• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Шевченка, 3 в смт. Краковець, Яворівського району Львівської області (Коригування)»

Торги відмінено

5 499 807.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 499.04 UAH
Період уточнення: 20.10.2021 16:29 - 03.11.2021 00:00
Відповідь надана

Вимога внесення змін

Номер: 7131e398e6ef4c259301f7b98dbdc926
Дата опублікування: 27.10.2021 10:18
Опис: Замовник у тендерній документації, розділ 3, пункт 6 , зазначає: «Учасник надає у складі тендерної пропозиції довідку довільної форми, видану Замовником, про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з замовником Управлінням капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації» Оскільки дана вимога відноситься до частини 2 статті 17 «Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.» , то дане підтвердження надається лише переможцем згідно частини 3 статті 17 «Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.» Також просимо внести зміни з усуненням дискримінаційної вимоги наведеної у Додаток 2 Розділ 4 Тендерної документації а саме : «- На підтвердження наявності фінансової спроможності необхідно надати Довідку від уповноваженого органу (ДПСУ), про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника, не раніше дати виходу оголошення про закупівлю», оскільки дискримінаційність даної вимоги підтверджується рішенням Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, «За результатами розгляду аналогічної скарги Органом оскарження винесено рішення №20878-р/пк-пз від 10.11.2020 (опубліковане в електронній системі закупівель 14.11.2020), яким зобов’язано Замовника усунути невідповідності в тендерній документації Замовника шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в частині дискримінаційної вимоги, наведеної в останньому абзаці частини 1 розділу 3 тендерної документації (вимога про надання учасником у складі пропозиції довідки органу Державної податкової служби України про відкриті банківські рахунки учасника) та дискримінаційної вимоги, наведеної в останньому абзаці частини 5.3 розділу 5 тендерної документації, щодо подання учасником у складі тендерної пропозиції довідки довільної форми про відсутність негативного досвіду співпраці з Замовником.». Просимо внести зміни з усуненням даних вимог.
Відповідь: 1. Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України , тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно з ч. 2 ст. 17 Закону, замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити його тендерну пропозицію в разі, якщо учасник не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання даного договору. Керуючись наведеним замовником було встановлено вимогу у п. 6, розділу 3 тендерної документації встановлена вимога, щодо подання Учасником у складі тендерної пропозиції довідку довільної форми, видану Замовником, про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з замовником Управлінням капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації. Керуючись ч. 3, ст. 5 Закону: Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом, повідомляємо, що до Замовника має право звернутися будь хто та отримати інформацію у формі довідки, щодо відсутності чи наявності негативного досвіду співпраці у довідки. Учасник в порядку передбаченому статтею 5 Закону України "Про доступ до публічної інформації" (доступ до інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію) та статтею 19 цього самого закону (запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту) мають можливість офіційно запросити від замовника торгів лист-підтвердження про відсутність негативного досвіду співпраці. Таким чином дана вимога не будь хто бажаючий може звернутися до замовника зі запитом про надання будь якої інформації на яку замовник зобов’язаний надати відповідь. 2. На виконання вимог ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником у тендерній документації було встановлено кваліфікаційну вимогу, що на підтвердження наявності фінансової спроможності необхідно надати Довідку від уповноваженого органу (ДПСУ), про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника, не раніше дати виходу оголошення про закупівлю та скановані з оригіналів копії довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з усіх обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами). Повідомляємо, що дана вимога не є дискримінаційному, та жодним чином не суперечить вимогам чинного законодавства у сфері піблічних закупівель. Повідомляємо, що Замовником торгів здійснюється закупівля робіт по об’єкту «Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Шевченка, 3 в смт. Краковець, Яворівського району Львівської області (Коригування)» (45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)», разом з дороговартістним медичним устаткуванням, закупівля та поставка якого буде здійснюватися Учасником – переможцем, тож відповідно Замовнику слід бути проінформованому про наявності фінансової спроможності такого Учасника. Дана інформація про учасника важлива замовнику для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів з бюджету, а саме: чи має фінансову спроможність учасник виконати роботи чи не накладено на кошти учасника, що знаходяться на банківських рахунках арешт; наявність відкритих банківських рахунків в офшорних зонах; чи застосовувалось банківською установою право закриття рахунку та відмови від договору рахунку в односторонньому порядку відповідно до загальних умов відкриття та ведення рахунків. На етапі вивчення потенційного контрагенту замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі. На підставі вищевикладеного замовник не вбачає у вимозі надати довідки з банківських установ про відкриття рахунків дискримінаційних вимог. Дана вимога не може вважатись незаконною. Отримання довідок з установ банку є процедурою, яка не потребує тривалого часу, до того ж у більшості банків здійснюється через електронний документообіг. А вимога, щодо надання учасником довідки від уповноваженого органу (ДПСУ) встановленна Замовником з метою встановлення достовірності інформації наданої учасником у складі пропозиції. Учасник не може стверджувати, що вимога щодо подання довідки від уповноваженого органу (ДПСУ), про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника, дискримінаційна, оскільки відсутнє документальне підтвердження у відмові видачі такого документу від уповноваженого органу (ДПСУ).
Дата відповіді: 29.10.2021 10:14
Відповідь надана

