• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

18140000-2 Аксесуари до робочого одягу (Респіратори)

Строк поставки товару повинен складати не більше 10 днів з дати отримання Постачальником письмової заявки Покупця. Забезпечення тендерних пропозицій - не вимагається

Завершена

3 015 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 30 150.00 UAH
Період уточнення: 13.10.2021 14:08 - 14.11.2021 00:00
Відповідь надана

Боротьба з фальсифікатом

Номер: 4dee71750cac49b2b4acc8d0e0326a58
Дата опублікування: 01.11.2021 13:29
Опис: У зв'зку з стрімким зростанням ринку фальсифікованих засобів індивідуального захисту, а також за для запобігання постачання на державні підприємства товарно матеріальних цінностей здобутих злочинним шляхом, просимо внести зміни до тендерної документаціїї, а саме додати пункт: З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає документація, якщо учасник не є виробником предмету закупівлі відповідно до умов цієї тендерної документації, такий учасник повинен надати гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості, якості, термінами придатності, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів. У якості таких гарантій учасник надає: оригінал гарантійного листа виробника. Гарантійний лист повинен включати: назву замовника, учасника, назву предмету закупівлі згідно оголошення, номер закупівлі у системі PROZORRO
Відповідь: Немає можливості внести дані зміни у зв’язку з тим, що вони призведуть до дискримінації учасників, що буде порушенням законодавства.
Дата відповіді: 03.11.2021 09:54
Відповідь надана

Методика виготовлення та матеріали

Номер: 10426f1bbc9b4aeeb8923284ac2e8da1
Дата опублікування: 27.10.2021 14:51
Опис: Добого Вам дня. Чи є методика виготовлення для Вас принциповою? Наше підприємство займається пошивом в тому чеслі і масок загистних, чи підойдуть вам шиті респіратори? І якщо підойдуть то з чого краще їх пошити?
Відповідь: - Респіратор повинен бути призначений для захисту від дрібнодисперсних аерозолів. - Повинен бути виготовлений з нетканого фільтрувального матеріалу. - Респіратор повинен надавати максимальний захист від твердих та рідких аерозолів при концентрації не нижче 12 ПДК. - Клас захисту респіратору FFP2 згідно з вимогами міжнародних стандартів. - Повинен бути оснащений носовим зажимом (носовою кліпсою), носовим обтюратором. Внутрішня частина респіратора має бути виготовлена з м’якого гіпоалергенного нетканого матеріалу. - Повинен відповідати вимогам ДСТУ EN 149:2017 «Засоби індивідуального захисту органів дихання. Фільтрувальні півмаски для захисту від аерозолів. Вимоги, випробування, маркування». Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21серпня 2019 року № 771.
Дата відповіді: 28.10.2021 14:33
Відповідь надана

відтермінування платежу

Номер: 25424a7df2d840ce9b786c9d7539a481
Дата опублікування: 21.10.2021 10:41
Опис: у зв'язку з тим, що ПАТ "Центренерго" систематично розтягує строки оплати за поставлену продукцію до одного року і більше, а за деякими з товарних груп, а саме засобами індивідуального захисту оплати тягнуться з 2019 року, просимо змінити умови розрахунків на передплату 100%.
Відповідь: Добрий день! Строки оплати визначаються Замовником та залежать від його фінансових можливостей, виходячи з цього ПАТ «Центренерго» залишає строк оплати без змін. Разом з тим повідомляємо, що зазначений строк є граничним та не забороняє здійснювати оплату раніше у разі наявності такої можливості у Замовника
Дата відповіді: 22.10.2021 16:31
Відповідь надана

