-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень на об'єкті: Зіньківський ліцей Зіньківської сільської ради Хмельницької області, що знаходиться за адресою: Хмельницька область, село Зіньків, вулиця Центральна, будинок 36
Завершена
189 155.55
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 945.78 UAH
мін. крок: 0.5% або 945.78 UAH
Період уточнення:
23.10.2021 15:23 - 28.10.2021 18:00
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
882bc3a1044741658aef535ded4fb2f4
Дата опублікування:
28.10.2021 10:28
Опис:
Шановний Замовнику! оголошення містить вимогу до учасника: "...2 аналогічних договори за 2021 рік.." дана вимога є дискримінаційною стосовно Учасника, який відповідає всім вимогам тендерної документації, але ще не має виконаних за 2021 рік аналогічних договорів, що підтверджують його позитивний досвід. Закон України "Про публічні закупівлі", а саме стаття 16, не надає права Замовнику встановлювати кількість таких договорів, а лише можливість використовувати кваліфікаційні критерії, зазначені у статті 16 : "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)", тобото учасник має підтвердити наявність ДОСВІДУ (саме те, що може вимагати Замовник), а от за який рік підтвердити позитивний досвід, це вже вирішує Учасник. У зв'язку з вищенаведеним вимагаємо внести зміни до тендерної документації у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі". Не внесення таких змін, дозволяє учасникам звертатися до контролюючих органів відповідно до Законодавства України.
Відповідь:
Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено обмежень чи заборони щодо встановлення замовником періодів підтвердження досвіду, або стосовно кількості аналогічних договорів. З метою забезпечення участі в торгах досвідчених Учасників, замовником встановлено вимогу, щодо наявності не менше двох виконаних договорів у 2021 році, а також підтвердження відсутності зауважень від Замовників. Отже, замовником будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у оголошенні, оскільки вони для всіх однакові. Викладене вище свідчить про повне дотримання замовником вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників, тому підстави для внесення змін до оголошення в цій частині відсутні. Дякуємо за взаєморозуміння.
Дата відповіді:
28.10.2021 17:35
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
ca418dfa1ee04dabbf52f81c247d6b36
Дата опублікування:
28.10.2021 10:26
Опис:
В оголошенні зазначена вимога "свідоцтво про повірку вимірювальної техніки/обладнання необхідного для виконання робіт/послуг (Прилад електровимірювальний комбінований, Пристрій для проведення вхідного контролю сповіщувачів пожежних ПКИ-1, Мультиметр, Мегаомметр).", що є дискримінаційною, оскільки постановою КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852" Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" зазначено конкретний перелік необхідного обладнання, на яке учасник і повинен мати свідоцтва повірки, а не на все обладнання що вигадає Замовник!
Тому вимагаємо видалити дану неправомірну вимогу з оголошення!
Відповідь:
Доброго дня. Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), здійснюється виключно за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі обов’язково зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, а також може зазначатися інша інформація. Замовником для підтвердження кваліфікаційному критерію Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначено про необхідність надання «1.1. Інформаційна довідка (на фірмовому бланку (за наявності) за підписом керівника Учасника та скріплена печаткою (у разі використання), про наявність обладнання, машин і механізмів для виконання робіт/послуг, (власне чи орендоване), обов’язково має бути свідоцтво про повірку вимірювальної техніки/обладнання необхідного для виконання робіт/послуг (Прилад електровимірювальний комбінований, Пристрій для проведення вхідного контролю сповіщувачів пожежних ПКИ-1, Мультиметр, Мегаомметр). Вказана вимога необхідна для забезпечення належного встановлення та перевірки функціонування системи протипожежного захисту. Дякуємо за взаєморозуміння!
Дата відповіді:
28.10.2021 17:33
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
d5f3343480fd4a139a8c0c79f53457a0
Дата опублікування:
28.10.2021 10:24
Опис:
Шановний Замовнику, надайте аргументоване пояснення, навіщо надавати Лист, від ДСНС України або територіального органу щодо не зупинення часткової або повної дії ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення (лист повинен бути виданий не більше 15 денної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій)? Ця вимога є дискримінаційною та порушує прозорість проведення закупівлі ( ретельніше вивчайте регулюючий державні закупівлі Закон ст.5; ст.22 п.4 ). Наша Компанія має Ліцензію, видану ДСНС , яка видається на безстроковий термін. Інформацію про наявність Ліцензії можливо самостійно перевірити на вебсайті ДСНС за ЄДРПОУ Компанії. Така інформація не є таємницею і знаходиться у відкритих реєстрах ДСНС. Якщо, все ж таки замовити лист з ДСНС, то чекати на відповідь потрібно до 30 днів. Тим самим, Ваша вимога прописана для Учасника, який заздалегідь знав про оголошення даної закупівлі і завчасно отримав такий лист. Вимагаємо видалати дану дискримінаційну вимогу! В іншому випадку, вимушені будемо звертатись зі скаргою до АМКУ.