Вимога внесення змін

Номер: 14275524ea1448be951c312d0e2d92d9
Дата опублікування: 25.10.2021 17:14
Опис: 1. Замовник у тендерній документації, розділ 3, пункт 6 , вимагає : вимагає надати "копію всіх дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки: дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці". Згідно Додатку 8 до Порядку (в редакції з постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. №77) «Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці» , місце виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки зазначається за місцезнаходженням об’єкту виконання робіт, видається на підставі згідно договору та контракту який на даний момент не заключений. У відповідності до правил подачі Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, унеможливлює подачі учасником запиту на отримання такої декларації оскільки процедуру буде порушено. 2. У тендерній документації Розділ 3, Пункт 6 вказано: «У складі пропозиції Учасники повинні підтвердити спроможність поставити та здійснити монтаж матеріалів, що входить до вартості робіт в обсягах, що вказані у технічних вимогах документації та тендерній пропозиції учасника: 1) Спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналом листів авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні, (інформація щодо представництва документально підтверджується у складі тендерної пропозиції офіційним документом від товаровиробника) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) наступного товару: ваги для дорослих, стерилізатора, монітора життєво-важливих показників із цифровим інтерфейсом (АТ, термометрія, пульсокси1метрія), 12-канальний електрокардіограф з цифровим Інтерфейсом у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі. Учасники подають у складі пропозиції документи, що засвідчують якість товару, а саме: копію декларації відповідності (сертифіката відповідності), або копію повідомлення МОЗ України про введення в обіг та експлуатацію окремих медичних виробів, стосовно яких не виконанні вимоги технічних регламентів, але використання яких необхідне в інтересах охорони здоров’я (дана вимога стосується медичного устаткування: ваги для дорослих, стерилізатора.» Згідно статті 5 частина 4 Закону України « Про публічні закупівлі»: Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно статті 22 частини 2 розділ 3 Закону України « Про публічні закупівлі»: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; Згідно вищенаведеного така вимога є незаконною, та просимо змінити дану вимогу тендерної документації
Відповідь: 1. Вимога щодо подання Учасниками у складі пропозиції копії всіх дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки: дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, вказана в тендернвй документації, оскільки видом предмета закупівлі є роботи «Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Шевченка, 3 в смт. Краковець, Яворівського району Львівської області (Коригування)» (45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)». Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства є відповідним документом, який необхідний суб’єкту господарювання для виконання робіт підвищеної небезпеки і використання машин, механізмів та устаткувань. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів Україн» виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б додатка 2, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Отже, виконувати певні види робіт учасник має лише при наявності декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Юридичні особи та фізичні особи – підприємці мають право подавати декларацію за їх місцезнаходженням, та/або за постійним місцезнаходженням об’єкта, або за місцем виконання робіт/експлуатації, що змінюється. Також, додатково зазначаємо, про те що в разі, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати, якийсь з вказаних документів, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою* в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів. 2. В Додатку 3 Тендерної документації зазначено перелік робіт по об’єкту: «Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Шевченка, 3 в смт. Краковець, Яворівського району Львівської області (Коригування)» (45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва), слід зазначити, що закупівля цих робіт здійснюється разом з медичним устаткуванням відповідно до проектної документації. У п. 6 Розділу 3 Тендерної документації міститься вимога до Учасників: У складі пропозиції Учасники повинні підтвердити спроможність поставити та здійснити монтаж матеріалів, що входить до вартості робіт в обсягах, що вказані у технічних вимогах документації та тендерній пропозиції учасника: Спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналом листів авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні, (інформація щодо представництва документально підтверджується у складі тендерної пропозиції офіційним документом від товаровиробника) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) наступного товару: ваги для дорослих, стерилізатора, монітора життєво-важливих показників із цифровим інтерфейсом (АТ, термометрія, пульсокси1метрія), 12-канальний електрокардіограф з цифровим Інтерфейсом у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі. Учасники подають у складі пропозиції документи, що засвідчують якість товару, а саме: копію декларації відповідності (сертифіката відповідності), або копію повідомлення МОЗ України про введення в обіг та експлуатацію окремих медичних виробів, стосовно яких не виконанні вимоги технічних регламентів, але використання яких необхідне в інтересах охорони здоров’я (дана вимога стосується медичного устаткування: ваги для дорослих, стерилізатора. У разі якщо дія Технічного регламенту щодо медичних виробів не поширюється на обладнання, що пропонується, Учасник повинен надати письмове пояснення із зазначенням причини відсутності необхідності проходження процедури оцінки відповідності, згідно вимог Технічного регламенту щодо медичних виробів. Звертаємо Вашу увагу на те, що тендерна документація, відповідно до норм частини 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимога щодо надання у складі пропозиції гарантійного листа виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні), сформована виключно в рамках норм чинного законодавства, оскільки підтверджує той факт, що учасник торгів дійсно матиме можливість поставити якісне медичне обладнання в обумовлені строки та в необхідній кількості для належного обслуговування пацієнтів амбулаторії, від якого залежить життя та здоров’я громадян, які отримують лікування. Крім того у Додатку 3 Тендерної документації відсутня інформація або будь – яке посилання на виробника товару, торгову назву, учасники мають право пропонувати устаткування не прив’язуючись до конкретного виробника. Лист авторизації може бути виданий не лише виробником медичного устаткування але у разі якщо товар не виробляється на території України – листом авторизації від представника товаровиробника в Україні. «Представництво» - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки. Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдження, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб, що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах. На сьогодні тендерному комітету замовника не відомо жодного випадку відмови виробника або представника товаровиробника в Україні у наданні гарантійного листа учаснику торгів. Одним з принципів здійснення публічних закупівель відповідно до статті 5 Закону є максимальна економія, ефективність та пропорційність. Згідно з частиною другою статті 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Дата відповіді: 28.10.2021 09:44
Відповідь надана

