• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Код за ДК 021:2015 – 3414 (34140000-0) Великовантажні мототранспортні засоби (електробуси з електричними двигунами, супутня інфраструктура та послуги нагляду при монтажі, технічної і гарантійної підтримки зарядних станцій)

всі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами абзацу першого цього пункту тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) засвідчується нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Не перекладаються з російської на українську мову такі документи: первинні документи, документи на бланках типових і спеціалізованих форм, а також ті, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською (російською) мовою.

Торги не відбулися

123 162 697.54 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 230 000.00 UAH
Період уточнення: 19.10.2021 16:34 - 23.11.2021 00:00
Відповідь надана

Технічні вимоги

Номер: fa6b4a4d4bd2410da1b859ff3fae3100
Дата опублікування: 08.11.2021 16:54
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до п.20 Додатку 4 до тендерної документації вимагається щоб елеткробуси були оснащені тяговими акумуляторними батареями або суперконденсаторами, ємністю в діапазоні від 100 до 360 кВт ⋅ год, вбудованими таким чином, який дозволяє замінювати їх в умовах майстерні Замовника. П.26 Додатку 4 до тендерної документації передбачено, що Пробіг за день враховуючи рекуперацію- Не менше 300 км (не обмежений з урахуванням швидкої зарядки). Дана вимога є такою, що не відповідає вимогам встановленим у п.20. Просимо Вас п.26 викласти в такій редакції «Пробіг за день враховуючи рекуперацію - Мінімум 200 км (не обмежений з урахуванням швидкої зарядки)».
Відповідь: Шановний учасник. Враховуючи особливості використання транспортних засобів на маршрутах міста середній пробіг за день складає близько 300 км. Отже, дана вимога не підлягає зміні.
Дата відповіді: 11.11.2021 14:32
Відповідь надана

Щодо вимог до розташування кнопки

Номер: 9269e58bf8b84547860a89472e8f2ed6
Дата опублікування: 08.11.2021 10:04
Опис: Шановний Замовнику! п.69 Додатку 4 тендерної докуменатції передбачено, що зовнішня кнопка для відкривання дверей I спереду транспортного засобу з правого боку, розміщена в бампері. Просимо Вас не звужувати вимоги до таких деталей, та викласти дану вимогу в наступній редакції: «Зовнішня кнопка для відкривання дверей I розташована в ергономічному місці спереду».
Відповідь: Шановний учасник. Розглянувши Ваше звернення прийнято рішення внести зміни у п. 69 додатку № 4 до тендерної документації , а саме «Зовнішня кнопка для відкривання дверей I спереду транспортного засобу з правого боку, розміщена в бампері» змінити на «Зовнішня кнопка для відкривання дверей I розташована в ергономічному місці спереду.
Дата відповіді: 11.11.2021 14:32
Відповідь надана

Щодо лобового скла

Номер: 6629bfb0cfe644fab802690a47dad382
Дата опублікування: 08.11.2021 10:03
Опис: Шановний Замовнику! Проаналізувавши тендерну документацію, просимо вас внести зміни до п.41 Додатку 4 до тендерної документації шляхом виключення вимоги наступного змісту «Лобове скло складається з трьох частин». Просимо не створювати штучні та дискримінаційні вимоги.
Відповідь: Шановний учасник. Розглянувши Ваше звернення прийнято рішення внести зміни у п. 41 додатку № 4 до тендерної документації та викласти його у наступній редакції «лобове скло складається з однієї або двох частин.
Дата відповіді: 11.11.2021 14:31
Відповідь надана

Щодо технічних вимог

Номер: c48367b8b5bd4e069793d347ebe7a72b
Дата опублікування: 08.11.2021 10:02
Опис: Шановний Замовнику! Вимога щодо швидкої зарядки не більше ніж за 10 хвилин є абсолютно нелогічною та нереальною для реалізації на практиці, враховуючі потужності, які передбачені для електробуса тендерною документацією. Просимо Вас дану вимогу видалити.
Відповідь: Шановний учасник Вимога, щодо швидкої зарядки не більше ніж 10 хвилин є абсолютно логічною та реальною для реалізації на практиці, враховуючи потужності які передбачені тендерною документацією. Тому така вимога не підлягає видаленню.
Дата відповіді: 11.11.2021 14:31
Відповідь надана

