• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт системи протипожежного захисту: системи пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей на об’єкті Комунального некомерційного підприємства «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м. Чорноморськ, вул. В. Шума, 4. Коригування»

Торги не відбулися

11 283 357.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 56 416.79 UAH
Період уточнення: 08.10.2021 13:28 - 02.11.2021 00:00
Відповідь надана

Вимога щодо усунення дискримінаційних умов

Номер: 2c7b7ffdf75c4f009e233901bd42014e
Дата опублікування: 13.10.2021 18:32
Опис: Згідно вимог тендерної документації (п.3 розділу 6): Учасниками торгів до складу пропозицій подається проект договору, підготовлений у відповідності з вимогами замовника, який повинен бути заповнений для сторони Учасника, підписаний уповноваженою особою Учасника і містити печатку Учасника (у разі наявності). Учасниками торгів проект договору подається без зазначення початкової ціни пропозиції. Неподання учасником у складі пропозиції проекту договору або зміна його умов в односторонньому порядку учасником торгів, спричинить наступне відхилення такої пропозиції. Натомість проект договору містить п.2.1, в якому учасник має зазначити дату виконання робіт, яку наперед неможливо ніяким чином визначити. А також п.4.2 в якому учасник має зазначити суму авансу, яка яку наперед не відома. Внесіть необхідні зміни до умов тендерної документації, в іншому випадку ми будемо змушені звернутись до АМКУ.
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо про таке. Дата виконання робіт та сума авансу, які необхідно заповнити, визначаються кожним учасником самостійно. Разом з тим, зазначаємо, що ці пункти не є істотними умовами договору, тому у разі внесення змін до даних пунктів під час укладення договору не буде порушенням чинного законодавства про публічні закупівлі.
Дата відповіді: 20.10.2021 14:20
Відповідь надана

незаконна вимога

Номер: 1fdd31ead3304661a34908607ed02060
Дата опублікування: 13.10.2021 18:24
Опис: Згідно додатку №3 Замовник вимагає надати: копію сертифікату (або іншого документу), що підтверджує проходження навчання на внутрішнього аудитора згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 19011:2019 Внутрішній аудитор системи управління якістю, системи екологічного управління, управління охороною здоровя та безпекою праці у відповідності до стандартів ДСТУ ISO. Згідно норм законодавства наявність даних сертифікатів не є обов`язковою та не передбачена жодним нормативним документом, що регулює процес реалізації об’єктів будівництва, запровадження систем управління якістю є виключним правом, бажанням і волевиявленням самої організації, а не обов`язком. Дана вимога є дискримінаційною та повторно свідчить лише про наявність уже визначеного переможця торгів по даній процедурі закупівлі. Вимагаємо, виключити дану вимогу яка є дискримінаційною, та така яка обмежує коло учасників процедури закупівлі та позбавляє можливості суб`єктів господарювання подавати свої тендерні пропозиції. Наведена вище умова тендерної документації порушує вимоги ч.4 ст.22 та принципи здійснення закупівель, визначенні ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація та добросовісна конкуренція серед учасників. Постійно діючою адміністративною колегією АМКУ неодноразово приймались рішення із зобов`язанням Замовника усунути дискримінаційні вимоги та внести зміни до тендерної документації (рішення №1730-р/пк-ск. від 04.08.2016р., рішення №1784-р/пк-ск, від 11.08.2016р., рішення №1715-р/пк-ск від 01.08.2016р., та інші).
Відповідь: Шановний Учаснику! За результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо про таке. Відповідно до частини 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З огляду на це, замовником прийнято законне рішення щодо надання учасниками у складі пропозиції вказаного Вами сертифікату. Разом з тим, повідомляємо, що Ви як учасник не обмежені в отриманні вказаного документу, тому дана вимога не є дискримінаційною щодо Вас та інших учасників ринку.
Дата відповіді: 20.10.2021 14:20
Відповідь надана

