• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Улаштування системи протипожежного захисту (автоматична пожежна сигналізація) в будівлі Андріївського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 1 Андріївської селищної ради Балаклійського району Харківської області за адресою: вул.Українська буд.7, смт. Андріївка Балаклійського району, Харківської області (монтаж автоматичної пожежної сигналізації)

Завершена

199 266.12 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 996.33 UAH
Період уточнення: 06.10.2021 17:27 - 12.10.2021 10:00
Без відповіді

Дискримінація

Номер: 343e7777ea4e43a7b73ad21482257ed3
Дата опублікування: 12.10.2021 09:26
Опис: Вимога:копії документів, які підтверджують рівень знань електромонтера охоронно-пожежної сигналізації та налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики (дипломи про здобуття спеціалізованої освіти за технічним фахом).Дана вимога є дискримінаційно, адже для присвоєння робітничої кваліфікації працівники можуть проходити навчання в закладах 1-2 рівня акредитації. I рівень — технікум, училище, інші прирівняні до них заклади вищої освіти; II рівень — коледж, інші прирівняні до нього заклади вищої освіти Тобто не всі освітні заклади можуть надавати. дипломи.Дані заклади можуть надавати свідоцтво, або сертифікат, або посвідчення, або інший документ про присвоєння відповідного розряду для виконавців робіт.
Без відповіді

Дискримінація

Номер: 12a50964676d47f4ae8f0665baba9c68
Дата опублікування: 12.10.2021 09:25
Опис: Вимога:Довідку за Формою №2, що містить інформацію про наявність в учасника матеріально-технічної бази та приміщень (офіс(и) та виробничі загальною площею приміщень не менш ніж 18 м2.Дана вимога є дискримінаційною, адже площа приміщення ніяк не впливає на якість надання послуг та виконання робіт.
Без відповіді

Дискримінація

Номер: 71f9fc4622f741c88e306182dec54727
Дата опублікування: 12.10.2021 09:23
Опис: Вимога:Учасникмаєматидосвід (не менше 3 років) виконанняробіт за предметом закупівлі, про щоскладаєдовідку у довільнійформі.Дана вимога є дискримінаційною, адже звужує коло осіб, які бажають прийняти участь у даній закупівлі, але мають досвід роботи менше 3 років.Такі положення документації обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки досвід роботи на ринку ппотипожежних послуг або є, або він відсутній.Законом України"Про захист економічної конкуренції" встановлено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію Посимо видалити дану вимогу.
Без відповіді

Огляд в період уточнень

Номер: f8300610660e431997e81c0c62398ff1
Дата опублікування: 12.10.2021 09:18
Опис: Вимога:Інженер-проектувальник у частині дотримання вимог пожежної безпеки (якого зазначено учасником як того що має трудові відносини між ним та учасником – не менше 1го) повинен обов’язково здійснити технічне обстеження об’єкту Замовника в період уточнень та одержати у Замовника технічну документацію щодо об’єкту або іншу інформацію, яка, з точки зору учасника, може бути необхідною для підготовки пропозиції. На підтвердження цього учасником в складі пропозиції надається «Акт обстеження об’єкту» складений у довільній формі за підписом уповноваженої особи Замовника, учасника та інженера-проектувальника у частині дотримання вимог пожежної безпеки (якого зазначено учасником як того що має трудові відносини між ним та учасником); Зауважуємо, що згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, тому оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників ( ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі"). Крім того, обстеження об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, та має ознаки прямої дискримінації, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, що у свою чергу дає можливість Замовнику (уповноваженій особі) зловживати правом, а саме, на власний розсуд надати перевагу будь-якому учаснику, надати або не надати можливість тому чи іншому учаснику провести обстеження об’єкту. У відповідності до частини 3 статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник здійснює процедури закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій (частина 1 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі»). Додатково повідомляємо, що згідно сталої практики органу оскарження - Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту до аукціону, вважається дискримінаційною.