Щодо технічних вимог

Номер: accb2dfc9e9a4143bd8bb17908b80486
Дата опублікування: 08.11.2021 10:00
Опис: Шановний Замовнику! Просимо надати роз’яснення, що мається на увазі під даною вимогою передбаченою п. 38 Автоматична сигналізація на пульті водія інформує про граничний знос гальмівних колодок на рівні 90% (при зростаючій функції зносу накладок від 0% до 100%). Оскільки, незрозуміло, що мається на увазі.
Відповідь: Шановний учасник. Під даною вимогою мається на увазі, що автоматична сигналізація на пульті водія інформує про граничний знос гальмівних колодок на рівні 90% (при зростаючій функції зносу накладок від 0% до 100%).
Дата відповіді: 11.11.2021 14:30
Відповідь надана

Щодо вимог до конпки тест

Номер: 665d5b75b38c49d0a2aebb790ebbf17d
Дата опублікування: 08.11.2021 09:59
Опис: Шановний Замовнику! Просимо Вас у п.54 Додатку 4 до тендерної документації виключити положення наступного змісту «В кабіні водія додаткова кнопка "тест", яка приводить в дію всі опалювачі в пасажирському салоні на максимальних обертах упродовж 20-30 сек.» Вимога занадто деталізована та штучно звужує коло потенційних учасників, тим самим дискримінує інших можливих учасників.
Відповідь: Шановний учасник. Розглянувши Ваше звернення прийнято рішення виключити з вимоги п. 54 додатку № 4 до тендерної документації абзац «В кабіні водія додаткова кнопка "тест", яка приводить в дію всі опалювачі в пасажирському салоні на максимальних обертах упродовж 20-30 сек.
Дата відповіді: 11.11.2021 14:30
Відповідь надана

Щодо циклів заряду

Номер: b3b775aeda2c4f87a756ff267ab92565
Дата опублікування: 08.11.2021 09:55
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до п.25 Додатку 4 до тендерної документації Кількість циклів заряду/розряду Не менш 14000 циклів без втрати ємкості батареї більше за 15-20% . Такий цикл розрахований для обох типів зарядки, чи окремо для кожного типу? Просимо Вас внести відповідні зміни та точно зазначити зміст даної вимогу.
Відповідь: Шановний учасник. Розглянувши Ваше звернення прийнято рішення внести зміни у п. 25 додатку № 4 до тендерної документації в частині кількості циклів заряду/розряду та змінити «не менше 14000 циклів» на «не менше 10000 циклів». Такий цикл розрахований для обох типів зарядки.
Дата відповіді: 11.11.2021 14:28
Відповідь надана

Щодо вимоги до тягової акумуляторної батареї

Номер: edcc6ade4b914a2286589a6d97df7cc4
Дата опублікування: 08.11.2021 09:54
Опис: Шановний Замовнику! П.20 Додатку 4 до тендерної документації просимо виключити. Вимога занадто деталізована та штучно звужує число потенційних учасників, тим самим дискримінує інших можливих учасників. Відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідь: Шановний учасник. Пунктом 20 додатку № 4 до тендерної документації встановлені вимоги до тягової акумуляторної батареї. Дана вимога не суперечить чинному законодавству, а отже не підлягає виключенню.
Дата відповіді: 11.11.2021 14:28
Відповідь надана

Щодо максимальної ваги

Номер: 2da685314372433899be5ec053bd797f
Дата опублікування: 08.11.2021 09:53
Опис: Шановний Замовнику! Просимо Вас надати роз’яснення, що мається на увазі. П.12 Додатку 4 до тендерної документації передбачено, що максимальна маса не більше 19500 (кг). Яка вага автобуса мається на увазі, повна чи споряджена?
Відповідь: Шановний учасник. Пунктом 12 додатку № 4 до тендерної документації передбачено «максимальна маса електробуса не більше 19 500 кг.». Мається на увазі повна маса с пасажирами.
Дата відповіді: 11.11.2021 14:27
Відповідь надана

Щодо вимоги Економічної комісії Європи ООН (ЄЕКЕ)

Номер: fbecde3af0aa4b8a8f46ba6884f8be13
Дата опублікування: 08.11.2021 09:52
Опис: Шановний Замовнику! П.2 Додатку 4 до Тендерної документації передбачено, що електробуси повинні відповідати вимогам Економічної комісії Європи ООН (ЄЕКЕ). До пропозиції слід долучити сертифікат, виданий уповноваженим органом країни виробника. Який саме сертифікат необхідно надати?
Відповідь: Шановний учасник. Електробуси повинні відповідати вимогами Економічної комісії Європи ООН (ЄЕКЕ) та мати сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження завершеного колісного транспортного засобу.
Дата відповіді: 11.11.2021 14:27