незаконна вимога

Номер: d3fbd713ef1345e29faf9f3221fdf143
Дата опублікування: 13.10.2021 18:20
Опис: Згідно п 1.1.7. розділу ІІІ документації: учасник має надати декларацію відповідності матеріально технічної бази Учасника вимогам законодавства з питань охорони праці з відміткою про реєстрацію в територіальному органі Держпраці, що видана не раніше 2021 року на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, або дозвіл на зазначені роботи, у графі місце виконання робіт підвищеної небезпеки повинно зазначатися адреса де будуть виконуватися роботи за даною закупівлею або повинно бути зазначено в графі місце виконання робіт – Одеська область; Важаємо дану вигшу необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною Порушення прав учасника цією умовою пояснюється наступним. Відповідно до п.21 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» від 26 жовтня 2011 р. № 1107: «Виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б додатка 2, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8.» Згідно Додатку 8 до даного Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77) (додається до скарги, як доказ, додаток _ до скарги) у графі місце виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки зазначається: «за місцезнаходженням роботодавця _______________________________________ (адреса) та/або за постійним місцезнаходженням об’єкта _______________________ (адреса) або за місцем виконання робіт/експлуатації, що змінюється ___________________ ___________________________________________________________________________, (регіон, область тощо) та підстави (за договорами, за контрактами тощо, що зберігаються у роботодавця)» Таким чином, форма декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці згідно з додатком 8 Порядку не передбачене обов'язкове зазначення адреси об’єкту (-ів) Замовника, де будуть виконуватися роботи/надаватись послуги та обов'язкове зазначення міста (область), де знаходиться об’єкт (-и) Замовника.». Не існує жодного нормативно-правового акту, який би встановлював вимогу в графі місце виконання робіт декларації відповідності матеріально-технічної бази зазначити адреса об’єкту (-ів) Замовника, де будуть виконуватися роботи/надаватись послуги або зазначити місто (область), де знаходиться об’єкт (-и) Замовника.». Інакше, ніж прагненням безпідставно обмежити конкуренцію, створивши учасникам (у т.ч. Скаржнику) нічим не обумовлені перешкоди, неможливо, на наш погляд, пояснити Оскаржувану умову документації. Внесіть необхідні зміни до умов тендерної документації, в іншому випадку ми будемо змушені звернутись до АМКУ.
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до частини 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Виходячи з вищезазначеного, замовником встановлена дану вимогу. Окрім того, варто зазначити, що відповідно до вказаного Вами п.21 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» від 26 жовтня 2011 р. № 1107, строк отримання такої ліцензії складає 5 робочих днів, що значно перевищує строк надання пропозицій. З огляду на це, дана вимога не є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, учасники не обмежені чинним законодавством у отриманні зазначеного документа. Враховуючи вищезазначене, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Дата відповіді: 20.10.2021 14:20
Відповідь надана

незаконна вимога

Номер: e7529397a1fd4259b56f4e5ed6ff8c12
Дата опублікування: 13.10.2021 18:11
Опис: Згідно Додатку №3 до тендерної документації: У зв’язку з ситуацією, яка склалася на території України та, з метою запобігання поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої короно вірусом SARS –CoV-2 на виконавців робіт надати внутрішній електронний або паперовий ковід-сертифікат. Вважаємо незаконною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав учасника цією вимогою пояснюється наступним. ПРАЦІВНИКИ учасника, що будуть залучатися до виконання робіт на об’єкті Замовника не мають ковід сертифікатів та надали заяви-відмови щодо вакцинування. Зважаючи на вказані дискримінаційні вимоги, потенційний учасник не зможе взяти участь у даній закупівлі відповідно до чинної тендерної документації. У той же час зазначаємо, що відповідно до статті 284 Цивільного кодексу України надання медичної допомоги фізичній особі, яка досягла чотирнадцяти років, провадиться за її згодою. Статтею 43 Основ законодавства про охорону здоров’я України визначено, що для застосування методів діагностики, профілактики та лікування необхідна згода інформованого відповідно до статті 39 цих Основ пацієнта. Частиною шостою статті 12 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» також передбачено, що повнолітнім дієздатним громадянам профілактичні щеплення проводяться за їх згодою після надання об’єктивної інформації про щеплення, наслідки відмови від них та можливі поствакцинальні ускладнення. Крім того, у пункті 3 своєї Резолюції 2361 (2021) Парламентська асамблея Ради Європи закликає та рекомендує інформувати громадян про те, що вакцинація не є обов’язковою і що ніхто не може зазнавати політичного, соціального чи іншого тиску для проходження вакцинації, а також забезпечити, щоб ніхто не піддавався дискримінації за те, що не пройшов вакцинацію. Відповідно до статті 2-1 Кодексу законів про працю України (далі – КЗпП) будь-яка дискримінація у сфері праці, пряме або непряме обмеження прав працівників залежно, зокрема від стану здоров’я, не допускається. Крім цього, Дорожньою картою з впровадження вакцини від гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, і проведення масової вакцинації у відповідь на пандемію COVID-19 в Україні у 2021 - 2022 роках, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я від 24.12.2020 № 3018 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров'я України 09.02.2021 № 213), встановлено, що вакцинація від коронавірусної хвороби COVID-19 в Україні буде добровільною для усіх груп населення та професійних груп. Таким чином, враховуючи вищевикладене, не вбачається правових підстав у роботодавця примушувати працівників вакцинуватися від коронавірусної хвороби COVID-19. Вважаємо, що Оскаржувана вимога суперечить самій меті публічних закупівель, яка полягає у забезпеченні ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції (преамбула Закону України «Про публічні закупівлі»). Отже, на підставі вищевикладеного, вважаємо дану вимогу не обґрунтованою та дискримінаційною, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі. Внесіть необхідні зміни до умов тендерної документації, в іншому випадку ми будемо змушені звернутись до АМКУ.
Відповідь: Шановний Учаснику! 15.10.2021 року відбулось позачергове засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій. За результатами заслуханої доповіді голови Одеської ОДА та з урахуванням обговорення Комісією ТЕБ та НС вирішено встановити з 00 годин 00 хвилин 18 жовтня 2021 р. червоний рівень епідемічної небезпеки поширення COVID-19 на території Одеської області. Також затверджено перелік заборон та обмежень в червоній зоні, проте обмеження не будуть застосовуватись, якщо у всіх відвідувачів (користувачів) та співробітників (організаторів) буде наявний зелений covid-сертифікат – тобто вони будуть повністю вакциновані проти коронавірусної хвороби. Роботи за даною процедурою будуть проводитися у лікарні. З огляду на це, замовником прийнято міри щодо убезпечення хворих від коронавірусної хвороби та запобігання її розповсюдження. Просимо відповідально поставитися до життя та здоров’я персоналу та осіб, яких вони обслуговуємо.
Дата відповіді: 20.10.2021 14:19
Відповідь надана

