• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комп'ютерне обладнання (Комплекти засобів навчання для оснащення 5-х класів (пілотний проєкт) та засобів навчання призначених для початкових класів НУШ та дошкільної освіти). За основним словником національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"- 32230000-0 «Комп’ютерне обладнання», за рахунок Субвенції з Державного бюджета України. Перелік навчальних закладів, для яких здійснюється поставка Товару: •Таїровський заклад загальної середньої освіти Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області. Місцезнаходження Закладу: вул.40 - річчя Перемоги, 24, смт. Таїрове, Одеська область, 65496. •Сухолиманська початкова школа Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області. Місцезнаходження закладу: вул. Чорноморців, 98, с. Сухий Лиман, Одеська область, 67821. •Комунальний Заклад дошкільної освіти «Журавлик» Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області. Місцезнаходження Закладу: вул.40 – річчя Перемоги, будинок 53–А, смт. Таїрове, Одеська область, 65496.

Комп'ютерне обладнання (Комплекти засобів навчання для оснащення 5-х класів (пілотний проєкт) та засобів навчання призначених для початкових класів НУШ та дошкільної освіти).За основним словником національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"- 32230000-0 «Комп’ютерне обладнання», за рахунок Субвенції з Державного бюджета України. Перелік навчальних закладів, для яких здійснюється поставка Товару: •Таїровський заклад загальної середньої освіти Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області. Місцезнаходження Закладу: вул.40 - річчя Перемоги, 24, смт. Таїрове, Одеська область, 65496.•Сухолиманська початкова школа Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області. Місцезнаходження закладу: вул. Чорноморців, 98, с. Сухий Лиман, Одеська область, 67821.•Комунальний Заклад дошкільної освіти «Журавлик» Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області. Місцезнаходження Закладу: вул.40 – річчя Перемоги, будинок 53–А, смт. Таїрове, Одеська область, 65496.

Завершена

465 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 325.00 UAH
Період уточнення: 08.10.2021 00:49 - 14.10.2021 00:00
Відповідь надана

Тема 1

Номер: fe91eb36fbed480ea47ee371e6aab8bf
Дата опублікування: 11.10.2021 23:11
Опис: Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978)? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase)
Відповідь: У відповідь на ваше звернення повідомляємо наступне: Так, встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві допускається, при цьому учасник закупівлі повинен дотримуватись вимог, встановлених в тендерній документації та надати необхідні документи. Додатково повідомляємо, що Замовником було проведено ретельне вивчення ринку існуючого обладнання, тому вимоги Додатку №2 до тендерної документації, були складені з урахуванням задач, потреб та досвіду наших спеціалістів та забезпечують можливість придбання якісного товару. Лист від виробника запропонованого обладнання потрібен для запобігання порушення авторського права, запобігання закупівлі нелегальної продукції, забезпечення оригінальності Товару та його відповідності вимогам безпеки, для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару та програмного забезпечення - як підтвердження права учасника торгів на постачання товарів та програмного забезпечення у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладання договору про їх постачання на території України. Ця вимога дозволяє унеможливити постачання товарів через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактної продукції, чи продукції яка була у використанні, чи продукції, на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника. Слід зауважити, що Замовником в технічній частині передбачена альтернатива щодо підтвердження учасниками оригінальності Товару та його відповідності вимогам безпеки. Так, учасники мають змогу надати у складі своєї пропозиції лист від виробника АБО його офіційного представництва в Україні, запропонованого учасником обладнання, у зв’язку із чим дана вимога тендерної документації жодним чином не порушує права Учасників та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі. Така вимога не є дискримінаційною, оскільки надання такого листа свідчить про те, що товар, який пропонується, є оригінальним від виробника, пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які підтверджує учасник та товар, що пропонується, матиме гарантію від виробника, якою в подальшому Замовник може скористатися. Дана інформація підтверджується численними рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України: № 10067-р/пк-пз від 01.10.2018; №10459-р/пк-пз від 10.10.2018; №1279-р/пк-пз від 16.03.2017; № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018; № 9988-р/пк-пз від 27.09.2018, № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018, №14805-р/пк-пз від 16.10.2019 тощо. З приводу ваших посилань з рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, а саме: № 4521-р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534-р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), повідомляємо наступне: згідно документації зазначених торгів, замовником було встановлено конкретні марки та моделі товару, що планувались до закупівлі, при цьому замовник не передбачав можливості запропонувати еквівалент товару. Відтак, в такому випадку надати авторизаційний лист від виробника зможуть учасники, які мають відносини з тим конкретним виробником, товар якого було зазначено у закупівлях. Тому, дійсно, в такому випадку, надання авторизаційних листів є дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників. Проте, згідно нашого оголошення не передбачено КОНКРЕТНОГО виробника, тому учасники можуть надавати пропозиції з товаром, що має такі ж або кращі характеристики від РІЗНИХ ВИРОБНИКІВ. Крім того, технічний опис предмета закупівлі складений таким чином, що зазначеним технічним характеристикам всіх позицій, що закуповуються, відповідає продукція щонайменше двох різних виробників. Більше того, кожен потенційний учасник може забезпечити договірні відносини з виробниками або їх офіційними представництвами. Таким чином, Замовник ніяким чином не порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки, дані вимоги Закону та практика закупівель були враховані при оголошенні закупівлі.
Дата відповіді: 18.10.2021 18:57