-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони приміщень виконавчого комітету Херсонської міської ради
Послуги з охорони приміщень виконавчого комітету Херсонської міської ради
Торги не відбулися
1 779 996.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 899.98 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 899.98 UAH
Період уточнення:
20.10.2021 18:53 - 26.10.2021 01:00
Відповідь надана
Кількість годин охорони
Номер:
1223f3c3b904476a836fe7ed288e8e70
Дата опублікування:
25.10.2021 09:48
Опис:
Кількість годин охорони загальна становить 43800 людино-годин?
Відповідь:
Розрахована вами загальна кількість годин охорони невірна, оскільки розрахунок здійснювався виходячи з цілодобової роботи 5 охоронників, в той час як в умовах тендерної документації (додатки № 3 та № 6) зазначено, що 3 охоронника працюють цілодобово, а 2 охоронника – у робочі часи відповідних виконавчих органів Херсонської міської ради.
В зазначених вище додатках до тендерної документації детально визначено дні та часи роботи 4 постів, за якими здійснюватиметься охорона приміщень виконавчого комітету Херсонської міської ради.
Дата відповіді:
26.10.2021 15:05
Відповідь надана
Питання
Номер:
dea5a6d221224cb89b7239d303ca5738
Дата опублікування:
25.10.2021 09:46
Опис:
Враховуючи Вашу відповідь щодо обсягу, якщо 5 осіб одночасно здійснююь охорону об'єктів, тоді Ви закуповуєте 5 цілодобових постів? Вірно?
Відповідь:
Розглянувши звернення, уповноважена особа виконавчого комітету Херсонської міської ради інформує про наступне:
Охорона приміщень виконавчого комітету Херсонської міської ради включає в себе 4 пости, на яких охорону здійснює 5 чоловік: І та ІV Пости – 3 охоронника цілодобово, ІІ та ІІІ Пости – 2 охоронника у робочий час відповідних виконавчих органів Херсонської міської ради, а саме:
- І Пост – розташований за адресою: м. Херсон, просп. Ушакова, 37, І поверх (хол будівлі). На посту мають перебувати цілодобово 2 охоронника одночасно.
- ІІ Пост – розташований за адресою: м. Херсон, просп. Ушакова, 37, у відділі адміністративних послуг. В понеділок, вівторок, середу, п’ятницю, суботу з 09:00 до 16:00 години, а у четвер з 13:00 до 20:00 години (на період карантину – з 9:00 до 16:00 години), на посту має перебувати 1 охоронник.
- ІІІ пост – розташований за адресою: м. Херсон, вул. Суворова, 39, у відділі реєстрації місця проживання фізичних осіб. В понеділок, вівторок, середу, п’ятницю, суботу з 08:00 до 15:30 години, а у четвер з 13:00 до 20:00 години (на період карантину – з 9:00 до 15:30 години), на посту має перебувати 1 охоронник.
- ІV Пост – розташований за адресою: м. Херсон, вул. Суворова, 39, у відділі державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та відділі реєстрації місця проживання фізичних осіб. На посту має перебувати цілодобово 1 охоронник.
Докладно вищезазначену інформацію викладено у додатках № 3 та № 6 тендерної документації.
Дата відповіді:
26.10.2021 15:03
Відповідь надана
графік охорони
Номер:
978469993b7b40dc84be6412bf0ebea1
Дата опублікування:
22.10.2021 12:05
Опис:
Добрий день.
Тендерною документацією передбачено для поста 1 кількість чоловіків 2. Це означає що на цьому посту має перебувати 2 охоронника одночасно ?
Для постів 2 та 3 передбачено графік спостереження в четвер: з 13:00 - 20:00 з 8:00 до 15:30 - це означає що охорона здійснюватиметься за одним з цих графіків ? або з 13:00 або з 08:00 ?
Відповідь:
Відповідно до вимог тендерної документації, на І посту має перебувати 2 охоронця одночасно.
Що стосується ІІ та ІІІ постів інформуємо про наступне:
- ІІ Пост – це об’єкт, розташований за адресою: м. Херсон, просп. Ушакова, 37, у відділі адміністративних послуг, для нього передбачено графік спостереження у робочий час відділу.
В четвер на даному об’єкті здійснюється прийом громадян з 13:00 до 20:00 години, а на період карантину прийом громадян здійснюється з 9:00 до 16:00 години.
- ІІІ пост – це інший об’єкт, розташований за адресою: м. Херсон, вул. Суворова, 39, у відділі реєстрації місця проживання фізичних осіб, для нього передбачено графік спостереження у робочий час відділу.
