Номер:
1471ca257ff643aabe164ca7a496b81d
Пов'язаний елемент:
Закупівля
Дата опублікування:
18.10.2021 11:18
Опис:
Шановний Замовник! Ви з метою зменшення конкуренції вимагаєте наявність власного або пратнерського сервісного центру у м.Львові або Львівський області для здійснення гарантійного ремонту, але ні власний, ні партнерський сервісний центр НЕ МАЄ ПРАВА здійснювати гарантійний ремонт, окрім ОФІЦІЙНОГО СЕРВІСНОГО ЦЕНТРУ ВИРОБНИКА НОУТБУКІВ, вимагаємо викласти дану вимогу у відповідності до гарантійних забов'язань виробника ноутбуків, а саме наявність ОФІЦІЙНОГО СЕРВІСНОГО ЦЕНТРУ ВИРОБНИКА НОУТБУКІВ У м.ЛЬВОВІ АБО У ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСТІ,
Відповідь:
Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше запитання, повідомляємо наступне:
В п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (із змінами) вказано, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Разом з тим, Закон або будь-який інший нормативний акт не дає чіткої відповіді на те, що конкретно можна вважати дискримінаційними вимогами.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що В ЖОДНОМУ З РЕЧЕНЬ Тендерної документації Замовника НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ наявність власного або партнерського сервісного центру у м. Львові або Львівській області саме для здійснення ГАРАНТІЙНОГО РЕМОНТУ.
Безперечно, що гарантійний ремонт можуть проводити лише офіційні сервісні центри, авторизовані виробником. За результатами процедури закупівлі, ми як Замовник плануємо мати юридичні відносини саме з постачальником продукції, а не з офіційними сервісними центрами виробників і саме на постачальника покладатиметься відповідальність щодо подальших дій з обладнанням у разі його виходу із ладу, в тому числі передачі цього обладнання при необхідності здійснення ГАРАНТІЙНОГО РЕМОНТУ офіційному сервісному центру виробника, а всі наші звернення ми можемо транслювати в сервісний центр Постачальника, або ж в його партнерський сервісний центр, дані про який вимагається надати в складі тендерних пропозицій учасників. Під Сервісним центром мається на увазі спеціалізований підрозділ Учасника (власний або партнерський), який має в своєму складі кваліфікований персонал, який може здійснити попередню діагностику обладнання, що вийшло з ладу, надавати консультації представникам Замовника, у відповідності до експлуатаційної, ремонтної документації та вимог нормативних документів заводу виробника обладнання. Всі взаємовідносини з офіційним авторизованим сервісним центром, доставка обладнання до/з сервісного центру, реагування на гарантійні випадки покладаються на постачальника. Таким чином ми вимагаємо від постачальників наявність власного або на договірних відносинах сервісного центру в м.Львів, або Львівській області, для здійснення взаємовідносин між офіційним сервісним центрам та замовником. Вимоги, як саме буде відбуватись взаємодія власного сервісного центру Учасника, або партнерського з офіційними авторизованими сервісними центрами нами не обумовлюється в ТД. Вимога щодо наявності сервісного центру прописана таким чином, щоб не дискримінувати потенційних учасників
Спираючись на вищевикладене, ми не вважаємо дану вимогу Тендерної документації такою, яка б суперечила Закону України про Державні Закупівлі, чи іншим нормативам, які стосуються обладнання, що є предметом даної закупівлі.
Дата відповіді:
21.10.2021 22:49