Вимога щодо усунення дискримінаційних умов

Номер: 92e86977771a4c0eb640b832daa22ea9
Дата опублікування: 13.10.2021 18:06
Опис: Згідно Додатку №3 до тендерної документації: З урахуванням строків виконання робіт, передбаченими п.4.4. Розділу І тендерної документації та обсягів робіт, що визначені у Додатку 3 до тендерної документації, мінімальна кількість виконавців робіт, які будуть залучатися до виконання робіт, інформація про яких зазначається учасником у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації та на яких надаються документи, згідно з цим пунктом, має складати сім осіб. Даний вид робіт згідно умов закупівлі виконується на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852, а саме п.1 передбачає: Ці Ліцензійні умови визначають ВИЧЕРПНИЙ перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та ВИЧЕРПНИЙ ПЕРЕЛІК підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Згідно Ліцензійних умов кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. Отже, ліцензійними умовами не передбачається наявність семи працівників. Дискримінаційність даної вимоги підтверджена численними рішеннями АМКУ. Внесіть необхідні зміни до умов тендерної документації, в іншому випадку ми будемо змушені звернутись до АМКУ.
Відповідь: Шановний Учаснику! За результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо про таке. Тендерна документація містить інформацію про необхідні технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі, що визначені у Додатку 5 до тендерної документації, які потрібно виконати до кінця поточного року. Враховуючи, що Замовник є бюджетною установою, фінансування якого здійснюється в межах одного бюджетного періоду, який збігається з календарним роком (відповідно до частини 1 статті 3 Бюджетного кодексу України бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Неприйняття Верховною Радою України закону про Державний бюджет України до 1 січня відповідного року не є підставою для встановлення іншого бюджетного періоду), та значний обсяг робіт, який потрібно виконати до закінчення календарного року, Замовник прийняв рішення про встановлення вимоги стосовно кількості працівників. Вважаємо таке рішення є обґрунтованим та законним.
Дата відповіді: 20.10.2021 14:19
Відповідь надана

Щодо формування кошторисної документації

Номер: 2569909fcf224c1c8987abe29bddfa46
Дата опублікування: 13.10.2021 17:57
Опис: Додаток №5 до тендерної документації Технічне завдання містить лише обсяг та види робіт, що унеможливлює прорахувати потенційному Учаснику не тільки ціну тендерної пропозиції, але і собівартість. Відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", який був затверджений Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 року № 293, стандарт установлює основні правила з визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі - будівництво). Згідно з п.1.2 зазначеного національного стандарту України він носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об'єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Так згідно п. 6.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (цитуємо) «Визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів: 6.2.1. Ціна пропозиції учасника конкурсних торгів(підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту будівництва, та поточних цін на них. 6.2.2 Для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію. Для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів окремих видів капітальних ремонтів (див.5.3.2) замовник надає підряднику дефектний акт, форму якого наведено у додатку Р.» Згідно зі ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Згідно ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).У технічних специфікаціях може зазначатися інформація про передачу прав інтелектуальної власності на предмет закупівлі. Отже, дана вимога є дискримінаційною, та обмежує право на участь у даній закупівлі з огляду на те, що потенційний учасник не зможе для участі у даній закупівлі виконати вимогу Замовника, а саме скласти кошторисну документацію відповідно до Технічного завдання та з урахуванням вимог тендерної документації, та чинного законодавства. Таким чином, для можливості виконання учасниками вимог щодо відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупiвлi та надання розрахунку вартості робіт, просимо розмістити відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін (на розсуд Замовника).
Відповідь: Шановний Учаснику! За результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо про таке. Тендерна документація, відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» містить інформацію про необхідні технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі. Окрім того, тендерна документація містить порядок розрахунку ціни тендерної пропозиції. З огляду на це, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 20.10.2021 14:18
Відповідь надана

