• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтам, хворим на респіраторну хворобу COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2

Закупівля організовується та проводиться відповідно до Закону України 1599-IX від 24.07.2021р.Про внесення зміни до розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" щодо виключення можливості здійснення закупівель без використання електронної системи закупівель та постанови Кабінету Міністрів України №1012 від 22.09.2021р. та постанови КМУ від 22.09.2021 р.№ 1012 «Деякі питання закупівлі лікарських засобів , необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню , локалізацію та ліквідацію спалахів , епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID 19, СПРИЧИНЕНОЇ КОРОНАВІРУСОМ SARS-CoV-2»(Постанова 1012) та затвердженого нею Переліку лікарських засобів , необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненнюі поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів , епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID 19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2. Інформація про технічні та якісні характеристики товарів, робіт чи послуг викладена окремим файлом в річному плані.Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.Критерієм оцінки є ціна. Код ДК 021-2015 (CPV):55520000-1 - Кейтерингові послуги

Завершена

459 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 295.00 UAH
Період уточнення: 04.10.2021 15:46 - 08.10.2021 15:51
Без відповіді

Стосовно документації

Номер: 68e66572093c4631832fbdf2f661afe5
Дата опублікування: 08.10.2021 15:47
Опис: У ваших вимогах сказано , що учасник повинен прописати свою електронну адресу у тексті проекту договору . Яким саме пунктом можна це зробити , щоб це не було потім причиною відхилення .
Відповідь надана

Стосовно документації

Номер: fb7437a1ad2f4e31b149bdba861b9699
Дата опублікування: 07.10.2021 12:28
Опис: Шановний замовнику ! Відповідно до оголошення вами вимагається щоб учасник надав вам 9000 послуг з харчування хворих, в проекті договору вказано 980 .Учасник надає лист згоду у складі пропозиції з умовами договору , а кількість послуг відноситься до основних умов .Відповідно до вимог Закону України про публічні закупівлі Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону. Саме тому стає не зрозуміло яку саме кількість послуг потрібно надати вам .
Відповідь: Доброго дня! Так, дійсно, сталася технічна помилка
Дата відповіді: 07.10.2021 13:40
Відповідь надана

Дискримінація учасників

Номер: a864f435695d4670b9b595b2a09b4f02
Дата опублікування: 06.10.2021 11:12
Опис: Прошу повідомити чому вимагається саме сертифікат ISO 45001:2018? Чоми не допускається надання його аналогу?
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до ч.3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, окрім обов’язкових критеріїв може зазначатися інша інформація. Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. № 221 міжнародний стандарт ISO 45001:2018 був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO ISO 45001:2018), вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату вимогам стандарту ISO 45001:2018 Occupational health and safety management systems – Requirements with guidance for use, стосовно надання послуг щодо постачання готових страв, зберігання, оптової торгівлі продуктами харчування та напоями виданого (виданих) акредитованою Національним агентством з акредитації України установою, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності запобігання поширення коронавірусної інфекції COVID-19, Учасник розробляє, впроваджує та застосовує сучасні системи менеджменту, які спрямовані на збереження здоров’я своїх співробітників та, як наслідок, всіх людей, хто є з ними в контакті, в тому числі робітників та підопічних Замовника, а також забезпечення надійного виконання договору постачання без можливих перебоїв, спричининих аваріями, нещасними випадками, тощо, на підтвердження виконання вимог Закону України «Про охорону праці» відносно застосування систем правових, соціально-економічних, санітарно-гігієничних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, спрямованих на збереження життя, здоров’я і праціздатності людини у процесі трудової діяльності, зокрема ст. 13 Закону України «Про охорону праці» Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що здійснює діяльність у відповідності до стандартів , а наявність відповідного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо безпечного виконання послуги . Враховуючи викладене, Замовник не вбачає жодних дискримінаційних ознак даної вимоги . При складані вимог до предмету закупівлі замовник самостійно вирішує які саме вимоги задовільнили б , його потреби враховуючи особливості предмету закупівлі , керуючись цим замовник вимагає від учасника надання у складі пропозиції Сертифікату вимогам стандарту ISO 45001:2018 Occupational health and safety management systems – Requirements with guidance for use, стосовно надання послуг щодо постачання готових страв, зберігання, оптової торгівлі продуктами харчування та напоями.
Дата відповіді: 06.10.2021 15:06
Відповідь надана

Дискримінація учасників

Номер: a7d43c04684141d9891c65799ec529be
Дата опублікування: 06.10.2021 11:05
Опис: Прошу повідомити чому замовник свідомо допускає порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема, встановлюючи дискрімінаційні вимоги, як розташування виробничих приміщень лише на території м. Нікополь? Чим обмежує участь учасників у яких приміщення розташовані в іншій місцевості.
Відповідь: Температура готової їжі при доставці гарячих страв повинна становити 70 С, других страв 60 С, а холодних страв – 7-14 С. Доставка їжі має здійснюватись три рази на день (сніданок, обід та вечеря) та не передбачає можливості її розігріву на території Замовника. Використання готових страв після 2 годин з моменту їх виготовлення- забороняється . Послуги надаються 7 (сім) днів на тиждень, в період у відповідності з графіком доставки, безпосередньо транспортом Виконавця 3 (три) рази на день: сніданок – 9.00; обід – 12.00; вечеря – 17.00. Оскільки заклад надає невідкладну допомогу хворим на респіраторну хворобу COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» жителям міста Нікополь , Покров , Марганець та Нікопольського району , кількість послуг за день може бути змінена у зв’язку зі зміною кількості пацієнтів . З метою безперервного забезпечення хворих на респіраторну хворобу COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 харчуванням , замовник вимагає розташування виробничого приміщення, яке застосовується для приготування готових страв на території міста Нікополь.
Дата відповіді: 06.10.2021 15:07
Відповідь надана

кваліфікаційні вимоги

Номер: 6eec7321b72446eaabac6031672132a4
Дата опублікування: 06.10.2021 10:05
Опис: В оголоші Замовника зазначено, що Учасник повинен надати: "Довідкака з податкової інспекції (фіскальної служби) про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах...", чи може Учасник надати таку довідку з банківської установи?
Відповідь: Добрий день! Дана довідка вимагаєтьсяз метою встановлення достовірності інформації наданої учасником у складі тендерних пропозицій. Дана інформація важлива для замовника для вивчення майбутнього контрагента- отримувача коштів з бюджету ,а саме чи має учасник фінансову можливість виконати роботи без передплати , чи не накладено на кошти учасника арешт , наявність відкритих банківських рахунків в офшорних зонах . Тому дана довідка і вимагається від податкової інспекції (фіскальної служби) , яким не є банк.
Дата відповіді: 06.10.2021 10:17