-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу учбового корпусу комунального закладу охорони здоров’я "Ізюмський медичний фаховий коледж" Харківської обласної ради за адресою: Харківська область, м. Ізюм, вул. Старопоштова, 41
Завершена
565 050.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 825.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 825.25 UAH
Період уточнення:
13.10.2021 11:26 - 26.10.2021 01:00
Відповідь надана
Реєстрація у Харківській області
Номер:
72efd661c4d946db94dcc4ba2e8656e7
Дата опублікування:
18.10.2021 17:10
Опис:
У тендерній документації міститься вимога: "Протягом гарантійного терміну Учасник, у випадку виходу з ладу обладнання або збою в роботі системи пожежної сигналізації, повинен терміново направити фахівця на об’єкт для огляду і встановлення причин несправності. Час прибуття фахівця на об’єкт не повинен перевищувати двох годин, що підтверджується Учасником у вигляді гарантійного листа в складі пропозиції. У зв’язку з чим, учасник має бути зареєстрований в Харківській області (або на відстані не більше 150 км по прямій від Замовника) або мати зареєстрований відокремлений підрозділ на території Харківської області (або на відстані не більше 150 км по прямій від Замовника)"
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, оскільки для виконання закуповуваних послуг, учасники не зобов'язані бути на відстані не більше 150 км. А для виконання гарантійних зобов'язань, учаснику не обов'язково мати підрозділ в області Замовника, оскільки працівники учасників можуть знаходитись в кожному регіоні без наявності підрозділів чи офісів. Просимо видалити дискримінаційну вимогу.
Відповідь:
Шановний ймовірний Учасник,
звертаємо увагу, що умовами тендерної документації передбачено можливість залучення
субпідрядника/співвиконавця для дотримання встановленої вимоги. Вимога не є
дискримінаційною, оскільки будь-який учасник має можливість її дотримати.
Дата відповіді:
28.10.2021 12:29
Відповідь надана
Незаконні вимоги в ТД Замовника. Порушення законодавства.
Номер:
27f74811851b48dc81ddf4e4b6a74665
Дата опублікування:
13.10.2021 18:06
Опис:
Шановний Замовник. 1. В тендерній документації зазначено "- керівника робіт (надати чинне посвідчення (-нь) про проходження навчання та перевірку знань законів з охорони праці, електробезпеки, санітарного і гігієнічного забезпечення; правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, правил охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями (приладами));" . Згідно проекту максимальна висота приміщень складає 2,5 метрів. Про які роботи на висоті ідеться? В технічному завданні відсутні "роботи на висоті" та для виконання робіт за закупівлею законом не передбачено вимог щодо наявності обовязкового проходження інструктажу з охорони праці щодо робіт на висоті. ПРосимо видалити незаконну вимогу. 2. Також Ви вимагаєте наявність "інженера-проектувальника (-ів) в частині кошторисної документації та в частині дотримання вимог пожежної безпеки" та "Копія сертифікату інженера-проектувальника в частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо класу наслідків: середні наслідки з додаванням чинного страхового полісу щодо цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності даного спеціаліста", але Ви маєте готовий проект, який опубліковано в оголошенні, а предметом за закупівлею є монтаж. Діючими ліцензійними умовами ДСНС не вимагається наявність інженера-проектувальника (-ів) в частині кошторисної документації та в частині дотримання вимог пожежної безпеки для виконання даних видів робіт. Відтак вищезазначена вимога є незаконною. Вимагаємо видалити цю вимогу. 3. Згідно тендерної документації "З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та підписання Договору, учаснику необхідно обстежити місце надання послуг/виконання робіт (об’єкт), виконати необхідні огляди об’єкту та подати в складі пропозиції акт про огляд об`єкту за підписом представника Замовника та датою відвідування об`єкта." Ця вимога є дискримінаційною та незаконною, оскільки при відвідуванні обєкту Замовник до початку аукціону буде знати перелік учасників, що є незаконним. Вимагаємо видалити цю вимогу. 4. Згідно тендерної документації " учасники у складі пропозиції повинні надати сертифікат який підтверджує що система учасника протидії COVID-19 відповідає вимогам стандарту SIC.Covid-Free:2020 чинний на момент подачі пропозиції." Даний сертифікат не забезпечує захист від коронавірусу, а також його використання в діяльності підприємств та організацій не є обовязковим та не вимагається діючим законодавством. Вимога про його надання учасниками є дискримінаційною та незаконною .Вимагаємо видалити дану вимогу. 5. Згідно ТД "Протягом гарантійного терміну Учасник, у випадку виходу з ладу обладнання або збою в роботі системи пожежної сигналізації, повинен терміново направити фахівця на об’єкт для огляду і встановлення причин несправності. Час прибуття фахівця на об’єкт не повинен перевищувати двох годин, що підтверджується Учасником у вигляді гарантійного листа в складі пропозиції. У зв’язку з чим, учасник має бути зареєстрований в Харківській області (або на відстані не більше 150 км по прямій від Замовника) або мати зареєстрований відокремлений підрозділ на території Харківської області (або на відстані не більше 150 км по прямій від Замовника). У разі, якщо Учасник не зареєстрований в Харківській області та не має на території Харківської області відокремленого підрозділу, він може залучити потужності субпідрядників\співвиконавців. При цьому субпідрядник\співвиконавець повинен відповідати вимогам, які ставляться до Учасників, про що у складі пропозиції надається документальне підтвердження.". Ця вимога є дискримінаційною, оскільки фактично учасники не з Харківської області не можуть прийняти участь в закупівлі без залучення субпідрядників, які є безпосередніми конкурентами такого учасника. Вимагаємо видалити дану вимогу. 