• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Курятина тушка ціла

зміни до річного плану

Завершена

45 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 225.00 UAH
Період уточнення: 05.10.2021 15:12 - 11.10.2021 08:30
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: 6555ff13d49c45c881af7e1e9f964880
Дата опублікування: 05.10.2021 16:53
Опис: 1) Навіщо вимагати "Копія свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності) або Виписка або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичної та фізичних осіб – підприємств із зазначенням відповідних відомостей.". якщо державний реєстр є відкритим? 2) Навіщо вимагати "Копію Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або Витягу з реєстру платників ПДВ (для платників ПДВ) або копію Свідоцтва про сплату єдиного податку (для платників єдиного податку)", якщо це можна перевірити на сайті ДПС https://cabinet.tax.gov.ua/registers/pdv та https://cabinet.tax.gov.ua/registers/edpod ? 3) Навіщо всі ці "вимоги" щодо печатки, яка використовується чи ні, якщо згідно ст. 58-1 Господарського кодексу використання суб’єктом господарювання печатки не є обов’язковим,..., наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків ? 4) Навіщо вимагати саме скановані документи, якщо учасник може скласти документ в електронній формі та підписати його КЕП/ЕЦП без друку на папері ? Наполегливо просимо внести зміни до Ваших вимог, виключивши з них зайві бюрократичні та юридично нікчемні формулювання. Бережіть свій час.
Відповідь: 1) Копія свідоцтва про державну реєстрацію чи Витяг з державного реєстру юридичної та фізичних осіб – підприємств є офіційною інформацією створення та існування юридичної особи. Крім того публічний реєстр не містить повну інформацію щодо підприємства, у замовника відсутні кошти для здійснення платних витягів по кожному суб’єкту господарювання. 2) Інформація з сайту не є офіційно засвідченою інформацією щодо особи учасника закупівлі. Крім того учасник закупівлі має нести відповідальність за точність та достовірність інформації яку подає на тендер. 3) Замовнику невідомо про наявність чи відсутність печатки у субєкта господарювання. Крім того Верховний Суд, у постанові від 23 липня 2019 року у справі № 918/780/18 наголосив на тому, що печатка відноситься до даних, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні відповідних правовідносин. 4) Замовник не вимагав саме сканованих документів. Перелік документів вказаний у кваліфікаційних вимогах.
Дата відповіді: 06.10.2021 10:46