Вимога внесення змін

Номер: 277347e72698456a9331faa883c5efe7
Дата опублікування: 21.10.2021 14:14
Опис: У тендерній документації додаток №2 розділ №3 пункт 4 та пункт 5 вимагається надати для підтвердження аналогічних договорів: 4. Акт звірки взаєморозрахунків із Замовником, що підтверджують факт оплати виконаних робіт згідно аналогічних договорів та довідки таблиці "Г". 5. Сертифікат відповідності закінченого будівництва об'єкта. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації з усуненням вищенаведених вимог, оскільки вони несуть в собі дискримінаційні вимоги для участі в тендерній процедурі : 1. У разі ліквідації замовників за рішенням власника(чи з інших причин) учасник не має можливості виконати вимогу наведену у пункт 4 розділ 3 додаток 2 , та представити акт звірки взаєморозрахунків. Згідно актів виконаних робіт, в яких наявні підписи та печатки замовника та підрядника ,підтверджує в свою чергу виконання даного договору. 2. Згідно МІНІСТЕРСТВА БУДІВНИЦТВА, АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ Відповідно до законодавства України замовником є особа, яка за дорученням інвестора або інвестора-забудовника залучає підрядника для виконання робіт з будівництва об'єкта, укладає з ним договір підряду, контролює хід будівництва, здійснює технічний нагляд, проводить розрахунки, приймає закінчені роботи, здає об'єкт в експлуатацію та отримує сертифікат відповідності закінченого будівництва обєкта, зазначені функції і є основними функціями замовника будівництва. Згідно вище наведеного, підрядна організація не несе відповідальності за отримання будь яких дозвільних документів для будівництва, не відповідає за здачу в експлуатацію обєкта будівництва та не отримує сертифікат відповідності закінченого будівництва обєкта.
Відповідь: Добрий день! Замовником було внесено зміни до тендерної документації та оприлюднено на веб - порталі Уповноваженого органу.
Дата відповіді: 26.10.2021 16:29