Відповідь:
Вказана вимога встановлена з метою актуалізації інформації про наявність в учасника відповідної ліцензії. Адже в учасника може бути зупинена ліцензія, а дані про неї можуьт не відображатися в реєстрі ДСНС України. Кожен із потенційних учасників може отримати такий лист, а тому не ввжаємо таку вимогу дискримінаційною
Дата відповіді:
28.10.2021 17:28
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
06c2f3a570c1431395aa906ece14e953
Дата опублікування:
28.10.2021 10:22
Опис:
Доброго дня. Шановний Замовнику, у оголошенні наявна вимога щодо надання листа погодження від органу ДСНС України про включення до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті, згідно предмету закупівлі, представників ДСНС України.
Зазначена вимога є дискримінаційною оскільки при передбаченні даної вимоги Замовник керується ДБН.В.2.5.-56:2014 в якому зазначено:
И.1. Мета перевірки СПЗ – визначення відповідності змонтованої системи вимогам проектної документації та її працездатність.
И.1.2. Для перевірки відповідності СПЗ Замовником робіт може бути створена комісія з представників Замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій, представників третьої сторони тощо. Комісія створюється не пізніше ніж у п’ятиденний строк після одержання повідомлення від монтувальної організації про закінчення робіт. Порядок та тривалість роботи комісії визначається Замовником робіт.
Органом, який може виступати у якості третьої сторони, є інспекційний орган згідно з ДСТУ ISO\IEC 17020.
У будівлях і спорудах, де роботи з монтування СПЗ здійснюються за рахунок державного фінансування, до роботи комісії у якості третьої сторони доцільно включати представників інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду у сфері пожежної безпеки.
Представники третьої сторони повинні бути компетентними, що підтверджується наявністю кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури за напрямком експертизи в частині дотримання вимог пожежної та техногенної безпеки.
Тобто, як бачимо, перевірка відповідності систем протипожежного захисту, змонтованих на об’єкті, МОЖЕ бути ініційована та здійснюватися за бажанням Замовника. Таким чином, бачимо, що даним питанням займається Замовник за своїм бажанням, і коло залучених суб’єктів визначає сам же Замовник самостійно. Тоді виникає питання: чому потенційні учасники (виконавці робіт) повинні подати у складі пропозиції документ від органу, який перевіряє відповідність систем протипожежного захисту, якщо не відомо чи захоче Замовник ініціювати таку перевірку взагалі? І чи виграє учасник даний тендер також невідомо. Виходить, що учасник наперед повинен домовитися з інспекційним органом про надання послуг, які ймовірно (можливо, скоріше за все, а може й ні) будуть надані.
Вимагаємо видалити дану вимогу з оголошення, в іншому випадку будемо звертатися в контролюючі органи!
Відповідь:
В даному випадку для контролю за якісним використанням бюджетних коштів Замовником прийнято рішення про включення до складу комісії щодо перевірки якості надання послуг, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС відповідно до ст..45 «Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій» як фахівців, що здійснюватимуть заходи технічного контролю в процесі надання відповідних послуг з дотриманням «Регламенту» з правом надання приписів для усунення виявлених порушень, в тому числі щодо якості оброблення вогнезахисним засобом, та братимуть участь в роботі комісії з прийняття наданих послуг відповідно до п.2,4 «Правил з вогнезахисту» затверджених наказом МВС України № 1064 від 26.12.2018р. в межах яких здійснює перевірку безпосередньо якості оброблення вогнезахисним засобом об’єкт закупівлі тощо, у зв’язку з чим встановлює приписи та зауваження щодо усунення порушень, а також може накладати відповідні штрафні санкції щодо недотримання правил/механізму по обробленню вогнезахисним засобом об’єкту до усунення наявних порушень.
Дата відповіді:
28.10.2021 17:26
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
4591b211bcaf46c397efbb342124e1c0
Дата опублікування:
28.10.2021 10:20
Опис:
Шановний Замовнику! в оприлюдненому Оголошенні вказана вимога до учасників провести огляд обєкту в період уточнен. Поясніть, будь ласка, чому потрібно провести огляд саме в період уточнень, а не до кінцевої дати подання пропозицій? Чим дані строки регламентовані? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Вимагаємо виключити зазначену вище вимогу про огляд об’єкту з підписанням акту, як таку що є дискримінаційною, порушує права Учасників та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі"!
Відповідь:
Вимога надати заповнений та сканований акт обстеження дає можливість потенційним Учасникам оглянути об’єкт для максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі та для того, щоб вірно обчислити свою цінову пропозицію.
Додатково повідомляємо, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом. Отже, така вимога щодо попереднього огляду об’єкта є передбаченим обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути об’єкт та мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників, оскільки і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній закупівлі на рівних умовах. Враховуючи вищевикладене, керуючись вимогами чинного законодавства повідомляємо, що не вбачаємо за необхідність видаляти дану вимогу
Дата відповіді:
28.10.2021 17:25