-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Улаштування системи автоматичної пожежної сигналізації,оповіщення людейц про пожежу та системи передавання тривожних сповівщень в навчальному корпусі ДНЗ "Тернопільський професійний коледж з посиленою військовою та фізичною підготовкою "з а адресою м.Збараж вул.Д.Галицького 48
Завершена
278 719.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 393.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 393.60 UAH
Період уточнення:
21.10.2021 11:37 - 27.10.2021 01:00
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
3f9079bdc2724580a49c713734078745
Дата опублікування:
26.10.2021 18:06
Опис:
Вимога:документально підтвердити у складі своєї тендерної пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ ISO 16732:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення» (ISO 16732-1:2012, IDT) або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства, з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є чинним на момент його подання до участі у закупівлі та зазначенням у такому сертифікаті сфери сертифікації, що відповідає предмету закупівлі;Обгрунтуйте вимогу пронеобхідність надання ДСТУ ISO 16732:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення» (ISO 16732-1:2012, IDT). Даний Сертифікат ніякого відношення до закупівлі не має, адже закуповується саме роботи з монтажу. а не інжинірингу. Видаліть дану вимогу.
Відповідь:
Потенційний учасник вважає незаконною наступну вимогу за пунктом 6.5. частини 6 розділу «Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «документально підтвердити у складі своєї тендерної пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ ISO 16732:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення» (ISO 16732-1:2012, IDT) або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства, з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є чинним на момент його подання до участі у закупівлі та зазначенням у такому сертифікаті сфери сертифікації, що відповідає предмету закупівлі»
Вказаний документ базується на основі державного стандарту ДСТУ- 16732:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення», що впроваджений на підставі імплементації до українського законодавства норм і стандартів ЄС, зокрема системи перевірки відповідності суб’єкта господарювання положенням ISO.
Вказаний документ видається необмеженою кількістю спеціалізованих та акредитованих організацій за умови відповідності діяльності суб’єкта господарювання вимогам Стандарту. Отже вказана вимога стосується усіх без винятку учасників процедури закупівлі та можливість оформлення якої не є проблемою для спеціалізованого суб’єкта господарювання у сфері встановлення систем протипожежного захисту.
Скаржником не надано доказів та не доведено, що ним, подавались звернення до відповідних акредитованих організацій, що проводять перевірку суб’єктів господарювання стандарту ДСТУ ISO 16732:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення» (ISO 16732-1:2012, IDT) або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства.
Учасник також не надає доказів, що на підставі наданих звернень або заявок від органу оцінки відповідності щодо можливості оформлення сертифікату ДСТУ ISO 16732:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення» (ISO 16732-1:2012, IDT) або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства чинності сертифіката (ів) Скаржнику надано відмову в оформленні запитуваного документу або надано роз’яснення стосовно відсутності потреби заявнику оформлювати зазначений документ.
Не надаючи доказів неможливості оформлення запитуваного документу, оскарження вказаної вимоги ґрунтується на конкретних не можливостях Скаржника виконати умови закупівлі, а на припущеннях та небажанні прикласти зусилля для належної підготовки до тендеру.
Саме тому, вважаємо, що Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконання вимоги за тендерною документацією саме в тій редакції, яка сформована Замовником закупівлі.
Аналогічної позиції і Орган оскарження за схожих обставин при оскарженні учасниками вимог тендерної документації в частині підтвердження учасниками відповідності вимогам різних по сфері контролю ISO. Детально у попередніх відповідях.
З огляду на вказане у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
29.10.2021 09:18
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
63dad499504e413a8b6718058766a74c
Дата опублікування:
26.10.2021 18:04
Опис:
Вимога:Прилад приймально-контрольний пожежний (ППКП) системи пожежної сигналізації повинен мати на дату проведення закупівлі чинні сертифікати відповідності, копії яких надаються у складі тендерної пропозиції. Для підтвердження надати лист від органу оцінки відповідності щодо чинності сертифіката (ів) відповідності на ППКП, що буде використовуватись при виконанні робіт, виданий на ім´я Учасника закупівлі. Тобто ви хочете, щоб замовник отримримав лист від органу сертифікації про чинність виданого ним сертифікату???На Сертифікаті вказаний період коли дійсний Сертифікат!!!Видаліть безглузду вимогу.