6. Відповідно до ТД "Учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності технічному завданню повинен надати наступні документи: а). Копія наказу про призначення відповідальної особи за організацію і безпечне виконання монтажних робіт та робіт на висоті. б). Оригінал Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці або Дозволу (для виконання робіт підвищеної небезпеки – роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра)" В ТД до закупівлі відсутні роботи на висоті та/або роботи на висоті понад 1,3 метра. Відповідно до діючого законодавства "Роботи на висоті – роботи, що виконуються на висоті 1,3 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу, у тому числі з робочих платформ підйомників і механізмів, а також на відстані менше 2 м від неогороджених перепадів на висоті 1,3 м і більше; основним засобом індивідуального захисту під час виконання робіт є запобіжний пояс ПЛ або ПБ." Проектом передбачено монтаж пристроїв в приміщеннях висотою до 2,5 м. При цьому такі роботи людина зростом не менше 150 см. може спокійно робити з платформи до 1 м., що не є роботами на висоті. Таким чином вищезазначена вимога є незаконною. Вимагаємо видалити вищезазначену вимогу.
Відповідь:
Шановний Учаснику
1. Згідно НПАОП 0.00-1.15-07 до робіт на висоті відносять роботи на висоті понад 1,3
м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу. Висота об’єкту
виконання робіт/надання послуг перевищує зазначену висоту. Таким чином,
роботи/послуги передбачають виконання робіт на висоті.
2. Незважаючи на наявність проекту, процес виконання робіт/надання послуг може
передбачати необхідність коригування наявного проекту та отримання експертного
висновку, окрім того, роботи здійснюються на підставі кошторисної документації,
яка розробляється безпосередньо учасником закупівлі та згідно якої складаються
акти. Таким чином, наявність спеціалістів є обґрунтованою.
3. Вимога щодо огляду об’єкту встановлена виключно для розуміння обсягів
робіт/послуг. Для уникнення ситуації розуміння переліку учасників допускається
складання такого документу без зазначення найменування учасника. Тендерна
документація не містить вимог щодо зазначення найменування учасника в даному
документі
4. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна
документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої
передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до
тендерної документації. Зважаючи на епідемічну ситуацію в Україні, положення
Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» передбачено
механізми протидії захворюванням. Стандарт SIC.COVID-FREE:2020 розроблений
відповідно до рекомендацій Міжнародної організації праці та ISO/ PAS 45005 та
містить вимоги щодо мінімізації ризиків поширення коронавірусної інфекції для
забезпечення безперервності бізнесу. Звертаємо увагу, що дана вимога не є
дискримінаційною, оскільки будь-який учасник, що дотримується положень
зазначеного стандарту, може отримати відповідний документ.
5. Звертаємо увагу, що умовами тендерної документації передбачено можливість
залучення субпідрядника/співвиконавця для дотримання встановленої вимоги.
Вимога не є дискримінаційною, оскільки будь-який учасник має можливість її
дотримати.
6. Згідно НПАОП 0.00-1.15-07 до робіт на висоті відносять роботи на висоті понад 1,3
м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу. Висота об’єкту
виконання робіт/надання послуг перевищує зазначену висоту. Таким чином,
роботи/послуги передбачають виконання робіт на висоті.
Дата відповіді:
28.10.2021 12:28
Відповідь надана
Незаконні вимоги в ТД Замовника. Порушення законодавства.
Номер:
3b5643b3f9d74bb68ab4ec8b94220cd5
Дата опублікування:
13.10.2021 18:06
Опис:
Відповідно до ТД учасникам необхідно надати "Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту» стосовно електромонтажних робіт, монтажних робіт загального призначення та монтажу (встановлення) систем пожежної (протипожежної) сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ, чинний на момент подання пропозицій. - Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 стосовно електромонтажних робіт, монтажних робіт загального призначення та монтажу (встановлення) систем пожежної (протипожежної) сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ, чинний на момент подання пропозицій. - Сертифікат SA 8000:2014 стосовно монтажу (встановлення) систем пожежної (протипожежної) сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, чинний на момент подання пропозицій." Всі ці сертифікати не вимагаються чинним законодавством для здійснення робіт за предметом закупівлі. Вимагаємо видалити цю незаконну вимогу.
Відповідь:
Шановний Учаснику, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої
передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної
документації. В Україні є чинними стандарти ДСТУ ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO
9001:2015. Таким чином Замовник має законне право вимагати їх надання. Окрім того
звертаємо увагу, що будь-який учасник, який дотримується визначених стандартів, може
отримати сертифікат, що підтверджує таке дотримання. Дана вимога є законною та
недискримінаційною, тому не може бути виключеною.
Дата відповіді:
28.10.2021 12:28