• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Комбінезон захисний ; маска медична одноразова захисна; рукавички нітрилові нестерильні; шапочка медична одноразова; бахили медичні одноразові

Завершена

2 073 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 365.00 UAH
Період уточнення: 20.10.2021 15:31 - 26.10.2021 00:00
Відповідь надана

Уточнення щодо розмірів рукавичок

Номер: a80625c681744f5f8e2087843bfa36dc
Дата опублікування: 25.10.2021 15:34
Опис: Шановний замовнику! Уточніть, будь ласка, які розміри рукавичок потрібні та в якій кількості кожного розміру.
Відповідь: Рукавички розмір М - 7500 шт. та Рукавички розмір L - 7500 in.
Дата відповіді: 25.10.2021 16:29
Відповідь надана

Уточнення стосовно Комбінезон захисний

Номер: 85bf0057b92b469c966abd04acdd5b0c
Дата опублікування: 25.10.2021 13:21
Опис: Шановний замовнику! З якого саме матеріалу повинен бути комбінезон захисний? чи ламінований спанбонд? яка щільність матеріалу?
Відповідь: Матеріал повинен бути двошаровий, що поєднує нетканний матеріал із 100% -го поліпропілену, виготовлений за технологією спандбонд та високоякісну мікропористу полієтиленову плівку. Щільність тканини 50 гр. на м2.
Дата відповіді: 25.10.2021 14:44
Відповідь надана

Відповідно до частини першої статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Будь-які інші способи подання тендерної пропозиції або її частини Законом не передбачені, в том числі можливість подання учасниками зразків продукції у складі тендерної пропозиції чи поза нею. Згідно з частиною восьмою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання. Отже, зразок-еталон запропонованого товару, наданий після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій та поданий поза електронною системою, не є складовою частиною тендерної пропозиції учасника. Враховуючи вищевикладене, замовником буде проведено розгляд тендерних пропозицій не у відповідності до вимог частини дев’ятої статті 29 Закону, а саме: замовник здійснюватиме розгляд зразка запропонованого товару, який не є складовою частиною тендерної пропозиції, та, як наслідок, відхилення тендерної пропозиції за відсутності зразка є порушенням вимог частини першої статті 31 Закону». Також: частиною другою статті 22 Закону визначено вичерпний перелік відомостей, які зазначаються замовником у тендерній документації. Та відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто, якщо замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації іншу інформацію, одночасно з цим вимоги для наявності такої інформації повинні бути передбачені законодавством. При цьому вимога щодо надання зразків у встановлений період часу не передбачена законодавством взагалі. Та частиною першою статті 31 Закону визначено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасника та/або переможця, серед яких відсутня підстава для такого відхилення щодо надання / ненадання переможцем електронного аукціону зразка товару поза межами електронної системи закупівель. Таким чином, зразки товару не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, та ненадання зразків товару поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. При цьому Законом поза межами електронної системи закупівель передбачено надання лише саме документів виключно переможцем процедури закупівлі, а не переможцем електронного аукціону, як зазначено замовником до тендерної документації. Отже, враховуючи викладене, всупереч вимогам частини першої статті 31 Закону буде відхилено тендерну пропозицію учасника із підстави, не передбаченої Законом та не у відповідності до вимог закону, та таке відхилення є безпідставним. - зразки продукції (товару) не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, тому їх ненадання поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону; Якщо Ви не внесете зміни щодо зразків та залишеться наявність дискримінаційних вимог, будемо вимушені оскаржувати умови тендерної документації до Органу оскарження. Дякуємо за розуміння.

Номер: 126a774397e14afe89e455da41d745ea
Дата опублікування: 21.10.2021 15:14
Опис: Відповідно до частини першої статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Будь-які інші способи подання тендерної пропозиції або її частини Законом не передбачені, в том числі можливість подання учасниками зразків продукції у складі тендерної пропозиції чи поза нею. Згідно з частиною восьмою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання. Отже, зразок-еталон запропонованого товару, наданий після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій та поданий поза електронною системою, не є складовою частиною тендерної пропозиції учасника. Враховуючи вищевикладене, замовником буде проведено розгляд тендерних пропозицій не у відповідності до вимог частини дев’ятої статті 29 Закону, а саме: замовник здійснюватиме розгляд зразка запропонованого товару, який не є складовою частиною тендерної пропозиції, та, як наслідок, відхилення тендерної пропозиції за відсутності зразка є порушенням вимог частини першої статті 31 Закону». Також: частиною другою статті 22 Закону визначено вичерпний перелік відомостей, які зазначаються замовником у тендерній документації. Та відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто, якщо замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації іншу інформацію, одночасно з цим вимоги для наявності такої інформації повинні бути передбачені законодавством. При цьому вимога щодо надання зразків у встановлений період часу не передбачена законодавством взагалі. Та частиною першою статті 31 Закону визначено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасника та/або переможця, серед яких відсутня підстава для такого відхилення щодо надання / ненадання переможцем електронного аукціону зразка товару поза межами електронної системи закупівель. Таким чином, зразки товару не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, та ненадання зразків товару поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. При цьому Законом поза межами електронної системи закупівель передбачено надання лише саме документів виключно переможцем процедури закупівлі, а не переможцем електронного аукціону, як зазначено замовником до тендерної документації. Отже, враховуючи викладене, всупереч вимогам частини першої статті 31 Закону буде відхилено тендерну пропозицію учасника із підстави, не передбаченої Законом та не у відповідності до вимог закону, та таке відхилення є безпідставним. - зразки продукції (товару) не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, тому їх ненадання поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону; Якщо Ви не внесете зміни щодо зразків та залишеться наявність дискримінаційних вимог, будемо вимушені оскаржувати умови тендерної документації до Органу оскарження. Дякуємо за розуміння.
Відповідь: З метою запобігання придбання неякісного та фальсіфікованого товару, нами як Замовником в медико-технічних умовах була вимога до надання зразків продукціїї на опробацію. Згідно статті 5 Закону про Публічні закупівлі до недискримінації учасників відноситься добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність,відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі, рівне ставлення до учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням, тому ми вважаємо що наші вимоги до Учасника на етапі кваліфікації надати зразок запропонованої продукціїї не є наявність дискримінаційних вимог
Дата відповіді: 22.10.2021 13:27
Відповідь надана

Шановний Замовнику, підкажіть будь-ласка, Вам аналогічний договір потрібен на предмет закупівлі чи на код ДК?!

Номер: 30719be93eea4f35a9ae78992d77bdaa
Дата опублікування: 21.10.2021 15:13
Опис: Шановний Замовнику, підкажіть будь-ласка, Вам аналогічний договір потрібен на предмет закупівлі чи на код ДК?!
Відповідь: Шановний Учасник, аналогічний договір потрібен на предмет закупівлі.
Дата відповіді: 22.10.2021 11:11