-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютер у складі: системний блок, процесор, материнська плата, оперативна пам’ять, твердотільний накопичувач, корпус, монітор, комплект провідної клавіатури+мишка, кабель для ДБЖ; Сканер А4 Epson WorkForse DS-530II) (Персональний Комп’ютер у складі: системний блок, процесор, материнська плата, оперативна пам’ять, твердотільний накопичувач, корпус, монітор, комплект провідної клавіатури+мишка, кабель для ДБЖ (або еквівалент) – ДК 021:2015: 30213000-5 Персональні комп’ютери; Сканер А4 Epson WorkForse DS-530II (або еквівалент) – ДК 021:2015:30216110-0 Комп’ютерні сканери)
Мова, якою подаються пропозиції - українська.
Завершена
77 629.92
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 388.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 388.15 UAH
Період уточнення:
21.10.2021 18:37 - 27.10.2021 08:00
Відповідь надана
Тема 1
Номер:
1a943bcd2047498ab4b1ec6e55f6348e
Дата опублікування:
24.10.2021 21:58
Опис:
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві у складі пристрою персонального комп’ютера? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged
Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за запитання та надаємо наступну відповідь. Спеціалізоване комунальне підприємство «Харківзеленбуд» Харківської міської ради (надалі – Замовник) здійснює закупівлю з метою оновлення комп’ютерної техніки та зменшення витрат на обслуговування і ремонт застарілої техніки. В рамках даної закупівлі не передбачено закупівлю програмного забезпечення. Згідно п. 3 ч. 3 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником обов’язково зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Зазначена вимога не містить жодних дискримінаційних умов, які б порушували Закон та основні принципи здійснення публічних закупівель.
Авторизаційний лист від виробника товару або його офіційних представництв, про те, що учасник має право здійснювати продаж даного товару на території України, який передбачено надати у вимогах до предмета закупівлі, має підтвердити офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про Закупівлю та можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель, тощо. З огляду на зазначене, в спрощеній процедурі закупівель жодним чином не порушуються загальні принципи здійснення закупівель, зокрема, щодо недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності. У даному випадку жодних обмежень щодо можливості участі Замовником не висувається, коло Учасників не обмежується, доступ до інформації надається без обмежень і кожен Учасник може запропонувати свої пропозиції у межах закону.
Дата відповіді:
25.10.2021 16:37