих місць і виробничого устаткування на відповідність вимогам охорони праці, контролює своєчасність проведення планованих заходів. Бере участь у розслідувані нещасних випадків і розробці заходів для їхнього запобігання. Проводить аналіз виробничого травматизму та професійних захворювань, розробляє разом з керівниками цехів і служб заходи щодо їх попередження, тощо. Підготовляє проекти наказів і вказівок керівництва Товариства з питань охорони праці, а також пропозиції по удосконалюванню організації роботи з охорони праці. Контролює виконанням наказів, розпоряджень, приписів з питань охорони праці, а також заходів з усунення причин нещасних випадків, профзахворювань і аварій, зазначених в актах розслідування цих подій. З цього переліку чітко зрозуміло, що інженер з охорони праці жодним чином немає відношення до процесу ремонту, будівництва об'єктів. Просимо Вас, надати відповідь і при потребі внести зміни до тендерної документації для коректного складання тендерної пропозиції. Дякую!
Відповідь: Доброго дня, повідомляємо, шо відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Як зазначено вами у звернені, інженер з охорони праці має широке коло обов’язків, які направлені на безпеку, а як наслідок і якість виконання робіт, дотримання будівельних норм, правил, і стандартів. Враховуючи важливість, обсяг, умови будівництва (зокрема проведення робіт безпосередньо в зоні залізничних колій) об’єкту Замовник вважає за доцільним обов’язкову наявність у потенційного підрядника сертифікованого інженера з охорони праці. В той же час звертаємо увагу, що тендерна документація містить вичерпний перелік вимог до учасників, зокрема вимоги щодо освіти працівників, які викладені у Додатку №1 до тендерної документації. Додатково повідомляємо, що відповідно до частини 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі»:документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (уразі застосування переговорної процедури закупівлі).
Дата відповіді: 01.11.2021 14:20
Відповідь надана

Примітки до технічного завдання

Номер: 7c1fabbab8d04026b334bf3d3793a673
Дата опублікування: 26.10.2021 15:22
Опис: Просимо надати відповідь в Технічному завдані перед п. №93 стоїть примітка "Н1, к=6" вона відноситься до всього розділу "Виготовлення балки Б1" або включно до позиції №144?
Відповідь: Шановний учаснику, в Технічному завдані примітка «Н1, к=6» перед пунктом №93 зазначена помилково, тому в Додаток 2 до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни. В пункті 144 «Переміщення вишки-тури 1,7х0,8м до 20м» коефіцієнт до витрат ресурсів [матеріали] Н6. к=0
Дата відповіді: 27.10.2021 10:02