Відповідь:
Зазначаємо, що предметом закупівлі є Улаштування системи автоматичної пожежної сигналізації,оповіщення людей про пожежу та системи передавання тривожних сповіщень в навчальному корпусі ДНЗ "Тернопільський професійний коледж з посиленою військовою та фізичною підготовкою "з а адресою м.Збараж вул.Д.Галицького 48.
Частиною 2 статті 16 Закону встановлено такий кваліфікаційний критерій, який учасники повинні документально підтвердити як «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». При виконанні робіт із встановлення пожежної сигналізації учаснику необхідно мати спеціально призначені для цього механізми та обладнання, одним з яких є Прилад приймально-контрольний пожежний (ППКП) системи пожежної сигналізації з можливістю віддаленого керування. При цьому, для якісного надання послуг необхідно підтвердити спроможність виконавця не лише мати наявний прилад, а й мати докази того, що вказаний прилад є справним та придатним до використання (експлуатації). Доказом справності такого обладнання є чинні сертифікати відповідності. Поряд з цим, враховуючи значну кількість наявної інформації та документів в системі Prozorro як сам прилад так і сертифікати відповідності можуть бути недобросовісними учасниками отримані шляхом скачування із тендерних пропозицій інших учасників. Окрім цього, як вказані сертифікати відповідності так і дані про прилад (ППКП), можуть бути отримані невстановленим способом від інших суб’єктів господарювання, що знову ж таки не підтвердить його легальність використання учасником торгів. При цьому, Закон забороняє Замовнику ознайомлюватись із оригіналами документів, які учасник подає в складі своєї тендерної пропозиції шляхом завантаження електронних файлів, що створює ризики підробки окремими суб’єктами господарювання документів та інформації, яка подається ними в складі пропозицій як власна.
Саме для цього, Замовником задля усунення підозр в неправомірному використанні запитуваних сертифікатів відповідності на ППКП учасниками процедури закупівлі правомірно вимагається подання листа-підтвердження від органу оцінки відповідності щодо чинності сертифіката (ів) відповідності на ППКП, що буде використовуватись при виконанні робіт.
Варто зазначити, що з набранням чинності 26.06.2021 року змін до Закону, частиною 2 статті 18 Закону унормовано: «Якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою мають бути завантажені документальне підтвердження/докази.»
Скаржником не надано доказів та не доведено, що ним, подавались звернення до відповідних акредитованих організацій, що здійснюють перевірку на предмет відповідності запитуваного пристрою та видають сертифікати (ів) відповідності на ППКП.
Учасник також не надає доказів, що на підставі наданих звернень або заявок за отриманням листа-підтвердження від органу оцінки відповідності щодо чинності сертифіката (ів) відповідності на ППКП уповноваженим підприємством надано відмову Скаржнику в оформленні запитуваного документу або надано роз’яснення стосовно відсутності потреби заявнику оформлювати зазначений документ.
Не надаючи доказів неможливості оформлення запитуваного документу, оскарження вказаної вимоги ґрунтується на конкретних не можливостях Скаржника виконати умови закупівлі, а на припущеннях та небажанні прикласти зусилля для належної підготовки до тендеру.
Саме тому, вважаємо, що Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконання вимоги за тендерною документацією саме в тій редакції, яка сформована Замовником закупівлі.
Дата відповіді:
29.10.2021 09:18
Відповідь надана
ПДВ
Номер:
20f923bac3694eabb2f594d5183bd673
Дата опублікування:
22.10.2021 21:56
Опис:
Чи правильно ви вказали вартість закупівлі БЕЗ ПДВ ?
В ТД вартість закупівлі вказується вже з ПДВ.
Відповідь:
Дякуємо за питання. Очікувана вартість розрахована з урахуванням усіх витрат, втому числі податків, зборів, інших платежів. З огляду на вказане учасники повинні розраховувати вартість своєї пропозиції з ПДВ. Замовник внесе відповідні зміни до оголошення про закупівлю.
Дата відповіді:
25.10.2021 16:14