-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
42920000-1 Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання (придбання пересувних пристрої для зважування автомобілів у русі та визначення навантаження на вісь) - 40 од.
Ця закупівля проводиться на виконання Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2023 року затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 21 грудня 2020 р. № 1287 (із змінами). КПКВК 3107280 Фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм. Джерело фінансування: державний бюджет (державний дорожній фонд).
Торги не відбулися
14 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 70 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 70 000.00 UAH
Період уточнення:
22.10.2021 17:47 - 12.11.2021 00:00
Відповідь надана
Щодо наявності підсумовочної коробки
Номер:
2cfda17019e046f3aa62dfa00eb398ca
Дата опублікування:
11.11.2021 23:13
Опис:
Доброго дня! Просимо надати уточнення, чи допускається поставка товару, в конструкції якого відсутня підсумовочна коробка, якщо такий товар незважаючи на її відсутність виконує всі необхідні функції та має сертифікат відповідності ДСТУ OIML R134:1. У разі якщо ні, то якими обєктивними обставинами зумовлена така вимога? Яким чином відсутність коробки унеможливить використання товару за цільовим призначенням? Чи встановлює замовник більш суворі вимоги, ніж передбачені чинними ДСТУ? Дякуємо
Відповідь:
Доброго дня! Шановний учасник, відповідно до інформації викладеної у листі виконавця Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2023 року, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 21 грудня 2020 № 1287 (із змінами) - Державної служби України з безпеки на транспорті від 15.11.2021 № 7506/9.1/15-21 повідомляємо: " Вимогами тендерної документації не вимагається надання учасниками сертифікату відповідності у складі документів тендерної пропозиції. При цьому, вимоги ДСТУ OIML R134:1 встановлюють зокрема мінімальні можливі технічні вимоги до подібного обладнання, та не обмежує застосування пристроїв із більш вдосконаленими технічними можливостями. Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником у тендерній документації зокрема зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Крім того, практикою застосування пристроїв, аналогічних предмету цієї закупівлі було визначено, що застосування підсумовочної коробки є оптимальним при виконанні службових обов’язків спеціалістів служби-користувача таких пристроїв. Використання пристроїв без захищеної від зовнішніх негативних впливів підсумовочної коробки може призвести до втрати або пошкодження інформації, зумовлених недостатньої захищеністю даних."
Дата відповіді:
15.11.2021 16:18
Відповідь надана
Щодо кількості датчиків
Номер:
d89b4eea03654ab7a0c806f187cab725
Дата опублікування:
11.11.2021 23:04
Опис:
Доброго дня! Просимо надати уточнення інформації про кількість датчиків. За додатком 2 до тендерної документації вимагається не менше 10 датчиків у товарі. Уточніть, будь ласка, чи допускаються до поставки товари, які мають меншу кількість датчиків, аніж 10, але пройшли випробування на відповідність ДСТУ OIML
R134:1? Якщо ні, то якими обєктивними обставинами зумовлена ця вимога? Чи встановлює замовник вимоги до предмета закупівлі, які є суворішими, ніж вимоги діючих ДСТУ? Дякуємо
Відповідь:
Доброго дня! Шановний учасник, відповідно до інформації викладеної у листі виконавця Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2023 року, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 21 грудня 2020 № 1287 (із змінами) - Державної служби України з безпеки на транспорті від 15.11.2021 № 7506/9.1/15-21 повідомляємо: " Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником у тендерній документації зокрема зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Наявність визначеної технічними умовами кількості тензодатчиків обумовлена необхідністю безперебійного функціонування пристрою та можливістю заміни непрацюючих датчиків без зупинки робочого процесу, що можливо лише в разі наявності визначеної технічними умовами кількості датчиків."
Дата відповіді:
15.11.2021 16:21
Відповідь надана
Щодо екрану
Номер:
4ef2071211de4dc39b473fe90d702d60
Дата опублікування:
11.11.2021 22:53
Опис:
Доброго дня! Просимо уточнити інформацію щодо характеристик екрану, товар із якими допускається до поставки. За пунктом 13 таблиці 1 додатку 2 вимагається «Кольоровий екран типу «touch screen», розмір не менше 5.7 дюймів». Уточніть, будь ласка, чи допускається до поставки товар із меншим розміром екрану? Наприклад, 5,5 дюймів? Якщо ні, то чим зумовлена принципова різниця, яка унеможливлює використання товару із екраном 5,5 дюймів? Також просимо уточнити, яким чином наявність чорно-білого екрану замість кольорового унеможливлює його використання?