В четвер на цьому об’єкті здійснюється прийом громадян з 13:00 до 20:00 години, а на період карантину прийом громадян здійснюється з 9:00 до 15:30 години.
Докладно вищезазначену інформацію викладено у додатках № 3 та № 6 тендерної документації.
Дата відповіді:
23.10.2021 16:18
Відповідь надана
Обсяг
Номер:
525d04f3a58649d98c5753b3013a2d0c
Дата опублікування:
21.10.2021 17:57
Опис:
У Дислокації постів охорони приміщень виконавчого комітету Херсонської міської ради на 2022 рік зазначено про кількість чоловік - 5, а у договорі про 4 пости йдеться (пункт 1.4.2. Пости: 4 пости. (Дислокація постів охорони приміщень виконавчого комітету Херсонської міської ради – додаток №3 до Договору)? То постів 4 чи 5? Яка кількість людей одночасно здійснює охорону об'єктів?
Відповідь:
В Дислокації постів охорони приміщень виконавчого комітету Херсонської міської ради на 2022 рік, що міститься у додатку №3 до проєкту договору (додаток № 6 до тендерної документації), зазначено графік роботи 4 постів, а саме:
І пост – 2 чоловіка, графік – цілодобово;
ІІ пост – 1 чоловік; графік – у робочий час;
ІІІ пост – 1 чоловік; графік – у робочий час;
ІV пост – 1 чоловік, графік – цілодобово.
Одночасно охорону об’єктів здійснює 5 чоловік, що зазначено у проєкті договору (додаток № 6 до тендерної документації).
Дата відповіді:
23.10.2021 16:13
Відповідь надана
Час спостереження
Номер:
a919b03bb65049069b4eb2e5e3d7c291
Дата опублікування:
21.10.2021 17:50
Опис:
Що означає припис: час спостереження? Окрім фізичної охорони у Вас передбачена технічна охорона? ЦЕ охоронна сигналізація з реагуванням? Чи є у Вас на об'єктах обладнання? Чи виконавець повинен встановити своє на період дії договору?
Відповідь:
Час спостереження – це графік роботи 4 постів за адресами: м. Херсон, проспект Ушакова, 37, вулиця Суворова, 39, який наведено в таблиці пункту 4 додатку 3 , а також в додатку № 6 (додаток № 3 до проєкту договору) до тендерної документації.
З метою здійснення охорони приміщень виконавчого комітету Херсонської міської ради, на об’єктах встановлена охоронна сигналізація з реагування, обладнання на об’єктах в наявності. Виконавець на період дії договору повинен мати тільки власний ручний доглядовий металодетектор.
Дата відповіді:
23.10.2021 16:10
Відповідь надана
Щодо обсягу
Номер:
4818dea74242448b9849cb219042f11c
Дата опублікування:
21.10.2021 17:26
Опис:
У ТЗ зазнаечно: охорона цілодобово – протягом дії договору. Але є табличка з переліком об'єктів та годинами. То питання: охорона здійснюється цілодобово по всім об'єктам? Чи по графіку, який визначено в таблиці?
Відповідь:
Охорона приміщень виконавчого комітету Херсонської міської ради включає в себе 4 пости і здійснюватиметься цілодобово та відповідно до графіку роботи виконавчих органів Херсонської міської ради, розташованими за адресами: м. Херсон, проспект Ушакова, 37, вулиця Суворова, 39, який наведено в таблиці пункту 4 додатку №3, а також в додатку № 6 (додаток № 3 до проєкту договору) до тендерної документації.
Дата відповіді:
23.10.2021 16:05
Відповідь надана
Надати документ, яким підтверджується наявність та розташування матеріально-технічної бази у м. Херсоні
Номер:
f65a6db810904a289d18a99ead652c66
Дата опублікування:
21.10.2021 17:16
Опис:
Про який документ йдеться? Прохання уточнити додатково.
Відповідь:
Розглянувши звернення, уповноважена особа виконавчого комітету Херсонської міської ради інформує про наступне:
Відповідно до додатку 1 тендерної документації, учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції довідку у формі згідно з додатком 8 до тендерної документації про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у м. Херсоні для організації роботи і планованих перевірок охорони. Для підтвердження потрібно надати копію документу, яким підтверджується наявність та розташування матеріально-технічної бази у м. Херсоні.
В разі оренди обладнання, матеріально-технічної бази, транспорту реагування та технологій для підтвердження надати копії договорів оренди.
В разі, якщо учасник планує залучення обладнання, матеріально-технічної бази, транспорту реагування та технологій для надання послуг на договірних засадах (наприклад за договором надання послуг) – учасник надає копію зазначеного договору.
Дата відповіді:
23.10.2021 15:59