дискримінаційна та незаконна вимога

Номер: cd4c799a5dd248da9830789e715c0bea
Дата опублікування: 13.10.2021 17:49
Опис: Шановний Замовник! Згідно вимог додатку 5 до тендерної документації ви вимагаєте надати наступні документи: Сертифікат ДСТУ ІSO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2018) – «Системи управління якістю» виданий стосовно Учасника щодо надання послуг з установлення та монтажу машин і устаткування, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ – подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії в разі необхідності). Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» виданий стосовно Учасника щодо надання послуг з установлення та монтажу машин і устаткування, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ – подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії в разі необхідності). Сертифікат ISO 45001:2018 "Системи менеджменту охорони праці та здоров’я. Вимоги та настанови щодо використання " виданий стосовно Учасника щодо надання послуг з установлення та монтажу машин і устаткування, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ – подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії в разі необхідності). Сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 (або ДСТУ ISO 23932:2009, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» виданий стосовно Учасника щодо надання послуг з установлення та монтажу машин і устаткування - Подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії в разі необхідності). Сертифікат ДСТУ ISO 28000:2007 (або ДСТУ ISO 28000:2008) «Системи менеджменту безпеки ланцюга постачань» виданий стосовно Учасника щодо надання послуг з установлення та монтажу машин і устаткування – подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії в разі необхідності). Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2016 "Системи менеджемнту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування" виданий стосовно Учасника щодо надання послуг з установлення та монтажу машин і устаткування – подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії в разі необхідності). Дані вимоги є дискримінаційними для учасників з огляду на те, що Замовником вимагається аби сфера застосування таких стандартів була: «щодо надання послуг/виконання робіт з монтажу устаткування та електромонтажних робіт». Взяти участь у закупівля зможуть лише ті учасники, які мають такі сертифікати з зазначеними сферами дії, що вимагається. Також, Замовником вимагається сертифікат ISO 45001:2015 "Системи менеджменту охорони праці та здоров’я. Вимоги та настанови щодо використання Дана вимога є дискримінаційною для потенційних учасників закупівлі з огляду на те, що відповідно до Наказу № 502 від 26.12.2019 ДП "УкрНДНЦ" затверджено стандарт ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування. Враховуючи вищевикладене, просимо Вас внести відповідні зміни до умов Тендерної документації, а саме, видалити вимогу, що Стандарти мають бути видані «щодо надання послуг/виконання робіт з монтажу устаткування та електромонтажних робіт». Та замінити формулювання «Сертифікат ISO 45001:2018 "Системи менеджменту охорони праці та здоров’я. Вимоги та настанови щодо використання» на те, яке відповідає діючому законодавству. Дискримінаційність даної вимоги підтверджена численними рішеннями АМКУ. Внесіть необхідні зміни до умов тендерної документації, в іншому випадку ми будемо змушені звернутись до АМКУ.
Відповідь: Шановний Учаснику! За результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо про таке. Відповідно до частини 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З огляду на це, замовником прийнято законне рішення щодо надання учасниками у складі пропозиції вказані Вами сертифікати відповідності. Разом з тим, повідомляємо, що Ви як учасник не обмежені в отриманні вказаних документів, тому дана вимога не є дискримінаційною щодо Вас та інших учасників ринку. Це також підтверджується практикою АМКУ. Разом з тим, з огляду на те, що предметом закупівлі є роботи пов’язані з ремонтом системи протипожежного захисту, які за своєю суттю є електромонтажними, Замовником прийнято рішення щодо надання сертифікатів із сферою діяльності стосовно монтажу устаткування та електромонтажних робіт. Окрім того, маємо намір зазначити, що Ваше твердження щодо дискримінаційної вимоги надання сертифікату ДСТУ ISO 45001:2018 є безпідставним та таким, що не відповідає дійсності. У разі встановлення нами як замовником вимоги щодо надання, як Ви вимагаєте, сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), такі дії будуть незаконними та дискримінаційними, оскільки участь у процедурі закупівлі зможуть брати участь лише ті учасники, як мають сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT). При цьому, учасники, які мають сертифікат ДСТУ ISO 45001:2018, будуть позбавлені можливості подати свої пропозицію для участі у закупівлі. Виходячи з того, що ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) включає в себе ДСТУ ISO 45001:2018, та з метою уникнення дискримінації, Замовник вимагає надати сертифікат ДСТУ ISO 45001:2018.
Дата відповіді: 20.10.2021 14:18