• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Лінолеум

Закупівля проводиться на загальну вартість на 2021 рік. Річний план закупівель затверджений рішенням Уповноваженої особи від "18" жовтня 2021 року №139. Місцезнаходження: 10014, Україна, м. Житомир, вул. Дмитра Донцова, 20. Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі": Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Вид предмета закупівлі: Товари. Товар має забезпечувати його повну придатність для використання, а також відповідати усім вимогам, що звичайно ставляться на ринку до аналогічних товарів

Торги не відбулися

199 999.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період уточнення: 18.10.2021 16:56 - 22.10.2021 00:00
Відповідь надана

оплата

Номер: 96d36343c3f2476f8d3a449d7a5bbbb0
Дата опублікування: 21.10.2021 11:08
Опис: Доброго дня, шановний замовнику. Вкажіть будь ласка причину оплати в 120 банківських днів? Це майже 6 місяців. У підприємства немає коштів? чи це опечатка?
Відповідь: Доброго дня. Розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати попередню оплату лише у разі наявності належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів. Тому, тип оплати залишається незмінним – післяплата. Оплата за отриманий товар у будь-якому випадку відбувається після надходження фінансування на реєстраційний рахунок замовника. Для уникнення непорозумінь у разі затримки фінансування пунктом 4 Додатку 3 до оголошення (проект договору) визначено строк оплати після переходу товару у власність замовника, що становить 120 банківських днів.
Дата відповіді: 21.10.2021 13:02
Відповідь надана

організаційні

Номер: a4a9368dd95149baa4796eb6d75cb08e
Дата опублікування: 21.10.2021 11:06
Опис: Доброго дня, шановний замовнику Як можливо до Вас дозвонитись, якщо вказаний номер телефону 0930043104 не відповідає?
Відповідь: Доброго дня. Будь ласка, зателефонуйте повторно, якщо у Вас залишились або виникли нові запитання.
Дата відповіді: 21.10.2021 13:06
Відповідь надана

Поставка

Номер: eff7ca596bfc45c88cdbccf9924dfc1e
Дата опублікування: 20.10.2021 15:35
Опис: Шановний Замовник розподіл партій постачання планується кратно заводському пакуванню чи відносно до приміщень в які призначений матеріал????
Відповідь: Доброго дня. Розподіл партій постачання планується відносно до загальної площі приміщень, в які призначений матеріал.
Дата відповіді: 21.10.2021 13:20
Відповідь надана

Дискримінація учасників, недобросовісна конкуренція

Номер: 36a34cfe943a4f56896a68d908d9a53b
Дата опублікування: 20.10.2021 15:22
Опис: Шановний Замовнику, прохання внести зміни до умов Оголошення та видалити прив’язку до відстані місцезнаходження, вимога «Підтверджуючі документи про наявність власної та/або орендованої матеріально-технічної бази в адміністративних межах 20 км від м.Житомир, обладнання, машин і механізмів, які будуть залучені до виконання умов предмету закупівлі» звужує коло потенційних учасників, у Процедурі закупівлі не зможуть взяти участь суб'єкти господарювання, які мають матеріально-технічну базу на відстані, яка перевищує 20 км від місць поставки товару. Дії Замовника щодо встановлення зазначених вимог Документації порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону та основні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників
Відповідь: Доброго дня. Пункт 4 Додатку 2 до оголошення визначає термін поставки товару з метою забезпечення нагальних потреб замовника згідно заявки. Учасник здійснює постачання товару згідно заявки протягом 1 робочого дня (у робочий час установи) з дня надходження заявки від замовника. У зв'язку з ситуацією, яка склалася на території України та посиленням карантинних обмежень в м. Житомир через наближення за всіма показниками до "червоної" зони епіднебезпеки і з метою недопущення ризику невиконання умов поставки товару у встановлені терміни - пунктом 5 Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі були визначені обмеження щодо місцерозташування власного або орендованого складського приміщення учасника.
Дата відповіді: 21.10.2021 13:45
Відповідь надана

Поставка

Номер: 6a25cf77025a4044b1e1e5c1b899d935
Дата опублікування: 19.10.2021 14:50
Опис: Доброго дня, шановний замовнику. Скільки партій поставки товару планується?
Відповідь: Доброго дня, кількість партій поставки товару прогнозувати неможливо.
Дата відповіді: 20.10.2021 12:26