Відповідь:
Доброго дня! Шановний учасник, відповідно до інформації викладеної у листі виконавця Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2023 року, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 21 грудня 2020 № 1287 (із змінами) - Державної служби України з безпеки на транспорті від 15.11.2021 № 7506/9.1/15-21 повідомляємо: " Практикою застосування пристроїв, аналогічних предмету цієї закупівлі було визначено, що застосування кольорового екрану типу «touch screen», розміром не менше 5.7 дюймів є оптимальним при виконанні службових обов’язків спеціалістів служби-користувача таких пристроїв. Використання у пристроях екранів меншого розміру та екранів із монохромних відображенням інформації призводить до виробничих помилок та похибок, зумовлених недостатньої візуалізацією даних.
При цьому, тендерна документація дозволяє вам запропонувати еквівалент або аналог екрану, який є подібним або кращім за своїми характеристиками, ніж встановлено вимогами до предмету цієї закупівлі.".
Дата відповіді:
15.11.2021 16:23
Відповідь надана
Щодо пункту 2.2.2 додатку 2 тендерної документації
Номер:
80803eff9e764cc2939fabb084069e56
Дата опублікування:
11.11.2021 22:46
Опис:
Доброго дня! Просимо надати уточнення щодо процедури випробувань, передбаченої пунктом 2.2.2 додатку 2 до тендерної документації. У цьому пункті вимагається: "...Учасники протягом періоду подачі пропозицій повинні здійснити процедуру експлуатаційних випробувань ваг, що пропонуються учасником до постачання. Процедура відповідних випробувань здійснюється протягом трьох робочих днів з моменту отримання Замовником заявки від потенційного Учасника (яка має бути спрямована на електронну адресу Замовника, зазначену на веб-сторінці цієї закупівлі в електронній системі закупівель Учасником у вигляді належним чином оформленого, підписаного уповноваженою особою Учасника та скріпленого його печаткою (в разі використання) офіційного листа Учасника), але не може бути розпочата, якщо до моменту подання тендерних пропозицій залишиться менш ніж 3 робочих дні.
За результатом проведених випробувань складається відповідний протокол (акт), який має бути підписаний представником(-ами) виробника обладнання (або його офіційного представника), представником Замовника та представником Державної служби України з безпеки на транспорті та скріплений печатками сторін. Учасник повинен надати скановану копію такого протоколу (акту), у складі документів тендерної пропозиції".
Просимо надати уточнення, у якому порядку необхідно діяти учаснику у разі бездіяльності замовника, а саме - якщо учасник спрямував заявку щодо проведення випробувань, але реакції від замовника не надійшло? Чи відповідає Закону України "Про публічні закупівлі" обмеження кола учасників лише тими, хто отримає акт від замовника? Адже фактично можливість участі кожного учасника залежить від волевиявлення замовника, що призводить до дисбалансу інтересів сторін.
Відповідь:
Доброго дня! Шановний учасник, відповідно до інформації викладеної у листі виконавця Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2023 року, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 21 грудня 2020 № 1287 (із змінами) - Державної служби України з безпеки на транспорті від 15.11.2021 № 7506/9.1/15-21 повідомляємо: " Будь-який учасник має можливість провести вказані випробування, відповідно – вказана вимога будь-яким чином не обмежує коло учасників та не несе дискримінаційного характеру. Всі офіційні звернення потенційних учасників з цього приводу реєструються належним чином та отримують відповідну реакцію замовника.
В разі наявності незадоволеної заявки з вашого боку, просимо негайно повідомити про це замовника офіційно. Крім того, вказаний факт, якщо він матиме місце та відповідне документальне обґрунтування, може бути підставою для оскарження подальших рішень замовника.
Якщо ви на даний час ще не зверталися до замовника офіційно, просимо вас у найкоротшій час здійснити відповідне звернення, у зв’язку із обмеженими строками для проведення закупівлі.".
Дата відповіді:
15.11.2021 16:26
Відповідь надана
Щодо габаритів ваг
Номер:
10b7188ed0604420be5d5242af17cc18
Дата опублікування:
11.11.2021 22:28
Опис:
Доброго дня! Просимо надати уточнення щодо габаритів товару, що є предметом закупівлі. Згідно з пунктом 12 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації, габарити ваг: 12.1 Ширина, мм не менше - 900, але не більше - 950, 12.2 Довжина, мм не менше - 500, але не більше - 611, 12.3 Висота, мм не менше - 58, але не більше - 60. Просимо Вас відповісти, чи можуть брати участь у закупівлі учасники, які пропонують товар з іншими габаритами, які виконують усі необхідні функції? Якщо ні, то просимо повідомити, якими обставинами зумовлено встановлення вимоги саме таких габаритів ваг?