Відповідно до частини першої статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Будь-які інші способи подання тендерної пропозиції або її частини Законом не передбачені, в том числі можливість подання учасниками зразків продукції у складі тендерної пропозиції чи поза нею. Згідно з частиною восьмою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання. Отже, зразок-еталон запропонованого товару, наданий після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій та поданий поза електронною системою, не є складовою частиною тендерної пропозиції учасника. Враховуючи вищевикладене, замовником буде проведено розгляд тендерних пропозицій не у відповідності до вимог частини дев’ятої статті 29 Закону, а саме: замовник здійснюватиме розгляд зразка запропонованого товару, який не є складовою частиною тендерної пропозиції, та, як наслідок, відхилення тендерної пропозиції за відсутності зразка є порушенням вимог частини першої статті 31 Закону». Також: частиною другою статті 22 Закону визначено вичерпний перелік відомостей, які зазначаються замовником у тендерній документації. Та відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто, якщо замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації іншу інформацію, одночасно з цим вимоги для наявності такої інформації повинні бути передбачені законодавством. При цьому вимога щодо надання зразків у встановлений період часу не передбачена законодавством взагалі. Та частиною першою статті 31 Закону визначено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасника та/або переможця, серед яких відсутня підстава для такого відхилення щодо надання / ненадання переможцем електронного аукціону зразка товару поза межами електронної системи закупівель. Таким чином, зразки товару не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, та ненадання зразків товару поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. При цьому Законом поза межами електронної системи закупівель передбачено надання лише саме документів виключно переможцем процедури закупівлі, а не переможцем електронного аукціону, як зазначено замовником до тендерної документації. Отже, враховуючи викладене, всупереч вимогам частини першої статті 31 Закону буде відхилено тендерну пропозицію учасника із підстави, не передбаченої Законом та не у відповідності до вимог закону, та таке відхилення є безпідставним. - зразки продукції (товару) не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, тому їх ненадання поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону; Якщо Ви не внесете зміни щодо зразків та залишеться наявність дискримінаційних вимог, будемо вимушені оскаржувати умови тендерної документації до Органу оскарження. Дякуємо за розуміння.

Номер: ddee7b836d594ccf8ef0cad78dc3d7ca
Дата опублікування: 20.10.2021 13:12
Опис: Відповідно до частини першої статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Будь-які інші способи подання тендерної пропозиції або її частини Законом не передбачені, в том числі можливість подання учасниками зразків продукції у складі тендерної пропозиції чи поза нею. Згідно з частиною восьмою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання. Отже, зразок-еталон запропонованого товару, наданий після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій та поданий поза електронною системою, не є складовою частиною тендерної пропозиції учасника. Враховуючи вищевикладене, замовником буде проведено розгляд тендерних пропозицій не у відповідності до вимог частини дев’ятої статті 29 Закону, а саме: замовник здійснюватиме розгляд зразка запропонованого товару, який не є складовою частиною тендерної пропозиції, та, як наслідок, відхилення тендерної пропозиції за відсутності зразка є порушенням вимог частини першої статті 31 Закону». Також: частиною другою статті 22 Закону визначено вичерпний перелік відомостей, які зазначаються замовником у тендерній документації. Та відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто, якщо замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації іншу інформацію, одночасно з цим вимоги для наявності такої інформації повинні бути передбачені законодавством. При цьому вимога щодо надання зразків у встановлений період часу не передбачена законодавством взагалі. Та частиною першою статті 31 Закону визначено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасника та/або переможця, серед яких відсутня підстава для такого відхилення щодо надання / ненадання переможцем електронного аукціону зразка товару поза межами електронної системи закупівель. Таким чином, зразки товару не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, та ненадання зразків товару поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. При цьому Законом поза межами електронної системи закупівель передбачено надання лише саме документів виключно переможцем процедури закупівлі, а не переможцем електронного аукціону, як зазначено замовником до тендерної документації. Отже, враховуючи викладене, всупереч вимогам частини першої статті 31 Закону буде відхилено тендерну пропозицію учасника із підстави, не передбаченої Законом та не у відповідності до вимог закону, та таке відхилення є безпідставним. - зразки продукції (товару) не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, тому їх ненадання поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону; Якщо Ви не внесете зміни щодо зразків та залишеться наявність дискримінаційних вимог, будемо вимушені оскаржувати умови тендерної документації до Органу оскарження. Дякуємо за розуміння.
Відповідь: Добрий день! Ваше зауваження прийнято до уваги. Вимога щодо надання зразків не є підставою для відхилення пропозиції Учасника. В разі внесення змін до тендерної документації дана вимога буде виключена з технічних вимог замовника
Дата відповіді: 22.10.2021 16:30
Відповідь надана

Щодо аналогічних

Номер: f3abc7e28e4a4115ba011da2e65f8eee
Дата опублікування: 13.10.2021 17:01
Опис: Шановний Замовнику, чи обов'язкво надавати аналогічний договір САМЕ з боку підприємств енергетичної галузі?! Чи можливо надати аналогічний договір інших Замовників та також - відгук від них?
Відповідь: Ні, не обов’язково. Аналогічний договір та відгук можна надати від любого іншого підприємства.
Дата відповіді: 19.10.2021 16:12