Відповідь:
Доброго дня! Шановний учасник, відповідно до інформації викладеної у листі виконавця Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2023 року, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 21 грудня 2020 № 1287 (із змінами) - Державної служби України з безпеки на транспорті від 15.11.2021 № 7506/9.1/15-21 повідомляємо: " Згідно із ч.3 ст. 22 «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Повідомляємо, що розміри ваг обумовлені розмірами ділянок та приямків, на яких вони мають розташовуватися, які були завчасно підготовлено для вказаних цілей сторонніми суб’єктами, які мають відношення до формування інфраструктури доріг України.
Таким чином, Замовник буде приймати пропозиції, які зокрема відповідають технічним вимогам до предмету закупівлі.".
Дата відповіді:
15.11.2021 16:27
Відповідь надана
Щодо форми банківської гарантії переможця
Номер:
209f516322d34fc099e2e67e137b62d7
Дата опублікування:
11.11.2021 21:53
Опис:
Доброго дня! Просимо надати уточнення щодо форми банківської гарантії, яка надається переможцем тендеру. Так, за пунктом 6 розділу 6 тендерної документації встановлено наступну умову: "Учасник-переможець надає забезпечення виконання договору у вигляді оригіналу безумовної та безвідкличної банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю". Чи повинна бути ця гарантія електронною, такою, що завантажується в електронну систему закупівель? У разі якщо так, то просимо внести цю умову до тендерної документації. Якщо ні, то просимо уточнити, яким чином учасник має дотриматися принципу прозорості за ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", а також з урахуванням того, що за ч. 8 ст. 12 ЗУ "Про публічні закупівлі", подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Відповідь:
Доброго дня! Шановний учасник, відповідно до інформації викладеної у листі виконавця Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2023 року, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 21 грудня 2020 № 1287 (із змінами) - Державної служби України з безпеки на транспорті від 15.11.2021 № 7506/9.1/15-21 повідомляємо: "Відповідно до п.16 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником можуть визначатися розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Звертаємо вашу увагу, що при публікації договору про закупівлю та звіту про результати проведення закупівлі процедура відкритих завершується, та документи, які стосуються подальших господарських відносин не мають відношення до документів які мають надаватися учасником протягом процедури закупівлі.
Відповідно і вимоги ч.8 ст.12 вказаного Закону не стосуються даної ситуації, бо у Замовника відсутні вимоги до учасників щодо «подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі».
При цьому, нормативно-правовими актами України не заборонено завантаження до електронної системи закупівель цих документів переможцем закупівлі та ви матимете таку можливість в разі визначення вас переможцем закупівлі.".
Дата відповіді:
15.11.2021 16:31
Відповідь надана
Щодо довкілля
Номер:
554444f0b3b34c6ca619e3a26b01ef66
Дата опублікування:
11.11.2021 21:42
Опис:
Доброго дня! Просимо уточнити, які саме заходи захисту довкілля повинні застосовувати учасники під час виробництва, транспортування та розвантаження товару? Яким негативним впливами мають перешкоджати ці заходи? У п. 6 розділу ІІІ тендерної документації вимагається: "На запропонований товар під час його виробництва, транспортування, розвантаження тощо учасники повинні застосовувати заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України, про що учасником надається гарантійний лист." Просимо пояснити, які заходи маються на увазі, аби ми могли визначити свою відповідність цим вимогам та можливість їх виконати. Дякуємо!
Відповідь:
Доброго дня! Шановний учаснику, повідомляємо вам, що правовими нормами Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено обов’язку Замовника щодо надання роз’яснень стосовно норм законодавства. При цьому, правовими нормами п. «б» статті 12 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», зокрема визначено таки обов’язки осіб у галузі охорони навколишнього природного середовища: «здійснювати діяльність з додержанням вимог екологічної безпеки, інших екологічних нормативів та лімітів використання природних ресурсів». Тому, здійснення діяльності кожним суб’єктом має відбуватися у межах екологічних норм , які стосуються такої діяльності та відповідного предмету закупівлі, а контроль за їх дотриманням є обов’язком саме такого суб’єкта.
Нагадуємо, умовами пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, поміж іншим чітко визначено умову, що відповідні заходи мають бути саме передбачені законодавством України: «…учасники повинні застосовувати заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України…».
Таким чином, учасники мають гарантувати, що вони виконують у своїй діяльності саме ті заходи, які передбачені законодавством України відносно предмету цієї закупівлі, контроль за додержанням норм якого при цьому має здійснювати в першу чергу сам учасник.
Дата відповіді:
15.11.2021 16:34
Відповідь надана
Щодо продовження строку дії пропозиції
Номер:
ddd48ffa05ec492a9e7f2dd8db47d6d3
Дата опублікування:
11.11.2021 21:39
Опис:
Доброго дня! За п.4 розділу ІІІ тендерної документації встановлено таку умову: "Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій.
Учасник має право:
- відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції;
- погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції та наданого забезпечення тендерної пропозиції".
Просимо надати уточнення, чи можна буде в даній закупівлі учасникові самостійно без звернення від замовника продовжити строк поданої ним тендерної пропозиції та забезпечення? Якими нормами чинного законодавства та/або практикою буде мотивована така можливість або неможливість? Дякуємо.
Відповідь:
Доброго дня! Шановний учасник, на Ваше питання повідомляємо, що відповідно до п.11 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник у тендерній документації обов’язково поміж іншим зазначає «строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій».
При цьому, ч.7 ст.26 вказаного Закону визначено: «Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку.
До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі має право: відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції; погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції».
Крім цього, ч.8 ст.26 вказаного Закону поміж іншим встановлено наступну правову норму: «Учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій».
Таким чином, внесення змін до тендерної пропозиції (у тому числі стосовно строку її дії) учасником самостійно діючою редакцією Закону не передбачено.
Дата відповіді:
15.11.2021 16:40
Відповідь надана
Щодо персональних даних
Номер:
626e0900ae4740518034f3388dc4a636
Дата опублікування:
11.11.2021 21:31
Опис:
Доброго дня! Просимо уточнити, які дані замовник відносить до персональних. Адже Закон України "Про захист персональних даних" не містить вичерпного переліку персональних даних. Разом з тим за п. 1 розділу ІІІ тендерної документації, вимагається наступне: "Учасник має надати лист-згоду у довільній формі на обробку персональних даних керівника або уповноважених службових (посадових) осіб учасника, а також на всіх осіб учасника, чиї персональні дані (крім тих, чиї персональні данні відносяться до відкритих даних за законодавством та/або на які згода не є обов'язковою) надаються у документах тендерної пропозиції Учасника". Наявність яких саме(!) даних у складі документів тендерної пропозиції учасника буде вважатися підставою для обовязкового надання згоди на обробку персональних даних? Дякуємо!!
Відповідь:
Доброго дня! Шановний учасник на Ваше питання повідомляємо наступне. Абзацом десятим статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» передбачено, що персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Учасник надає згоду на обробку персональних даних якщо до складу тендерної пропозиції учасником будуть включені документи, що містять персональні данні (зокрема паспорт, ідентифікаційний код, накази, трудові книжки, інформація про освіту, тощо).
Дата відповіді:
15.11.2021 18:15
Відповідь надана
Щодо конфіденційної інформації
Номер:
2c03b2e6e0c04cf69cfd64691d15de7a
Дата опублікування:
11.11.2021 21:27
Опис:
Доброго дня! Надайте, будь ласка, пояснення з наступного питання. За п. 1 розділу ІІІ тендерної документації, міститься наступна умова: "Документи та інформація, що обґрунтовано визначені учасником конфіденційними відповідно до вимог чинного законодавства, подаються у вигляді окремого файлу та не розкриваються". Яку інформацію замовник відносить до такою, що може бути визначена конфіденційною обгрунтовано? На підставі яких нормативно-правових актів під час розгляду тендерних пропозицій замовник визначатиме обгрунтованість віднесення інформації до конфіденційної? Дякуємо!
Відповідь:
Доброго дня! Шановний учасник на Ваше питання повідомляємо, що правовими нормами, встановленими ч.2 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» зокрема визначено наступне: «Під час розкриття тендерних пропозицій/пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в тендерних пропозиціях/пропозиціях учасників, крім інформації, зазначеної в абзаці другому цієї частини, та формується список учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону…».
Замовник у своєї діяльності керується виключно норами діючого законодавства.
Дата відповіді:
15.11.2021 16:45